Cafeteria és öngondoskodás – 2016
Az év első KKV-AKADÉMIA-ján a cafetéria témája kerül fókuszba. A január 14-ei eseményen a 2016-os változásokról lesz szó.
Milyen munkaadói, munkavállalói hozzáállások, érdekváltozások várhatóak 2016-ban? − tekintettel az adóváltozásokra, az értékes munkaerő-állomány fogyására, annak megtartására, a hazai nyugdíjrendszer demográfiai trendek miatt várható távlati megroggyanására?
Nem csak az SZJA 1 %-os csökkenése miatt fordulnak a munkaadók a cafeteriajuttatásokban rejlő, elégedettséget növelő javadalmazási rendszer változtatásához. Már nem csak a költséghatékonyság vezérelheti őket, hanem az értékes munkaerő elvándorlása miatt a jó munkaerő megtartásáért folytatott egyre erősödő verseny is.
Jövőnk rohamos elbizonytalanodása miatt az öngondoskodás tudatosobbá vált, az arra ösztönző lehetőségek is bővültek. Szaporodnak a kreatív, modern vállalati juttatási rendszerek, a cafeteria kombinálódik a differenciált, egyéni igényre szabott béren kívüli juttatási csomagokkal. A változatos gyakorlatokról felkészült előadóink engednek betekintést!
Kapcsolódó cikkek
- 2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit
- Uniós támogatást nyert a Piac és Profit Kiadó
- Konferencia a reklámpiacot átrendező törvényváltozásokról
- Franchise trükkök első kézből
- Marketingtrendek és használatuk üzleti célokra a KKV-AKADÉMIÁN
- A webáruházak holnapja és vasárnapja
- III. Kínai-Magyar Üzleti Fórum a Piac és Profit szervezésében
- Webáruházi trendek a KKV-AKADÉMIÁN
- KKV-Akadémia: Énmárka, cégmárka
- Okos üzlet okoseszközökkel
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.
Az LG ismét a TOP 100 márka között
Az LG Electronics (LG) jelentős előrelépést tett a globális piacon innovatív márkastratégiájával, ennek köszönheti, hogy ismét a legkiemelkedőbb globális márkák között szerepelhet.