2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit

forrás: Prím Online, 2013. augusztus 9. 09:45

Idén harmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjat a Piac & Profitnak. Az erős és sikeres márkákat elismerő díj elnyerése bizonyítja, hogy a Piac & Profit stabil vezető szereppel bír a gazdasági, üzleti kommunikációs piacon.

A Superbrands minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére így a bizottság értékelése 2013-ban kiegészült a GfK Piackutató Intézet által a fogyasztók körében végzett online márkaismertség és kedveltség kutatással.

 

A Piac & Profitról

 

A Piac és Profit Kiadó a gazdasági, üzleti lappiac egyik meghatározó szereplőjeként 16. éve partnere a hazai üzleti szektornak, elsősorban a kis- és középvállalati (kkv) szegmensnek. A Kiadó a magyarországi piacon egyedülálló komplex kommunikációs rendszerén keresztül elkötelezett hirdetője az innováció fontosságának.

 

„Meggyőződésünk, hogy csak az újszerű megoldásokat alkalmazó, a változásokra rugalmasan reagáló, kiterjedt ismeretekkel rendelkező kkv-szektor képes leküzdeni a gazdasági kihívásokat. Igyekszünk sokoldalú, a nagyvállalatokat a kkv-kkal és a kkv-kat egymással összekapcsoló szolgáltatási portfóliót nyújtani. Fontosnak tartjuk hogy, az intenzív növekedést tervező vállalatokat, vállalkozókat – a már gyakorlott üzletemberek mellett a boldogulás útját itthon aktívan kereső fiatalokat is – széles körben tájékoztassuk a gazdasági lehetőségekről” − nyilatkozta Demcsák Mária ügyvezető igazgató.

 

A kiadó portfóliójába tartozik a havonta megjelenő Piac & Profit üzleti magazin, www.piacesprofit.hu weboldal, valamint az Életforma és Autoblog online site-ok. A Piac és Profit Kiadó konferencia-üzletága 14. éve van jelen a gazdasági, üzleti témájú szakrendezvények piacán. Évente már több mint 40 sikeres rendezvény kapcsolódik a Kiadó nevéhez országszerte.  Ezen felül a Piac & Profit elkötelezett az üzleti etika, a társadalmi felelősségvállalás, a környezettudatosság mellett, és aktív szerepet vállal e magatartás- és gondolkodásmód megismertetésében és terjesztésében.

 

A díjról

 

Az elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők számára, és a hazai márkáknak példát mutat a sikeres márkaépítéshez. a Superbrands minősítés, nemcsak biztonságot, de garanciát is nyújt az elnyert díjazott márkák vásárlóinak, ügyfeleinek mindennapi választásához. A díj olyan pozitív visszajelzés egy brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a díjazottak eddigi sikerességét és hitelességét.

 

 

A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

 

Idén kilencedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely a Piac és Profitot, mint márkát érdemesnek találta a Superbrands 2013 védjegy viselésére.

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Újabb rangos szakmai díjat nyert a Prologis!

A Prologis Park Budapest-Sziget II beruházás nyerte idén a Magyarországi Logisztikai Szolgáltató Központok Szövetsége (MLSZKSZ) által életre hívott, „Év logisztikai fejlesztése” elismerést. A legkiemelkedőbb hazai logisztikai fejlesztéseket díjazó kitüntetést 2023 óta ítéli oda a szervezet 11 tagú testülete a közúti-, vasúti-, vízi-, légi- és intermodális fuvarozás, valamint a vámolási és raktározási területek meghatározó szereplői részére.

2024. május 4. 15:37

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Magyar siker: Nemzetközi díjat nyert a TIME magazintól a nyelvtanuló-applikáció

2024. május 3. 19:59

Megvannak 2024 legvonzóbb hazai munkaadói

2024. április 29. 11:38

Ingyenes digitális platform segít a tanároknak és diákoknak az érettségire való felkészülésben

2024. április 20. 11:36

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55