Ütött az (Apple) óra

forrás: Prím Online, 2016. január 12. 11:22

Az Apple Watch (bár csak áprilisban kezdték meg a forgalmazását) máris uralja az okosóra-piacot: 2015-ben az összes eladás 52 százaléka Apple Watch, és csak a maradékon osztozkodnak a többiek - a Juniper Research felmérése szerint.

A trendeket elemző felmérés kitér arra is, hogy az igazán potenciális ellenfélnek számító Samsung Gear S2 órával kapcsolatosan még nem igazán állnak rendelkezésre értékelhető eladási adatok, tekintve, hogy az csak novemberben került az üzletekben, így azután jelenleg a piac másik felét a többnyire csak alapfunkciókat kínáló egyszerűbb és olcsóbb eszközök uralják. A kutatásból kiderül az is, hogy erősen nő a smartwatch ökoszisztéma: egy sor szoftverfejlesztő cég szakosodott már az okosórákra, minden területen (játék, szórakozás, információszolgáltatás, produktivitás) szaporodnak az alkamazások.
 
Az óratanulmány, amely a 2016-2020-as évekre is megpróbálja kivetíteni, hogy kinek is dolgozik az idő, letölthető a netről.  
 
 
Kulcsszavak: Apple Watch okosóra

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kék halál képernyőn túl: miért ne hagyjuk figyelmen kívül a szoftverfrissítéseket?

2024. július 26. 13:59

Idén a fenntartható cégek tulajdonosait is díjazza az EY

2024. július 24. 13:59

Akár 50% időmegtakarítást jelenthet a PS szinte érintésmentes könyvelési megoldása

2024. július 16. 16:29

ESET kiberfenyegetettségi jelentés: egyre gyakoribb a mesterséges intelligencia és a deepfake a támadásokban

2024. július 5. 09:55