Ütött az (Apple) óra

forrás: Prím Online, 2016. január 12. 11:22

Az Apple Watch (bár csak áprilisban kezdték meg a forgalmazását) máris uralja az okosóra-piacot: 2015-ben az összes eladás 52 százaléka Apple Watch, és csak a maradékon osztozkodnak a többiek - a Juniper Research felmérése szerint.

A trendeket elemző felmérés kitér arra is, hogy az igazán potenciális ellenfélnek számító Samsung Gear S2 órával kapcsolatosan még nem igazán állnak rendelkezésre értékelhető eladási adatok, tekintve, hogy az csak novemberben került az üzletekben, így azután jelenleg a piac másik felét a többnyire csak alapfunkciókat kínáló egyszerűbb és olcsóbb eszközök uralják. A kutatásból kiderül az is, hogy erősen nő a smartwatch ökoszisztéma: egy sor szoftverfejlesztő cég szakosodott már az okosórákra, minden területen (játék, szórakozás, információszolgáltatás, produktivitás) szaporodnak az alkamazások.
 
Az óratanulmány, amely a 2016-2020-as évekre is megpróbálja kivetíteni, hogy kinek is dolgozik az idő, letölthető a netről.  
 
 
Kulcsszavak: Apple Watch okosóra

Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A bankok is drukkolnak a labdarúgó válogatott sikeréért

Nagyon megdobná a magyar labdarúgó válogatott németországi sikere az áruhitelezést – épp ezért a kereskedők és a bankok is szurkolnak azért, hogy a magyar válogatott kiköszörülje a svájci bicska okozta csorbát Németország ellen – vélekedik Gergely Péter, a BiztosDöntés.hu pénzügyi szakértője a sorsdöntő mérkőzés előtt. 

2024. június 18. 09:54

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából

2024. június 12. 11:43

Elstartolt a Startup Safari Budapest 2024

2024. június 10. 11:40

Marad-e az AI homály a vállalkozások körében?

2024. június 3. 13:02

Az Everguest szoftvere felforgatja a turizmus állóvizét

2024. május 27. 17:30