Technológia és gamifikáció

forrás: Prím Online, 2016. február 10. 13:58

A múlt héten megrendezett Boost My Event konferencia  a rendezvényszervezéssel kapcsolatos új és meghatározó, nemzetközi trendek közül elsősorban a gamifikációra fókuszált, ami értelemszerűen magán a konferencián is megteremtette a játékos hangulatot és a jókedvet.

A gamifikáció egyértelműen a 2015-ös év legfeltörekvőbb eszköze lett a cégek kommunikációjában. Sokan már a közösségi média versenytársának tartják. A Boost My Event-et stílusosan közös játékkal indították: 2.0-as (második) ilyen témájú konferencia nyitójátéka  a Duelbox csapatának új fejlesztése a Finger Sports futóversenye volt. Mindenki nagyon élvezte, ahogyan a játékosok az újaikkal az iPad-ek kijelzőin "futva" próbálták megelőzve egymást a leggyorsabban a célba érni. 

 

 

Magunk az előadások is ezt a témát járták körül.

 

Fromann Richárd, a JátékosLét Kutatóközpont vezetője szerint "a gamifikáció korunk egyik leginnovatívabb motivációs eszköze, amely képes a felhasználói élményt olyan minőségi szintre emelni, hogy az unalmas munka- és oktatási környezetek szórakoztatóvá és izgalmassá válnak, amely által jelentősen növekedni kezd a felhasználó motivációja és lojalitása, így a korábbinál nagy valószínűséggel lényegesen jobb eredmények jönnek létre." 

 

Hajós Cecília és Regicz Tamás (mindketten az Activiteam-Art-tól) a személyes kommunikáció és technológia kapcsolatáról, így a csapatépítés jövőjéről beszéltek. Előadásukban hangsúlyozták, hogy a technológiai fejlődés nem tudja helyettesíteni a személyes kapcsolatot. Ez a személyes kapcsolat által tud jól működni együtt az ember és a gép az élményrendezvények létrehozásában. Úgy látják, hogy a 2016 trendjei a csapatépítés világában az egyre inkább technológiákra épülő szolgáltatások lesznek, ahol a résztvevőket (tömegeket) egyszerre tudják bevonni közösségi játékokba, élményekbe.

 

Sárosi Róbert, a Duelbox vezetője az előtte lévő két előadás tartalmának gyakorlati megvalósításáról beszélt, arról, hogy hogyan játsszon egy tömeg. Gyakorlati példákkal bemutatta, hogy a mostani technológiai fejlődések (5G, a dolgok internete, a Big Data, a Web 3.0) milyen lehetőséget adnak a rendezvény szervezők számára.

Kulcsszavak: gamification konferencia

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

E-sport-sikerek: mentorálással lesznek még jobbak a profi játékosok a Széchenyi-egyetemen

A győri Széchenyi István Egyetem Sportegyesülete (SZESE) 2019 óta rendelkezik e-sport-szakosztállyal, s a sportág azóta is töretlen népszerűségnek örvend a hallgatók körében. A tehetséges fiatalokat az intézmény tulajdonában lévő Uni Pro Sport Kft. programvezetője, Borkai Ádám kutatja fel és segíti a minél jobb teljesítmény érdekében. Mentoráltja, Vén Balázs nemrég egy rangos nemzetközi verseny labdarúgó-videójáték kategóriájában győzött.

2024. december 4. 20:01

Digitális forradalom a transzformátor-alállomásokban

Nagy nyomás nehezedik az energiaszektorra. A németországi elosztóhálózat-üzemeltetőknek gyorsan fel kell készíteniük infrastruktúrájukat az energetikai átállásra.

2024. december 4. 18:15

Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között

A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.*  A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.

2024. december 4. 16:37

A HONOR Magic V3 és V2 a tökéletes randipartnerek

Akár a hideg hónapokra keresünk társat, akár készülünk a tavaszi randilendületre, a HONOR Magic V3 és a most akciós HONOR Magic V2 egyaránt hű társak lesznek akár a románc előre lendítésében is. Egy jól összerakott Tinder vagy egyéb profil kulcsfontosságú, és ebben remek partner a két készülék.

2024. december 4. 14:49

Országos CNC-programozói versenyen lett bronzérmes a Széchenyi-egyetem csapata

Először indult az országos Bánki-HAAS CNC-programozói versenyen a győri Széchenyi István Egyetem csapata, amelynek tagjai végül nagy versenyben bronzérmet szereztek. A gépészmérnök-hallgatókból álló SZECAM elnevezésű gárda a jövőben akár nemzetközi megmérettetéseken is képviselné az intézményt.

2024. december 4. 11:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Változások a Magyar Telekom felsővezetésében

2024. december 4. 13:04

December 15. éjfélig lehet nevezni Az Év Honlapja pályázatra!

2024. december 2. 11:38

Megvannak az idei év legjobb webshopjai

2024. november 29. 17:16

Megjelent a legfrissebb, immár 27. Ericsson Mobility Report

2024. november 26. 20:37