A Cellum felhőalapú NFC-s fizetéssel bővíti kínálatát
A mobiltárca-szolgáltató teljeskörű megoldással segít a pénzintézeteknek és mobilszolgáltatóknak betörni a mobilfizetési piacra
Európa egyik vezető mobiltárca-szolgáltatója, a Cellum ma bejelentette, hogy hamarosan új, ún. Host Card Emulation technológián alapuló érintésmentes fizetéssel bővíti ki a mobiltárca-megoldását.
A Host Card Emulation (HCE) egy felhőalapú megoldás, aminek segítségével úgy lehet érintésmentes tranzakciókat bonyolítani, hogy semmilyen fizetési adatot nem kell a mobiltelefonon tárolni és nem szükséges SIM-kártyát cserélni, ez pedig gyorsabb és rugalmasabb implementációt tesz lehetővé.
A HCE-alapú fizetési megoldás új funkcióként kerül be a Cellum már jól bevált mobilfizetési rendszerébe, amit világszerte számos nagy vállalat évek óta használ. A cég fejlesztette ki 2011-ben a MasterCard nevét elsőként viselő mobiltárcát a világon, azóta pedig több más piacvezető márkával lépett partnerségre hasonló tárca-megoldások bevezetése céljából, így többek között a Telenorral Magyarországon és Thaiföldön, valamint a telefongyártó Evercoss-szal Indonéziában.
„Bár a cég számára nem idegen az NFC, hiszen voltak már korábban a technológián alapuló, sikeres implementációink, a Cellum egészen a közelmúltig alapvetően a távoli fizetésre koncentrált. A piac eddig egyszerűen nem volt elég érett.” – mondta Ács Zoltán, a Cellum kutatás-fejlesztési igazgatója. „Azonban a helyzet megváltozott, ma már egyértelmű keresletet látunk gyors, biztonságos és legfőképpen könnyen bevezethető NFC-alapú megoldásokra.” – tette hozzá.
A Cellum tavaly közreműködött a MasterCarddal a MasterPass™ fizetési platform bevezetésében, és nemrég hivatalos MasterCard Digitális Beszállítóvá vált. A cégcsoport bankoknak és mobilszolgáltatóknak MasterPass-képes tárcákat, a kereskedőknek pedig integrációs szolgáltatásokat nyújt a saját, PCI DSS megfelelőségű rendszere segítségével. Ahogy a MasterCard új, HCE-alapú fizetéssel készül bővíteni a MasterPasst, a Cellum a partnerei számára ugyanezt a funkciót kínálja majd.
„A Cellum évek óta szolgáltatja a mobiltárca-technológiáját márkázható termékként. Sikeres partnerségeink vannak Európától Ázsiáig, és rendkívül büszkék vagyunk rá, hogy a különböző partnereink és piacaink eltérő igényeit ki tudjuk elégíteni.” – mondta Garamhegyi Ábel, a Cellum operatív igazgatója. „A MasterCard hivatalos Digitális Beszállítójaként a Cellum képes a MasterPass internetes élményét és a PayPass egyérintéses kényelmét egyetlen alkalmazásban, a partnercég márkaneve alatt kínálni az ügyfeleinek.” – tette hozzá Garamhegyi.
Kapcsolódó cikkek
- Közösségi mobilfizetés a Cellum és a fastacash megoldásában
- A Cellum innovációja Egyiptomban is bizonyíthat
- A Cellum újabb piacot hódít meg Délkelet-Ázsiában
- Több mint százmillió sikeres mobiltranzakciót indítottak a Cellum rendszerén keresztül
- A mobil pénzügyi szolgáltatások új generációja a Cellumnál
- MasterPass fizetési szolgáltatással bővült a Telenor Wallet
- Az Ingenico Group innovatív megoldásai a Főtaxi autóiban
- Indonéziában kezdi meg hódító útján a Cellum mobilfizetési platformja
- A Cellum és amerikai leánycége is döntősök a Citi Mobile Challenge ázsiai fordulójában
- A Cellum meghívást kapott a Ford alkalmazásfejlesztői versenyére
Színes ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Valóban néhány centin múlik a boldogság?
Kétségtelen, hogy a magasság sokak számára fontos tényező lehet a párválasztás során – gyakran már az ismerkedés elején alapelvárásként jelenik meg. A Tinder nemrég új funkcióval igyekszik kiszolgálni ezt az igényt: bevezette a magasság szerinti szűrést, igaz, csak előfizetői számára. Ami azonban náluk újdonságnak számít, az a Randivonal felhasználóinak már régóta elérhető – ráadásul teljesen ingyen. A magyar társkereső oldalon ugyanis kezdettől fogva lehetőség van magasság alapján szűrni a találatokat.
Még tisztább hangzás: jön a Music Pro a Spotifytól
A Spotify 2025-ben tervezi bevezetni a régóta várt veszteségmentes hangminőséget kínáló szolgáltatását, amely várhatóan „Music Pro” néven lesz elérhető. Ez az új csomag a meglévő Premium előfizetés kiegészítéseként jelenik meg, és havi 5–6 dolláros felárat jelenthet, így az Egyesült Államokban a teljes havi díj 16,99–17,98 dollárra emelkedhet.
Csillaghullás húsvétkor: Digitális távcsövek és appok segítik az égi élményt
Húsvét vasárnap éjszakáján a Lyridák meteorraj látványos csillaghullással ajándékozza meg az égbolt szerelmeseit. A digitális technológia és az infokommunikációs eszközök segítségével az élmény még közelebb kerülhet hozzánk.
A városi autópályák hatása a személyes kapcsolatokra
Egy friss, a Budapesti Corvinus Egyetem részvételével készült nemzetközi kutatás szerint a városi autópályák átlagosan 1-16 százalékkal csökkentik a társas kapcsolatok számát azok között, akik az út két oldalán élnek.
"A politika ma már összefonódott a technológiával, social média algoritmusok diktálják a minket érő impulzusokat"
A Make Art Great Again galéria bemutatja a "Trump ima-, business és wellness-központ"-ot. Hogy miről is van szó, az kiderül a kiállítás két alkozójával - drMáriással és Weiler Péterrel - készített interjúból.