1 éves az Okospont
A Media Markt szolgáltatását az iQor biztosítja
A szolgáltatás 1 éves fennállását értékelték és ünneplték a hétvégén a Media Markt üzleteiben felállított Okospontok munkatársai és vezetői.
Az Okospontok Magyarország 14 városában, 22 Media Markt üzletben érhetőek el a hét minden napján, ahol 43 telekommunikációs szakértő segíti szervizelési szolgáltatásokkal az érdeklődőket. Az Okospontok működését a Media Markt a kezdetektől az iQor Global Services Hungary Kft. közreműködésével biztosította.
Az iQor Global Services Hungary Kft. a "high-tech" elektronika területén, az értékesítés utáni piacon nyújt professzionális terméktámogatási szolgáltatásokat partnereinek. Az amerikai tulajdonban lévő, globálisan 18 országban, több mint 32.000 munkavállalót foglalkoztató nagyvállalat magyarországi központja Szombathelyen van, ahol több mint 1100 főt foglalkoztat. Az iQor által működtetett üzletágak közül a Media Markt-tal való partnerségben valósul meg a legnagyobb volumenű kihelyezett diagnosztikai szolgáltatása, amellyel a cég célja technológiájának bővítése, a piaci szereplők és igényeik teljesebb megismerése volt, nyitás a fogyasztók felé.
Az elmúlt év eredményeit jellemzi, hogy 35.000-nél is több vásárló, közel 50.000 szolgáltatást vett igénybe az Okospontok által nyújtott lehetőségek közül. Kiemelkedik ezek közül a fólia és edzett üveg több mint 10.000 esetben történt felhelyezése, valamint a forgalmazott vírusirtó csomagok értékesítésének és telepítésének száma.
„Ügyfélközpontúság, a megelégedettség növelése, magas színvonal és minőség, ami miatt az iQor és a Media Markt sikerre vitte az Okospontokat – vélekedett az együttműködésről Pajor Attila az iQor igazgatója. – Minden vevőnk esetében arra törekszünk, hogy a megbízóval együtt tanuljunk és növekedjünk. A Media Markt-tal hasonló gondolkodásunk a partnerség folytatása, bővítése irányába mutat. Tervezzük, hogy hamarosan az SSD-kártyák beszerelését, garanciális mobilkészülékek azonnali szoftveres javítását, a navigációk frissítését, telepítését is biztosítjuk a vásárlóknak.”
„Az Okospontokkal minél könnyebbé és egyszerűbbé szeretnénk tenni ügyfeleinknek az új termékek megismerését és használatát. Ez üzletpolitikánk egyik központi eleme. Fontos számunkra, hogy minden vásárlónk merjen nyitni az új eszközök felé, tudván, hogy az iQor és a Media Markt szakemberei támogatják őket az első lépésektől kezdve” – mondta el Biró Péter, a Media Markt szolgáltatás termékmenedzsere.
A Media Markt Okospontok szolgáltatásai az iQor közreműködésével:
- Start csomagok: szolgáltatások beállítása új mobilra, tabletre, laptopra: programok telepítése, készülék személyre szabása, készülék bemutatása, használatának oktatása
- Költöztető csomagok: a régi készülékről adatok másolása új mobilra, tabletre, laptopra, az eredeti készülék "tükrözése", beállítások átvitele
- Mentő csomagok: meglévő mobil, tablet, laptop szoftveres problémáinak megoldása: gyorsítás, vírusmentesítés, hibaelhárítás, restore, újratelepítés, stb.
- Védelem csomagok: fólia, edzett üveg felhelyezés
Kapcsolódó cikkek
- Kényelmesek figyelem!
- Felfüggeszti a munkát a magyar meccsek ideje alatt az iQor
- TV vásárlási kisokos a nyárra
- Így óvd gyermeked az online világban
- Te mennyire vagy onlány?
- A mobil a mindenünk! – ha az asszony is engedi
- A jó ár már nem elég
- Okos tippek az ünnepekre, műszaki cikk vásárláshoz
- Apple nappal készül a Karácsonyra a Media Markt
- Red Friday: féláras szolgáltatások és ÁFA kedvezmény a Media Marktnál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.