A Fujitsu a DHL-lel közösen forradalmasítja a logisztikai piacot
Stratégiai „co-creation” partnerkapcsolatuk keretében a Fujitsu és a DHL Supply Chain UK közösen dolgoznak a hordható technológiára és a dolgok internetjére (IoT) épülő új szolgáltatások bevezetésén.
A partnerkapcsolattal a Fujitsu továbbfejleszti a DHL-lel a beszerzési szolgáltatások, azon belül az egyenruhák és a védőfelszerelések menedzselt beszerzése terén folytatott sikeres együttműködését. A jövőben iparági és technológiai szakértelmét megosztva, partnerével közösen dolgozik a készenléti szolgálatok működésének biztonságát és hatékonyságát fokozó, innovatív megoldások kialakításán. A Fujitsu és a DHL teljesen új piacok megteremtését is tervezik más iparágakban, pl. a légi közlekedést kiszolgáló logisztika terén.
A logisztikai ágazatban elsőként a DHL megoldása kínál személyre szabott ellátási láncot a készenléti és más egyenruhás szolgálatok számára a Fujitsu e-kereskedelmi platformjának támogatásával. Az innovatív koncepció csökkenti a termékmenedzsment és az ellátásilánc-kezelés költségét, ösztönzi az innovációt, és felhasználóbarát, személyre szabott kiszolgálást biztosít.
A hordható és az IoT-technológia (pl. a Fujitsu UBIQUITOUSWARE) használata révén a készenléti szolgálatok nyomon követhetik a terepen dolgozó munkatársak hogylétét, vezérlőpulton (dashboardon) megjelenítve állapotukat és tartózkodási helyüket. Ily módon gyorsan és pontosan tudnak reagálni a biztonságukat vagy az életüket veszélyeztető helyzetekre, és valós időben tudják követni a fontos védőfelszerzések helyének változását.
„A globális logisztikai piac vezető vállalatként folyamatosan kutatunk az ügyfeleink életminőségét javító innovációk után. A hordható technológia átalakítja a munkavégzést, segít megérteni, mi történik körülöttünk, és korábban elképzelhetetlen valós idejű betekintést nyújt környezetünk folyamataiba. Nagyon örülök, hogy a Fujitsu partnerei lehetünk ezen a területen, és biztos vagyok benne, hogy együtt újra fogjuk írni a piaci működés játékszabályait” – nyilatkozott Paul Richardson, a DHL Supply Chain UKI speciális szolgáltatásokért felelős ügyvezető igazgatója.
„A Fujitsunál gyakorlatias, valódi átalakulást eredményező innovációra törekszünk, és pontosan ezt várjuk a DHL-lel létrehozott partnerkapcsolattól is. A DHL iparági szakértelmét a saját tapasztalatainkkal ötvözve hihetetlen dolgokat tudunk kihozni az új technológiákból a logisztikában – például új funkciókat alakíthatunk ki, nagyságrendekkel javíthatjuk a felhasználói élményt, és további költségmegtakarításokhoz juttathatjuk a szervezeteket. A digitális forradalom korában a Fujitsu és a DHL partnerkapcsolata jól illusztrálja, mekkora érték rejlik az innováció és a siker szempontjából a tudás és az ötletek megosztásában, valamint a kreatív közös munkavégzés, a ’co-creation’ folyamatában” – mutatott rá François Fleutiaux, a Fujitsu alelnöke és EMEIA-régióbeli értékesítési vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- 2025-re 100 milliárd digitális kapcsolatot kell felvértezni a támadások ellen
- Fujitsu Fórum 2016
- 25 ezer ember életét menthetik meg évente az önvezető autók
- Félmilliárd 5G előfizetés 2022-re
- Fujitsu Fórum München 2016
- Nyerő páros: PRIMERGY szerverek Windows Server 2016 operációs rendszerrel
- A Deutsche Telekom egész Európában emeli a városi élet színvonalát
- A Fujitsu IoT-megoldásai a világ élvonalában
- A GEFCO 8 milliárd euró értékű szerződést nyert el a PSA csoport globális ellátási láncának optimalizálására
- A Schneider Electric új megoldásokkal rukkol elő a barcelonai IoT-világkongresszuson
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.