Új mobil ajánlásokat készített az IAB Hungary
Az IAB Hungary Mobil munkacsoportja frissítette a magyar mobilhirdetési piac ajánlott hirdetési formátumait, és ezúttal táblagépre vonatkozó hirdetési ajánlásokat is meghatározott.
Frissítette mobilhirdetési ajánlásait az IAB Hungary. Az IAB Mobil munkacsoportja, újraszerveződése után kiemelt projektként kezelte a mobilhirdetésekre vonatkozó ajánlások frissítését, és erre külön projektcsoportot (tagjai: Molnár Henriett - MEC és Kercsó Péter – CM Sales) hozott létre. A csoport a hazai és nemzetközi gyakorlatot figyelembe véve, a Sztenderdizálási munkacsoport közreműködésével frissítette a sztenderd méreteket az alábbiak szerint:
Mobileszközre a 320*50pxl, a 300*250pxl és a 480*240pxl sztenderd méreteket határozták meg. A munkacsoport továbbá azt javasolja tartalomtulajdonosoknak, hogy a méretek további differenciálását jelen ajánlásból kiindulva a 480*120pxl-es „kompakt” és a 480*480pxl-es „prémium” méretben valósítsák meg.
Idén először táblagép ajánlásokat is megjelöltek a szakemberek. A kiadói kínálatokat és a hazai szokásjogot figyelembe véve, a 300*250pxl-es medium rectangle, és a 640*360pxl-as roadblock méretek lettek az új táblagép sztenderdek.
„Az elmúlt egy év igen mozgalmas volt a mobil hirdetési piac szempontjából. Gondoljunk csak a Facebook Instant Articles megjelenésére, vagy a programozott mobil vásárlás térnyerésére. Ezen felül a mobil display bevételek hihetetlenül gyors növekedést produkálnak. Az IAB Adex első féléves adatai alapján régiónkban ez a növekedés meghaladta 100%-ot. S bár a hazai mobil ajánlások alig több, mint egy éve frissültek, a piac gyors változása miatt kiemelten fontosnak tartjuk, hogy a sztenderdek rendszeres felülvizsgálatával és szükség esetén új ajánlások beemelésével segítsük a piaci szereplőket.” – mondta Kercsó Péter, a projekt vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- Mobil hirdetés: az Apple feladja
- Sikeres az IAB projektpályázata
- Projektpályázatot hirdet az IAB Hungary
- Két újabb vezető az IAB Hungary-nál
- Új vezetők az IAB Hungary munkacsoportok élén
- A jó mobilreklám ismérve, hogy tájékoztat
- Új, frissített mobilhirdetési útmutató az IAB Hungary kiadásában
- Tovább növekszik a mobilhirdetések piaca
- A tavalyi utolsó negyedévben a mobilhirdetések húzták a digitális piacot
- Ismét kétszámjegyű növekedés a webes hirdetési piacon
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális forradalom a transzformátor-alállomásokban
Nagy nyomás nehezedik az energiaszektorra. A németországi elosztóhálózat-üzemeltetőknek gyorsan fel kell készíteniük infrastruktúrájukat az energetikai átállásra.