Töretlen a rozé karórák népszerűsége
Az öt-hat éve népszerű rose gold (rózsaarany), azaz rozé színű női karórák eleinte a 20-30 éves korosztályban voltak népszerűek, de a felső korhatár kitolódott egészen az 50 éves hölgyekig.
Így az üzletasszonyok is előszeretettel hordanak ilyen órákat és egyéb divatcikkek, táskák, cipők, övek, csatok és természetesen az ékszerek világában is meghatározóvá vált ez a szín. A Casio SHEEN karórák közül az SHB-100 modell már egy olyan rozé óra, amely okosóra funkciókkal is rendelkezik. Az üzleti körökben népszerű óramárka modellje így rendkívül pontos, mivel Bluetoothon keresztül csatlakozik az okostelefonhoz és azzal szinkronizálja az időbeállításait. Ha valaki összepakoláskor elkeverte a mobilját a szobában, akkor elég megnyomni egy gombot és az okostelefon még lenémított állapotban is ad egy hangjelzést, így megspórolhatók vele a telefonkeresés hosszú percei.
A „rose gold” (rózsaarany), azaz rozé színű karórák először a női órák piacán jelent meg és lett népszerű. A divathullám 2010-2011-ben indult, népszerűségük azóta is töretlen, sőt 2-3 éve a férfi karórák között is egyre több gyártó kezdte el használni ezt a színt. Megjelenésekor elsősorban a 20-30 éves korosztály kihagyhatatlan kelléke volt, azóta a felső korhatár kitolódott egészen az 50 éves hölgyekig. Így az üzletasszonyok is előszeretettel hordanak ilyen órákat és egyéb divatcikkek, táskák, cipők, övek, csatok és természetesen az ékszerek világában is meghatározóvá vált ez a szín.
A női órák csaknem felén valami rozé színű
A női divatórákat közt már nagyjából 35-40 százalékos a rozé színűek aránya, néhányak persze csak bizonyos részük rozé, például a tok, a lünetta vagy akár csak a csat egy része. A szegmens továbbra is növekszik, idén olyan élénk, kiegészítő színek jelentek meg, a rozéórákon, mint a türkiz, pink, lila. A tervezők ezeket szívesen kombinálják a rozéval.
Az okosórák és a minőségi ékszerórák ötvözetei
A 25 és 45 éves korosztályba tartozó magabiztos, céltudatos, divatos és elegáns nők órája a SHEEN. A Sheen Bluetooth Collection órák az okosórák és a minőségi ékszerórák ötvözetei. Az SHB-100 modell gyönyörűen kivitelezett és átgondoltan megtervezett karóráin két időzónát lehet megnézni egy pillantással, ennek előnyeit főleg a sokat utazó üzletasszonyok használhatják ki. Diszkréten növeli az óra eleganciáját, hogy a számlapra két Swarovski kristály is került.
A két gyűrűs, Twing Ring megoldással a nagyobb, 35 mm-es számlapon nyolc óránál van a kisebb egy külön gyűrűben. A kettő közti váltás az okostelefonról vagy az órán egy gomb megnyomásával indítható, ha megérkezett a viselője az úti céljához.
A két egyszerre megjelenített időzóna háromszáz városnévből választható ki. A Bluetooth rendszer segítségével egyszerű az óra kezelhetősége a csatlakoztatás pedig gyors és egyszerű.
Kényelmes és testre szabható alkalmazás
Egyik utazásnál sem kell beállítani az órát, az okostelefonra ingyenesen letölthető CASIO WATCH+ applikáció naponta négyszer ellenőrzi a beállítások helyességét. Ettől függetlenül az okostelefonról az alkalmazáson keresztül külön is beállítható a pontos idő.
Az alkalmazás egyébként testre is szabható, kinézetét mindenki a saját igényeinknek megfelelően alakíthatja, sőt saját fényképek is használhatók ehhez.
Nem csak elegáns, de bírja az igénybevételt
Az óra 5 bar nyomásig, azaz 50 méteres mélységig vízálló, tehát ezt viselve nyugodtan lehet úszni és fürdeni. Az óra fényenergiával működik, így egyéb elem nem szükséges hozzá. A Tough Solar technológia révén fényenergia segítségével teljesen környezetbarát módon tölti fel magát az óra. Egy teljes feltöltés után akár 7 hónapig is működőképes.
A nemesacélból készült tok rózsaarany és kétféle bicolor, a szíj rószaarany és ezüst színben érhető el.
Gombnyomásra megkerül az elkeveredet mobil
Ha sietni kell és kapkodva pakol valaki, akkor is segítségére lehet az elegáns SHEEN SHB-100 karóra, mert az telefonkereső funkcióval is rendelkezik. Semmi gond, ha valaki nem tudja, hova tette le telefonját. Elegendő a karórán elindítani a telefonkereső funkciót, egy gombnyomás az egész és az elveszett telefon hangjelzést ad, még lenémított állapotban is.
Kapcsolódó cikkek
- Okostelefon applikáció a tudatos vásárlásért
- Magyar cég Bluetooth-os garázsnyitója elsőként nyerheti el az Apple tanúsítványát
- Az okostelefonokba költözteti a könyvvásárlást a Bookline és a Simple
- Nagy megrendelők tömeges kiszolgálására készül a mobiltelefonos távnyitásra szakosodott magyar NOLD Technologies
- Az álláspiacot készül felforgatni egy új magyar alkalmazás
- Több, mint 30 ezren töltötték le két hónap alatt az Erste MobilBank applikációját
- A Telekomnál holnaptól előrendelhető az iPhone 7 és az Apple Watch Series 1
- Egy mobil app, ami megoldja, hogy ne kelljen könyörögnöd a barátaidnak a közös fotókért
- Jön a MinDig VR App
- Minden harmadik álláskereső már mobilról nézi a hirdetéseket
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
AI fotogrammetriával bővült az Artec Studio 19
A professzionális 3D szkenner megoldásokat gyártó Artec 3D bemutatta az Artec Studio, átfogó 3D szkennelő, adatfeldolgozó, reverse engineering és minőségellenőrzési célszoftver legújabb verzióját. Az AS19-et többek között széleskörű szkenner-integrációval, nagyobb teljesítménnyel és mesterséges intelligencia alapú fotogrammetriával fejlesztették, hogy még jobban megfeleljen a különböző iparágakból érkező szakemberek igényeinek. A szoftver egyik legizgalmasabb újítása, hogy már nemcsak 3D szkenek, de fényképek és videófelvételek alapján is képes 3D modellek létrehozására.
HMD: A szülők fele szerint megváltozott a gyerekük személyisége a telefonhasználattól
A HMD friss kutatásai szerint az okostelefonok negatívan hatnak a fiatalokra. A szülők háromnegyede aggódik a telefonhasználat miatt, és több mint fele úgy érzi, túl korán vásárolt okostelefont a gyerekének. A fiatalok harmada megerősítette, hogy valóban hajlamosabb a szorongásra, amióta telefont használ, de azt is bevallották, hogy túl sok időt töltenek a közösségi médiában.
Ezekből a nyomtatókból 100 millió darabot adott el az Epson
A Seiko Epson Corporation (TSE: 6724, „Epson”) 2010 októberében indította útjára első nagy kapacitású tintatartályos tintasugaras nyomtatóját Indonéziában. 2024-re ezeket a nyomtatókat mintegy 170 országban és régióban értékesítették. Az Epson nagy kapacitású tintatartályos nyomtatóinak összesített globális értékesítése mára meghaladta a 100 millió darabot.
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.