Az ABB több megbízást is nyert elektromos buszok töltőállomásainak szállítására
Az ABB három megrendelést is nyert, amelyek keretében korszerű villámtöltő rendszereket szállít európai és észak-amerikai vevőinek. A szerződések mindegyike OppCharge interfész alapú töltőállomásokra vonatkozik. Az OppCharge töltőállomások konfigurációjuknak köszönhetően üzemképesek a Volvo Buses által gyártott teljesen elektromos maghajtású és a hibrid elektromos járművek minden típusával.
A legnagyobb volumenű megrendelés a Volvo Buses-tól érkezett, ennek keretében az ABB további 12 db busztöltő rendszert szállít, amelyeket a belgiumi Charleroi városa fog üzembe állítani. A korábban telepített három ABB-rendszerrel együtt az új berendezések az így létrejövő, Európában a legnagyobb, elektromos buszokra és e-busz töltőállomásokra épülő önálló közlekedési hálózat energiaellátását biztosítják majd. A 2018-ban befejeződő telepítésüket követően a villámtöltők azt a 101 db Volvo gyártmányú hibrid elektromos buszt töltik majd, amelyek Vallónia tömegközlekedésében vesznek részt.
Rendelés érkezett buszok villámtöltőinek szállítására a svédországi Värnamo önkormányzatától is, amelyet a város közüzemi szolgáltató cége, a Värnamo Elnät küldött az ABB-nek. Ez volt az ABB első olyan svédországi megrendelése, amely alapján kereskedelmi buszvonalhoz szállíthat e-busz töltőrendszert.
A Volvo Buses észak-amerikai divíziója, a Nova Bus a napokban jelentette be, hogy együttműködésre lép az ABB-vel, melynek keretében az ABB leszállíthatja az első elektromos busz töltőjét Észak-Amerikába. A tervek szerint a Montrealban telepítendő töltő demonstrációs célokat szolgál majd. Az ABB töltőrendszerével az elektromos járművek térnyerését kívánják elősegíteni a térség tömegközlekedésében.
Végezetül említést érdemel, hogy Luxembourg város központi buszpályaudvarán üzembe helyeztek két villámtöltőt, amelyek 5 db Volvo hibrid elektromos buszt fognak kiszolgálni.
Az élvonalbeli technológiájú gyorstöltő állomások normál méretű hibrid elektromos és teljes mértékben elektromos buszok töltésére alkalmasak. A buszok mindkét típusánál a végállomáson végrehajtandó töltési művelet csupán 3-6 percet vesz igénybe. A végállomáson várakozó buszok töltése az ott kialakított töltőpontokról történik.
Az ABB a technológiáját az OppCharge nyílt szabványú interfészre építi. Az OppCharge a kompatibilitási problémák kiküszöbölése révén lehető teszi, hogy a töltőállomásokkal különféle gyártók e-buszait is tölteni lehessen.
Kapcsolódó cikkek
- Az ABB és a Microsoft együttműködésének újabb sikerét jelzi Asset Health Center 3.0 eszközmenedzsment megoldás
- Az ABB szállítja a komplett automatizálási és villamos rendszert a Tisza-TK-nak
- ABB technológia támogatja a svájci sívilágbajnokságot
- Növekedést ért el az ABB a negyedik negyedévben
- ABB technológia tartotta levegőben a versenyzőket a Wind Games 2017 beltéri szabadesés (skydive) világversenyen
- Az ABB 640 millió dollár értékű megbízást nyert villamos távvezeték építésére Indiában
- Kiválasztották az ABB egyetemi ösztöndíj pályázatainak győzteseit
- ABB technológiával működik Svájc első, gyermekek és mozgássérültek számára is biztonságosan használható sífelvonója
- Az ABB villámtöltői töltik majd az elektromos járműveket az E.ON magyarországi töltőállomásain
- Az ABB rugalmas, automatikusan települő mikrogrid megoldása nagy lökést adhat a megújuló energiaforrások használatának
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Kezdődik az év végi roham a mérlegképes könyvelők számára
A Kulcs-Soft által működtetett Kulcs-Akadémia három éve biztosítja a kreditpontos képzés lehetőségét, a digitalizáció jegyében online és személyes formában is.
Közösen telepít e-kamion töltőállomásokat a Siemens és az OMV
Az e-buszok és e-haszongépjárművek száma évek óta dinamikusan nő, a személyautó-állomány mellett a fuvarozásban, illetve az áruszállításban is egyre inkább teret nyer az elektrifikáció. A busz- és logisztikai flották üzemeltetői ezért egyre inkább keresik megfelelő töltési megoldásokat.
Küzdelem a csalások ellen: ma már nem elég, ha automatikusan ellenőrizzük az összes tranzakciót
A hagyományos tranzakciómonitorozáson túl egyre nagyobb szerepet kap a hatékonyabb, kockázatelemzés a pénzügyi bűncselekmények elleni harcban. Már nem elég automatikusan ellenőrizni a tranzakciókat és kiszűrni a gyanúsakat; szükség van az ügyfél várható és tényleges tevékenységének vizsgálatára, amelyhez a siker érdekében különböző kockázati mutatók kombinációját kell alkalmazni.
A Jane Goodall Intézet nyerte a Telekom pályázatát
Körforgásban, kölcsönhatásban, közösségben – címmel hirdetett pályázatot kifejezetten magyarországi nonprofit szervezetek számára a Magyar Telekom és a Hello Nonprofit. A felhívásban olyan szervezetek jelentkezését várták, melyek az e-hulladék és a digitális környezetszennyezés csökkentésére; a városi éghajlati alkalmazkodásra; vagy a hazai ökoszisztémák ellenállóképességének támogatására fókuszálnak. A zsűri 21 pályázatból választotta ki a győztes Jane Goodall Intézet „Passzold vissza, Tesó!” programját, amely 16 millió forint támogatásban részesül.