Felkészülést indít ’Az Év Honlapja’!
A pályázati indulás és a legcélratörőbb online marketing trendek után érdeklődők számára workshopot rendez ’Az Év Honlapja’ - online és marketing kommunikációs pályázat. A “Hogyan legyen a Tiéd ‘Az Év Honlapja’ díj?” című felkészítő workshopot május 17-én délelőtt az Achat Premium Hotelben tekinthetik meg a résztvevők.
A bemutatók mindegyike azonnal hasznosítható ötleteket kíván nyújtani, melyeket a jelenlevők kérdéseikkel még inkább személyre szabhatnak. Az eseményt a zsűri elnöke, Dr. Eszes István fogja megnyitni a tartalom- és inbound marketinget kiértékelő beszédével. Az előadások között hallhatnak például az automatizált, botokkal vezérelt marketingről is, melyet Bonyhádi Gábor prezentál, a közösség bevonásának kiaknázatlan előnyeiről pedig Lévai Richárd fellépésében. Házi Csaba a User Experience szemlélet elsajátításáról és visszacsatolási lehetőségeiről, míg Papp Gábor az applikációkról fog beszélni mesterfokon.
A lehetséges nevezők mindent megtudhatnak a pályázat elemeiről, elbírálásáról és hasznos tanácsokkal, ötletekkel bővülve nagyobb esélyekkel indulhatnak neki az idei verseny kihívásainak. “A pályázó céltudatos felkészülése eredményezi a legjobb honlapokat nemcsak a versenyen, de a célközönsége köreiben is. Olyan workshopot kívánunk nyújtani a törekvő weboldal tulajdonosoknak és marketingeseknek, mellyel tömören és hatékonyan összefoglalva sokszorozhatjuk meg az eddigi digitális marketing hatékonyságukat. - nyilatkozta Varga István, a Pályázat Alapítója. A nevezést fontolgatóknak mindenképpen érdemes a részvétel, hiszen a specifikus prezentációk mellett minden kérdésükre pontos választ kapnak a szakmai zsűri tagjaitól.
A pályázat idén is tovább alakul és fejlődik, melyről legelőször a workshop résztvevői fognak értesülni. A felsoroltak mellett ezért is kiemelt szerepet játszik a workshop a felkészülés szempontjából.
A további információkért, a részletes programért és a regisztrációért, kérjük látogasson el ‘Az Év Honlapja’ hivatalos oldalára.
Kapcsolódó cikkek
- 15. jubileumi évét nyitja „Az Év Honlapja” pályázat!
- SMART 2016: nemzetközi innovációs expót rendeznek Magyarországon
- Konferencia a NOSQL eszközök hazai alkalmazásairól
- Minden, amit tudni szeretne a bináris opcióról, de eddig habozott megkérdezni
- Vigyen LUMIX G kamerát Máltára!
- Januárban jön a IV. Magyar Marketing Fesztivál
- Élen járnak a svéd vállalatok a magyar nők foglalkoztatásában
- Folytatódhat a nevezés – hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!
- Jelentős felvásárlás az online marketing piacon
- Már mindenki online csinálja
Prim.hu - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
A Magyar Telekom 2024. harmadik negyedéves eredményei
A Magyar Telekom közzétette 2024. harmadik negyedévére vonatkozó, az EU által befogadott IFRS Számviteli Standardok szerinti konszolidált pénzügyi eredményeit. A negyedéves pénzügyi jelentés nem auditált értékeket tartalmaz az összes pénzügyi időszakra.
Marad a jóáras korlátlan belföldi mobilnet, sőt, 7 napig díjmentesen tesztelhető
Idén júliusban indult a mobilhasználati élményt forradalmasító, teljesen digitális tarifa Yepp néven, ami egy üzletlátogatás vagy személyes kontaktus nélkül, mobilalkalmazáson keresztül, akár 10 perc alatt aktiválható és korlátlan belföldi mobilnetet kínáló előfizetés. A merőben új koncepció bevezető kedvezményes havidíját 2025. január 6-ig meghosszabbítja a szolgáltató, sőt, mostantól új megrendelés esetén 7 napos ingyenes próbaidőszakot is biztosít.
Elindult a nevezés az idei Marketing Diamond Awardsra
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) idén immár tizedik alkalommal hirdeti meg a kisebb költségvetésből megvalósuló marketingaktivitások számára a Marketing Diamond Awards pályázatot, amelyre egészen 2025. január 15-ig nyújthatják be a szervezetek a pályázati anyagaikat. A díj szakmai elismeréseinek átadására 2025. február 11-én az Etele Cinemaban megrendezésre kerülő Digital Marketing Forumon kerül majd sor.
Bemutatták a jövő Yettel üzleteit
Budapesten, Belgrádban és Szófiában egyidőben mutatták be, hogyan alakulnak majd át a jövő Yettel üzletei. Az új koncepció nemcsak az üzletben eltöltött időt, hanem bizonyos esetekben az odavezető utat is újraértelmezi. A cseh Bratka tervezőiroda rendhagyó ötleteit a magyar szakemberek elsőként a KÖKI Bevásárlóközpontban valósították meg úgy, hogy a középpontban a közvetlenség és az akadálymentesítés új szintje áll.