Lányok Napja a Continental-nál április 27-én
A Nők a Tudományban Egyesület minden év áprilisában szervezi meg a Lányok Napját. Az akció keretein belül április 27-én a Continental a szegedi és a budapesti telephelyén várja olyan középiskolás lányok jelentkezését, akik érdeklődnek a természettudományi, műszaki, vagy IT pálya iránt.
A nap során virtuális üzemlátogatás, izgalmas interaktív feladatok és inspiráló női karrier történetek segítségével ismerhetik meg az iparágat, és egyik vezető szereplőjét, a Continental-t.
A programra ellátogató lányokra hosszú távon figyelmet szentel a cégcsoport, így a Lányok Napját követően is minden olyan Continental által szervezett eseményről értesítést és tájékoztatást kapnak, amely érdekelheti őket, legyen szó sportnapról, gyakornoki programokról vagy kutatók éjszakájáról. A cégcsoport törekvése egy olyan együttműködés kialakítása, amivel segíteni és támogatni tudják a lányokat a pályaválasztásban, a gyakorlati tapasztalatok megszerzésében és a karrierjük építésében.
A Continental csoportszinten nagyon komolyan veszi a női dolgozók bevonását. A vállalat célja, hogy 2020-ra globálisan a felsővezetői pozíciókban a nők aránya legalább 16% legyen. A Continental hazai leányvállalatai már az idén elérték ezt a célkitűzést, de ennek ellenére továbbra is kiemelt hangsúlyt kapnak a női munkavállalók. „Arra is kiemelt figyelmet fordítunk, hogy ne csupán a vezetők, hanem a gyakornokok, mérnökök és fizikai dolgozók körében is folyamatosan növeljük a női munkavállalók arányát” – mutat rá Fodor Mónika, a Continental csoport magyarországi kommunikációs koordinátora. „A kisgyerekes anyukáknak például lehetőségük van fokozatosan növekvő óraszámban visszatérni a munkahelyükre, illetve nagyon sok pozícióban lehet otthonról is dolgozni. A nemzetközi Női Tehetség Program a cégcsoportnál szervezett keretek között segít megtalálni, fejleszteni és tovább képezni a vezetői karriert célzó kolléganőket, közös fórumot teremtve számukra” – fűzi hozzá Fodor Mónika.
Kapcsolódó cikkek
- Continental: itt az idő az automatizált vezetés jogi keretének kidolgozására
- Az egész autóiparban forradalom zajlik
- 2020-ra 250 millió összekapcsolt jármű közlekedik majd a világ útjain
- Idén harmadszor fogadta a Telekom a diákokat a Lányok Napján
- Nők (lányok) napja a BME-n
- Nagyon hiányoznak a lányok az informatikából
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.