Elsőként került magyar cég a nemzetközi HR elitbe
Hazai szoftvercég került a világ egyik legrangosabb HR versenyének shortlistjére. Az Investors in People Awards több kategóriában keresi a legjobb szervezeteket, ahol díjesélyesként először jelölt egy magyar cég, az SAP Hungary Kft.
A nemzetközi megmérettetésen olyan vállalatok, intézmények indulhattak, amelyek előzőleg átestek a brit székhelyű társaság minősítésén. A világ 75 országában több mint 14 000 szervezet szerzett ilyen akkreditációt az elmúlt 25 évben. Az Investors in People Standard minősítése világszerte egyet jelent a szervezeti kiválósággal.
Magyar vállalat eddig még sohasem került ilyen magasra
Idén három kategóriában -év munkáltatója, szakterületek szervezeti működése, egyéni díjak- keresi a legjobb gyakorlatokkal dolgozó vállalatokat az Investors in People Awards rendszere. A zsűri többlépcsős folyamat során értékeli a pályázatokat, amelynek része a nemzetközi benchmarkok alapján történő összehasonlítás is. Az SAP Hungary Kft. az év munkáltatói díjának rövidített listájára került a 250-4999 főt foglalkoztató vállalatok között. Itt délkelet-ázsiai és brit szervezetekkel versenyez a hazai szoftvercég. A díjat Londonban, egy nagyszabású gála keretében hirdetik ki, november 23-án.
A nevezés előzménye, hogy a szoftvercég tavaly nyerte el a „Magyarország Legkiválóbb Vállalata” díjat a „felhatalmazás és részvétel kultúrája” kategóriában az Investors in People hazai szervezetétől, egyben a régió egyik legmagasabb (Gold) minősítését kapta meg.
“Azt gondoljuk, HR gyakorlataink nemzetközi szinten is megállják a helyüket. Ennek egyik alapja, hogy kihasználjuk a legújabb informatikai fejlesztéseket. Ez olyan területeken is versenyelőnyt ad számunkra, mint az új tehetségek megtalálása, vagy a munkatársi elégedettség növelése. A másik fontos pillér a felhatalmazó kultúra, és hogy a munkatársak, az egyén sikerességére úgy tekintünk, mint a vállalati eredmény és fejlődés záloga” -mondta el Horváth Krisztina, az SAP Hungary Kft. HR vezetője.
A szoftvercégnél több éve folyamatos a nagyarányú bővülés, hamarosan az ezredik munkatársukat köszöntik.
Kapcsolódó cikkek
- Felhőbe költöznek a HR rendszerek
- Hiányoznak a digitális képességek
- Digitális Esély 2017
- Bemutatkozott a digitális próbafülke
- Kettős díjazás a hazai SAP-nál
- Új korszak jön az állami tulajdonú vállalatoknál
- A Fujitsu ETERNUS All-Flash tárolója felgyorsítja a digitalizációt
- A Fujitsu optimalizálja az SAP-környezeteket a digitális világ követelményei szerint
- Kultúraváltást jelentő lépés a Bonafarm Csoportnál
- Elindulhat a jövő gyárának megvalósítása
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.