Új háromlépcsős partnerprogram a Zyxeltől

forrás: Prím Online, 2017. október 5. 11:26

A Zyxel bevezette új, ösztönzőkkel és akciókkal bővített partnerprogramját. A hálózati kommunikációs gyártó szerint a fogyasztók jobb kiszolgálásához a viszonteladókon keresztül vezet az út: negyedéves jutalmazással, árengedményekkel és technikai támogatással igyekszik a partnerek kedvében járni.

A Zyxel első lépésben három részre bontotta partnerségi együttműködéseit (Zyxel Ally Program, ZAP): Szövetséges, Ezüst és Arany szinteket különböztet meg.

 

A partnereket a befektetett eszközök szerint is különböző csoportokba sorolják:

  • Kifutó megoldások (1 pont) - A kisvállalkozások számára tervezett és a hagyományos viszonteladóknak vagy az interneten keresztül értékesített termékek
  • KKV megoldások (3 pont) - Vertikális technológiai termékek továbbfejlesztett funkciókkal, amelyeket képzett/akkreditált VAR-okon keresztül értékesítenek
  • Felhő megoldások (5 pont) – Felhőalapú megoldások a VAR közösség által biztosítva

 

 

A partnereknek létrehozott új webfelület a márka disztribúcióját végzők közvetlen elérése mellett negyedéves ösztönzőket, promóciókat, marketinganyagokat is tartalmaz. Az egyéb új programfunkciók közé tartoznak továbbá a disztribúció előtti árengedmények, a technikai támogatás és a betanítás is.

 

„A partnerprogramunk újratervezése illeszkedik a márka globális céljaihoz.” - mondta Treso Tamás, a Zyxel Communications magyarországi vezetője. Hozzátette: „Partnereinkhez hasonlóan mi is többet szeretnénk adni a fogyasztóink részére, az extra hozzáadott értéket pedig együtt sokkal hatékonyabban tudjuk nyújtani. Új növekedései lehetőségeket nyitottunk meg például a felhő alapú Nebula megoldással, ami egy platformon kezeli a switcheket, a vezeték nélküli hálózatot és a biztonságot is. Ezáltal sokkal egyszerűbbé vált a gyorsan változó ügyféligények kiszolgálása is.”

 

Az újítás másik kulcsfontosságú összetevője a vertikális szakemberek támogatása. Ezek a partnerek kizárólagos hozzáférést kapnak a Zyxel Kutatási és Fejlesztési Partner Tanácsadó Tanácsához (PAC), végfelhasználói vezetőkhöz, kiterjesztett ajánlattételi támogatáshoz és ipari képzéshez. A Zyxel új partnerprogramját videós formában is bemutatta, amely itt tekinthető meg.

 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36