A megújult GEFCO új ambíciókat tükröz

forrás: Prím Online, 2018. február 17. 08:11

A GEFCO, az ipari logisztikai szolgáltatások globális szolgáltatója és az autóipari logisztika vezető európai szereplője bemutatta a vállalat megújított arculatát, ezzel együtt új logóját és szlogenjét. 

A GEFCO új jelmondatot is választott: „Partners, unlimited”. Mindez tükrözi azt a szemléletet, amelyben a GEFCO fő ambíciója megerősíteni a partnerekkel történő együttműködést, továbbá a folyamatos nemzetközi növekedésre és innovatív megoldásokra való törekvést a gyorsan változó piacon.

 

Jelentős átalakulás és piacbővítés

A tulajdonosi szerkezet 2012. évi megváltozása óta a GEFCO megerősítette széles körű tevékenységét, amely a közúti, légi, vasúti és tengeri áruszállítástól, a 4PL, azaz a logisztikai rendszerintegrátori szolgáltatásokig terjed. A GEFCO ügyfeleinek ígért szolgáltatása mentesíti őket a logisztikai terhektől, illetve támogatást nyújt abban, hogy az egyszerű ellátási láncuk hozzáadott értékkel bíró értéklánccá alakuljon. Ezt szem előtt tartva a vállalat olyan új tevékenységeket, szolgáltatásokat fejlesztett ki, mint például a GEFCO Industrial Services, amely az ügyfelek gyártási üzemeiben magas értékű moduláris alközponti munkákat kezel.

 

A GEFCO diverzifikálta és bővítette autóipari ügyfélportfólióját is, miközben fenntartotta jelentős volumenű együttműködését legrégebbi partnerével, a PSA-val. A csoport más ipari ágazatok felé is nyitott (légiközlekedés, gyártás, nehéz berendezések, energia, gyógyszeripar és egészségügy, divat, háztartási cikkek, élelmiszerek, valamint az elektronika szektorok), amelyek mára a GEFCO bevételeinek mintegy egyharmadát teszik ki.

 

Az elmúlt években a GEFCO nemzetközi szinten is bővült: mintegy 60 országban van már jelen. 

 

A csoport 13.000 ezer alkalmazottja mintegy 90 nemzetiséget képvisel, és a vállalat világszerte 300 célállomásra szállít.

 

A GEFCO szervezeti növekedését jelentős külső növekedés is kísérte. Az IJS Global 2015-ös integrációja például lehetővé tette a vállalat számára, hogy megerősítse árufuvarozási szolgáltatásait és megszilárdítsa tevékenységét Kínában, Délkelet-Ázsiában és az Egyesült Államokban. Fontos láncszem volt a virágzó Marokkó-Európa export-import piacon betöltött szerep megerősítésében, hogy a GEFCO csoport 2018 januárjában felvásárolta a spanyol GLT-t. A vállalat célja, hogy tovább folytassa a stratégiai felvásárlásokat, amelyben rendkívül stabil pénzügyi háttere is segíti.

 

 

Új arculat, amely kifejezi az egyedi cégkultúrát és ambíciókat

Annak érdekében, hogy még jobban megértse és azonosítani tudja az üzleti sikereinek legfontosabb építőelemeit, a sikerek „DNS-ét”, a vállalat két éven át tartó, átalakulási és arculatváltási projektet fejezett be most. Ez a folyamat rávilágított arra, hogy mi különbözteti meg a GEFCO-t másoktól: a gondolkodásmód, az úgynevezett „Infinite Proximity”, amely szoros, hosszú távú együttműködésre és a bizalomra fókuszálva építi ki az ügyfélkapcsolatokat.

 

Luc Nadal, a GEFCO igazgatótanácsának elnöke kiemelte: "A nyitottságunk, valamint a partnereinkre való odafigyelés és a tőlük való tanulás képessége jelenti azt a pluszt, amivel közös sikereinket elérhetjük. Mindezt megújult arculatunk  is tükrözi, az új logóval és szlogennel. A márkanévvel ellátott sárga keret a világra nyitott ablakot jelképezi, míg új szlogenünk, a “Partners, unlimited” kifejezi ambíciónkat és jövőképünket. Ily módon megerősítjük elkötelezettségünket ügyfeleink és partnereink iránt.” 

 

A Partnerek (Partners) szó azt az együttműködő gondolkodásmódot fejezi ki, melynek szellemében a GEFCO partneri kapcsolatait működteti vállalati ökoszisztémájában (ügyfeleivel, beszállítóival és alkalmazottaival), szorosan együtt dolgozva a kölcsönös előnyök mentén. A korlátlanság (Unlimited) a szlogenben kifejezi a vállalat azon törekvését, hogy folyamatosan tágítsa saját határait mind szakértelmét tekintve, mind pedig földrajzilag, a fenntartható növekedésében, kreativitásban… és természetesen az innovációban!

 

Fókuszban az innováció 

A GEFCO folyamatosan változó üzleti környezetben működik, amelyet a megrendelők gyorsan fejlődő igényei, egyre szigorúbb társadalmi és környezetvédelmi szabályozások, valamint a gyártási folyamatokat és a fogyasztói életmódot átformáló digitális technológiák jelentősen befolyásolnak. 

 

A GEFCO már évekkel ezelőtt megkezdte az új technológiák integrálását az ellátási lánc menedzsmentjébe. Az Internet of Things (IoT) elősegíti, hogy a vállalat magas hozzáadott értékű szolgáltatást nyújtson, főként a nyomon követhetőség területén, miközben a „Big Data” megkönnyíti a logisztikai tervezést és optimalizálást, biztosítva a költséghatékonyságot és a környezettudatos működést.

 

A vállalat legutóbbi fejlesztése is jó példa arra, hogyan képes a GEFCO az egészen cégre szabott partneri igények mentén új szolgáltatások kifejlesztésére. A vállalat „My Car Is There” szolgáltatása lehetővé teszi a megrendelők számára, hogy a szállítmányokat, az új járművük érkezését egy mobilapplikáció segítségével tudják követni és kezelni.   

 

További kreatív energiák felszabadítására ad módot a GEFCO Innovációs Akadémiája, amely azzal a céllal jött létre, hogy az alkalmazottak innovatív ötletei is megvalósulhassanak, megfelelő források biztosításával ötletből operatív projektté váljanak. 

 

Ezen felül a GEFCO “tesztelj és tanulj” szemléletének köszönhetően nagy figyelmet kap az olyan fejlesztések nyomon követése, mint a “tiszta” környezetbarát motorok, a raktárrobotok és a 3D nyomtatóval készült pótalkatrészek. Végül, a vállalat az innováció jegyében együttműködik start-up-okkal, iskolákkal és laboratóriumokkal is. Ez a kooperatív megközelítés teszi lehetővé a GEFCO számára, hogy olyan szerteágazó területeken érjen el növekedést, mint például az E-carpool és az online karbantartó / javító központok kialakítása.

 

Luc Nadal a következőképpen összegezte: “Az ellátási láncok piaca továbbra is látványos átalakuláson megy keresztül. Az új megoldások megbontják az autópiacot: ma elektromos motorokkal, holnap hidrogénmotorokkal, a nem túl távoli jövőben pedig osztott/autonóm járművekkel dolgozunk majd. Mindig egy lépéssel előrébb kell járnunk, integrálva az újításokat, illetve ügyfeleinknek a legmegfelelőbb technikai megoldásokat kínálva, megfelelő áron és megfelelő időben. Bizonyos értelemben megváltoztattuk az innováció kezelésére irányuló megközelítésünket: a változásokra való reagálást az arra való felkészülésre cseréljük. Új arculatunk tükrözi azt az elkötelezettségünket, hogy folyamatosan megújulunk, és kitartunk a növekedés és a kiváló minőség felé vezető úton."

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone

A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.

2024. november 24. 10:24

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36