Szakmai zsűri ismerte el a Codecool növekedési stratégiáját
Harmadik helyen végzett az alig hároméves Codecool programozóiskola az IT Business szaklap ICT Top52 2017-es listáján.
Idén második alkalommal indította útjára az IT Business szaklap azt a szavazási és értékelési folyamatot, aminek a végén konferencia keretében hirdette ki 2017 Top52 infokommunikációs cégének listáját. Először az IT Business szerkesztősége állított fel meghatározott szempontok szerint egy 100 cégnevet tartalmazó listát, melyről közösségi médiában folyt szavazás. A több mint kétezer válaszadó véleménye 50%-ban befolyásolta a végső rangsort.
Emellett nyolcfős szakmai zsűri is értékelte a cégek listáját, továbbá e-mailben beérkező méltatásoknak is helyt adott a szerkesztőség. Mivel eltérő méretű és tevékenységű cégek mérkőztek meg, így a szakértői közreműködőkre hárult az a feladat, hogy ezt is figyelembe véve finomhangolják a listát.
A február végén tartott eredményhirdetésen végül a Codecool programozóiskola a lista harmadik helyét szerezte meg. A zsűri elsősorban a Codecool által végzett időszerű és hiánypótló szakmai feladatot, az ezen a területen felmutatott szakértelmet, és az alig három év alatt elért növekedést ismerte el a díjjal.
„Nagyon fontosak számunkra az ilyen elismerések.” – magyarázta Boda József az elért eredmény kapcsán. „A programozás elsajátításával karrierváltásra készülőket több minden motiválja, és több tényezőnek is szerepe lehet abban, hogy végül belevágjanak egy képzésbe. Nem elég, ha mi hirdetjük magunkról, hogy magas minőségű az oktatási programunk, figyelemreméltó a terjeszkedési képességünk, és garantált velünk az új állás. Nagyon jólesik, és sokat nyom a latban, ha ezt ilyen szakmai rangsorok is tanúsítják.”
Kapcsolódó cikkek
- Nem gyerekként kezdik a programozást a profi fejlesztők
- Felsőkategóriás életkilátások diploma nélkül
- Az ötszázadik beiratkozónál jár a Codecool programozóiskola
- Melyik programozóiskola való neked?
- A Codecool képviseli Magyarországot az Európai Szakképzési Héten
- 120 fő végzett a Codecool programozóiskolában
- Gyorsítja külföldi terjeszkedését a Codecool programozóiskola
- Szafarizz a Codecoolban!
- Pesszimisták a HR-esek, mégis igyekeznek mindent megtenni az informatikai munkaerőhiány kezeléséért
- Ha van bizonyíték és perspektíva, akár diplomások is vállalják a pályamódosítást
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.