Észak-Magyarországon terjeszkedik a Samsung
Miskolcon avatták fel a Samsung Electronics Magyar Zrt. legújabb prémium márkaboltját. A mintegy 100 négyzetméteren elterülő Samsung Experience Store a vállalat 10. üzlete Magyarországon, ahol a vásárlók exkluzív környezetben próbálhatják ki a legújabb mobil termékeket, és kérhetnek segítséget a készülékük beállításával kapcsolatban a Samsung képzett szakembereitől. Az ország első, sétálóutcában található Samsung márkaboltja szervízpontként is funkcionál majd.
A 6 budapesti, valamint 3 vidéki - győri, debreceni és szegedi - márkabolt után Miskolcon avatta fel Magyarország 10. Samsung Experience Store-ját a Samsung Electronics Magyar Zrt.
Miskolc és régiójának hivatalos mobiltelefon és tablet márkaszervize exkluzív környezetben, a megyei jogú város sétálóutcáján, a Széchenyi utcában kapott helyet, ahol a vásárlók nem csupán gyönyörű környezetben ismerhetik meg és próbálhatják ki a Samsung legújabb mobiltermékeit, de tartozékok és kiegészítők széles választékából is válogathatnak. Az üzletben képzett szakemberek dolgoznak, akik akár a készülékek beállításában, az adatok átmásolásában is a betérő vásárlók rendelkezésére állnak, de hasznos tippekkel és tanácsokkal is segítik a készülékek megismerését.
Az ünnepélyes megnyitón részt vett Pfliegler Péter, Miskolc város alpolgármestere, valamint a Samsung Magyar Zrt. elnöke, Hwanseog Choi és a vállalat mobil üzletágának vezetője, Kunos Balázs.
„A felhasználóink immár számtalan viszonteladónál és szolgáltatónál vásárolhatják meg a termékeinket, akár online is. Mégis fontosnak tartjuk, hogy országszerte legyenek olyan pontok, ahol személyesen is találkozhatnak velünk a vásárlóink, ahol szakértő kollégáink segítségével választhatják ki a számukra legmegfelelőbb Samsung termékeket és ismerhetik meg azokat az előnyöket, amelyeket a készülékeink nyújthatnak számukra. A Samsung Experience Store-okban a prémium termékeinkhez illő környezet fogadja a betérő látogatóinkat, így válik a vásárlás valódi élménnyé. Nem lesz ez másképp Miskolcon sem” - mondta el Kunos Balázs.
A miskolci márkaboltban ráadásul szervizpontot is üzemeltet majd a Samsung. Az egyedi, modern kialakítású térben így a készülékvásárlás és tanácsadás mellett már a teljeskörű mobil szerviz szolgáltatást is igénybe vehetnek majd az ügyfelek.
Kapcsolódó cikkek
- Új marketingvezető és új PR és CSR menedzser a Samsungnál
- Sikeresen lezárult a HARMAN cégcsoport felvásárlása
- Formatervezéséért és innovációiért is díjazták a Samsungot az idei CES-en
- A Samsung felvásárolja a Vivet, az új generációs mesterséges intelligencia platformot
- SSD-fronton erősít a Samsung
- Csökkent a Samsung részesedése a mobiltelefon-piacon
- Rejtélyes csipgyárat épít a Samsung
- Hvg.hu - Bezár a Samsung SDI Magyarország
- A Samsung megkerülhetetlen a fejlett technológia területén
- A kínai média nyomására bocsánatot kért a fogyasztóktól a Samsung
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.