A Cisco új email biztonsági és végpontvédelmi megoldásokat mutatott be
A végponti védelmet szolgáló Cisco Advanced Malware Protection (AMP) for Endpoints új funkciói és az Agari szolgáltatásaival kiegészülő Email Security megoldások bemutatása mellett a Cisco bejelentette, hogy kibővíti együttműködését a ConnectWise-zal.
AMP védelem a végpontoknak
Szinte minden biztonsági megoldás képes a kártevők 99 százalékának blokkolására. De mi történik a fennmaradó egy százalékkal, amely elkerüli a felderítést? A Cisco Advanced Malware Protection (AMP) for Endpoints egy felhő alapú végpontvédelmi megoldás, amely ennek a fennmaradó 1 százaléknak a kiszűrésében segít. Az AMP for Endpoints legfontosabb új funkciói:
- Fejlett észlelési és védelmi funkciók a fenyegetések megállítására, beleértve a zsarolóvírusokat és a kriptobányász programokat – A Cisco megoldása akkor is védelmet nyújt a felhasználóknak, ha azok nem kapcsolódnak a hálózatra. Az új AMP for Endpoints védelmet kínál a fájl nélküli támadások ellen is, illetve megakadályozza a zsarolóvírusok lefutását.
– A Cisco biztonsági kutatói elemezték a zsarolóvírusok variánsait, hogy azonosítsák a titkosításhoz használt tipikus technikákat. Ennek eredménye egy új motor, amely folyamatosan védelmet nyújt a zsarolóvírusok titkosítása és terjedése ellen.
– A fájl nélküli rosszindulatú programokat nehéz felismerni, ezért is népszerűek a kiberbűnözők körében. Az AMP-ba integrált új védelmi mechanizmus további beállítások nélkül is feltartóztatja a támadásokat, még akkor is, ha a felhasználók nem kapcsolódnak a hálózatra. - Fenyegetésvizsgálat a Cisco Visibility megoldással - A végponti védelem menedzsmentjébe épített felhőalkalmazás egyszerűsíti és gyorsítja a biztonsági vizsgálatok lefutását, így az elemzők sokkal gyorsabban analizálhatják az incidenseket. A megoldás normalizálja a biztonsági eseményeket, illetve grafikus formában is megmutatja a fenyegetések terjedését a végpontoktól a hálózatok vagy a felhő irányába.
– A Cisco Visibility összegzi a Cisco Talos, a külső partnerek, illetve a szervezet saját biztonsági infrastruktúrája felől érkező adatokat és így jelentősen rövidíti az az incidensek felderítéséhez és a helyreállításhoz szükséges időt.
– A Cisco Visibility révén egyszerűbbé válik a különféle platformok közötti váltás. Néhány egyszerű kattintással a felhasználó betekinthet a Talos, a Cisco Umbrella Investigate, a Threat Grid, az AMP és más források adataiba.
Email Security – új szolgáltatások
Az üzleti kommunikációban továbbra is az email a legfontosabb csatorna, amely azonban kiberbiztonsági kockázatoknak is erősen ki van téve. A kéretlen üzenetek jelenleg is a kiberbűnözők létfontosságú eszközei ahhoz, hogy célba juttassák kódjaikat. A szervezeteknek meg kell védeniük saját hálózataikat a visszaélésektől, ahogy a felhasználókat is az adathalász- vagy más veszélyes üzenetektől.
Ennek érdekében a Cisco új szolgáltatásokkal bővíti Email Security megoldásait, amelynek része az Agarival kötött OEM megállapodás is. A Cisco email biztonsági szolgáltatásainak legfontosabb újdonságai:
- Cisco Domain Protection – Automatizálja az emailek hitelesítési folyamatát, hogy megelőzze az adathalász támadásokat, védelmet nyújtson a csalások ellen, valamint a gyanús levelek elemzésével és a küldő fiók elleni lépésekkel segíti a vállalati szabályoknak megfelelő működést. Ez a szolgáltatás domain alapú üzenet hitelesítést, jelentést és megfelelést (Domain-Based Message Authentication, Reporting, and Conformance - DMARC) alkalmaz, ami egy olyan email hitelesítési szabvány, amely valós időben küld jelentést a domain felhasználóinak a nem megfelelő levelekről.
- Cisco Advanced Phishing Protection – Kifinomult gépi tanulási kapacitást biztosít a Cisco Email Security megoldásához, amelynek révén blokkolhatók a hamis azonosítókat használó támadások. A megoldás a helyi és globális telemetria adatok, valamint az elemzés és a modellezés révén igazolhatja a levélküldő személyazonosságát és hitelességét.
Biztonság menedzselt szolgáltatások révén
Annak érdekében, hogy a vállalkozások kihasználhassák az új biztonsági megoldások előnyeit, a Cisco kibővíti együttműködését a ConnectWise-zal is. Ennek révén a menedzselt szolgáltatásokat nyújtó vállalkozások (MSP) portfolióik részeként kínálhatják a Cisco Security megoldásait. A kibővített együttműködés keretében elérhetővé válik az új ConnectWise Advanced Security Dashboard, egy felhő alapú kezelőplatform, amelyet integráltak a ConnectWise Manage üzleti menedzsment megoldásba, és kiegészíti a ConnectWise Unite with Cisco platformot. Az új ConnectWise Advanced Security Dashboard segítségével a szolgáltatók a Cisco AMP for Endpoints, a Cisco Umbrella, a Cisco Stealthwatch Cloud, a Cisco Adaptive Security Appliances, a Cisco Next-Generation Firewall megoldásokat, illetve a Cisco Meraki MX eszközöket menedzselt biztonsági szolgáltatások formájában nyújthatják ügyfeleiknek.
Kapcsolódó cikkek
- Megjelent a Cisco előrejelzése a mobil adatforgalom alakulásáról
- A Cisco közzétette éves kiberbiztonsági jelentését
- A Cisco új innovációkat jelentett be a szándék alapú hálózatokhoz
- Cisco: 6 technológiai trend 2018-ra és a rákövetkező évekre
- 1 milliárd dolláros finanszírozási programot indít a Cisco okosvárosoknak
- 20 éves a Cisco Hálózati Akadémia
- A Cisco UCS szerverek már több mint 60.000 ügyfelet szolgálnak ki
- Cisco évközi kiberbiztonsági jelentés: zsarolás helyett rombolás
- Gyorsan telepíthető informatikai rendszerek az APC és a Cisco együttműködésével
- A Cisco legfrissebb előrejelzése az elkövetkező évek adatforgalmi trendjeiről
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.