Megérkezett az első intelligens viselhető robot
Az LG Electronics (LG) a 2018-as IFA szakkiállítás közönsége előtt mutatja be első viselhető robotját. Az LG korábban bejelentett robotjaival (reptéri idegenvezető robot, takarító robot és felszolgáló robot) ellentétben az LG CLOi SuitBot nem reptéri és szállodai várótermekben navigálja a vendégeket, hanem a használó lábának nyújt segítséget: az alsó végtag nagyobb mozgékonyságát és erőkifejtését teszi lehetővé.
Tavaly az LG egy olyan startup-vállalatba fektetett be, melynek célja, hogy a viselhető robotok fejlesztésével felülmúlja az emberi test hétköznapi korlátait. Az LG CLOi SuitBot megtervezése már az SG ROBOTICS nevű startuppal együttműködésben zajlott: ez a cég már hosszú ideje kutatja, hogy a viselhető robotok hogyan tudják javítani az életminőséget. A kényelmes illeszkedés és a természetesen forgó csuklók révén a CLOi SuitBot nyugodtabb és természetesebb mozgást biztosít, erősítve az alsó végtagok képességeit gyaloglás, állás vagy munka közben. A robot szandálszerű cipői és automatikus igazodási funkciója lehetővé teszi viselője számára, hogy könnyedén be- és kibújjon az öltözetből, megkülönböztetve az LG CLOi SuitBotot számos más külső váztól.
Az LG CLOi SuitBot a 2018-as CES-en bemutatott bármely LG segítő robottal összekapcsolható, így egy olyan intelligens munkahelyi hálózat része lehet, amely pl. a feldolgozóiparban, logisztikában és a szállítmányozásban láthat el információ- és eszköztovábbítási feladatokat az egyes munkaállomások között.
A CLOi robotok kifejlesztése része az LG szélesebb körű mesterségesintelligencia-kezdeményezésének, amely a kereskedelmi szektort célozza. A mesterséges intelligencia alkalmazása révén LG CLOi SuitBotok a biometrikus és a környezeti adatok felismerésével és elemzésével képesek tanulni és fejlődni, a mozdulatok kiértékelése nyomán pedig javaslatot tesznek az optimális és a leginkább hatékony mozgáselemekre, testpozíciókra.
„Az LG CLOi SuitBot a bizonyítéka annak, hogy elköteleztük magunkat segítőrobot-portfóliónk bővítése mellett, amely termékek kézzelfogható kényelmet és innovációt visznek vásárlóink életébe” — mondta Song Dae-hyun, az LG háztartási elektronikai és légkondicionáló üzletágának elnöke. „Ez a robot csak egy a mesterséges intelligenciával felvértezett eszközeink széles választékából, melyeket mind azért alkottuk meg, hogy az interaktivitás segítségével jelentősen növeljük a felhasználói kényelmet. A robot egyben új lehetőséget teremt arra, hogy robotikai kezdeményezésünk a jövőbeli növekedés motorjává váljon.”
Az IFA látogatói augusztus 31. és szeptember 5. között személyesen is megtekinthetik az LG robotkínálatát a vállalat standján, a Messe Berlin 18-as csarnokában.
Kapcsolódó cikkek
- A felhasználói bizalom növelése és az alapvető technológiai újítások állnak az LG mobil stratégiájának középpontjában
- Csúcskategóriás, beépíthető konyhai eszközök az LG kínálatában
- Az LG ThinQ televíziók tulajdonosai egyre több országban élvezhetik a Google Assistant szolgáltatást
- Az új TONE Platinum SE-n egyetlen gombnyomással indítható el a Google Fordító
- A 2018-as IFA-n mutatkoznak be az LG új vezeték nélküli és intelligens XBOOM hangszórói
- Új Styler készülékeket mutat be az LG a 2018-as IFA-n
- Új, interaktív, érintőkijelzős LG televízió
- Ismét az LG készüléke lett az év OLED tévéje
- Új mesterségesintelligencia-laboratóriumot hozott létre Észak-Amerikában az LG
- Hogyan vigyázzunk nyáron a telefonunkra?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.