Oracle technológiával lép előre a CCC cipőkereskedelmi lánc

forrás: Prím Online, 2019. január 14. 14:40

A lengyel CCC cipőkereskedelmi üzletlánc az Oracle Retail megoldásával kapcsolt magasabb sebességre a digitális átalakulásban. A CCC jelenleg a leggyorsabban növekvő többcsatornás cipőkereskedő cég Európában. Évente több mint 50 millió pár cipőt ad el 1200 üzletében és online 23 országban. Az üzletág rohamos léptékű változása nyomán a CCC felismerte annak szükségét, hogy optimalizálja a mintegy 45 000 terméket számláló készletén keletkező nyereségét és minimalizálja a felesleges árcsökkentéseket.

Az Oracle Retail Merchandising és a Planning and Optimization alkalmazások révén a vállalat képes maximalizálni a nyereségességét, ami a CCC további terjeszkedésének kulcsát jelenti.

 

Az Oracle Retail Clearance Optimization megoldásnak köszönhetően a CCC Group rövid időn belül 4,2 százalékos haszonkulcs növekedést ért el, készletének értékesítési hányadát pedig 7,1 százalékkal növelte. Ez a technológia olyan újfajta üzleti működést tesz lehetővé, amelyben a CCC elemzői tényeken alapuló diszkontálási javaslatokkal, illetve kivételekről szóló jelentésekkel dolgozhatnak a készlet helye, stílusa és színe alapján.

 

Emellett a CCC Group olyan alkalmazásokat bevezetését is megkezdte, mint az Oracle Retail Merchandise Financial Planning és Assortment Planning, amelyeket az Oracle Retail Clearance Optimization megoldásával használva a vállalat képes összehangolni a leárazások hatásait a meglévő készlettekkel, valamint automatikus jóváhagyást kaphat az árképzésekre az Oracle Retail Merchandise Financial Planning segítségével.

 

“Az Oracle Retail Clearance Optimization révén rugalmasan tudunk igazodni az egyes üzleti és piaci igényekhez, ugyanakkor egy stabil, intelligens és jól skálázható platformot biztosít számunkra. A korábbi 100 manuálisan kezelt folyamat helyett az Oracle megoldásával a szakértőink immár több millió kombináció közül választhatják ki a legjobb ajánlatokat” – mondta Piotr Pawłowski, Chief Information Officer, CCC Group. 

 

“Egy nemrég végzett fogyasztói kutatásunk eredményei szerint az EMEA régióban a fogyasztók 78 százaléka kifejezetten fontosnak tartja a versenyképes árakat és a kedvezményeket vásárlásai során” – mondta Mike Webster, az Oracle Retail senior alelnöke és vezérigazgatója. „Az Oracle technológiájának alkalmazásával a CCC Group képes a legjobbat kihozni bevételi lehetőségeiből, továbbá olyan stratégiai kedvezményeket dolgozhat ki ügyfelei számára, ami a márka pozícionálását és a hosszú távú ügyfélhűség kiépítését is elősegíti.”

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG

Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.

2024. november 22. 18:14

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36