Új módszerrel javíthatnak az ügyfélélményen a hazai kkv-k
Kevés dolog idegesíti jobban az ügyfeleket, mint amikor hosszan kell várni egy telefonos ügyintéző kapcsolására. Egy új ingyenes virtuális szolgáltatás segít csökkenteni ezt a felesleges és bosszantó időt.
Legyen szó kisebb vagy nagyobb cégről, ha telefonos ügyfélszolgálatuk van, akkor óhatatlanul előfordul, hogy az ügyfeleik, partnereik egyszerre akarják őket elérni. Ilyenkor pedig jönnek a sablonos tájékoztató szövegek, amelyek arról próbálják a hívót meggyőzni, most ugyan nem éri el a vállalkozást, de az ő hívása mégis nagyon fontos. Bármennyire is megnyugtatónak szánják a tájékoztató szavakat, a frusztráló helyzetben ez sokszor ellentétes hatást ér el. A felbosszantott ügyfeleknél pedig nem sok rosszabb van, hiszen megnő az esélye az elvesztésüknek, amit még tetézhet az is, hogy a negatív ügyfélélmény miatt rossz hírét keltik a cégnek.
Automatikus segítség ingyen
A hazai kkv-k számára komoly versenyelőnyt indukálhat, ha képesek még hatékonyabban megszervezni az üzleti kommunikációt. Ebben pedig ma már 21. századi eszközök állnak rendelkezésükre, ráadásul ingyen. Az MCN Telecom új funkciót adott a virtuális alközponthoz, ami lehetővé teszi, hogy a hívó azonnal beszélni tudjon azzal a kollégával, akivel előzőleg már kapcsolatba lépett. Ez az opció segít a kis- és középvállalkozásoknak elkülöníteni az összes többi bejövő hívástól a nem első alkalommal telefonáló, vagyis potenciálisan új, illetve meglévő ügyfeleket. Ezzel pedig a valós üzleti haszonnal kecsegtető hívók számára gyorsabb kiszolgálást, így magasabb ügyfélélményt tudnak biztosítani a vállalatok.
Így kell telefonálni a 21. században
Érdemes megjegyezni, hogy a virtuális alközpont használata mellett egyébként is számos érv szól, ezek ugyanis rugalmas beállítást, teljes statisztikát, hatékony hívásirányítást, hívásrögzítést, online monitoringot, tiltó és kedvenc listákat is biztosítanak. A szolgáltatás egyébként olyan előremutató megoldásokat kínál, amik szintén a hatékonyabb kommunikációt segítik, például valós idejű információáramlást tesznek lehetővé chat ablakon keresztül.
Komoly megtakarítás érhető el a virtuális alközpontokkal
Az sem elhanyagolható, hogy a folyamatok és a munkatársak kontrollját, valamint fejlesztését segítő megoldások is rendelkezésre állnak. Így például a vezetők az online monitoring révén valós időben követhetik nyomon az alkalmazottak elfoglaltságát, illetve leterheltségét. Hasonló célokat szolgálhat, hogy akár az egész cég bejövő és kimenő hívásainak ellenőrzésére és statisztikai figyelésére is van lehetőség. A legjobb a dologban persze az, hogy a kommunikáció ezen formája nagyon költséghatékony, mivel nincs szükség drága berendezések vásárlására és fenntartására.
Folyamatos fejlesztések
„Az MCN Telecom Virtuális alközpont szoftverének fő előnye, hogy már most több mint 200 funkciót tartalmaz, de a jövőben tovább tervezzük bővíteni a felhasználói lehetőségek körét. Emellett megkezdjük a Call Tracking szolgáltatás fejlesztését, amit távközlési platformokon fogunk telepíteni és értékesíteni mind az öt országban, ahol jelen vagyunk” – mondja az MCN Telecom vezérigazgatója, Alexander Melnikov.
Kapcsolódó cikkek
- Öt trend, amely a digitális ügyfélélményt formálja
- Globális siker a világ első, mesterséges intelligencia alapú e-sport trénere
- Magyar fejlesztésű szoftver egyszerűsíti a 3D grafikai stúdiók munkáját
- A beszerzést is eléri a digitális forradalom
- Új ügyfélfelület és funkciók az OTRS 7-ben
- Számítógép előtt ülve is hajlamosak vagyunk kizsákmányolni magunkat
- Magyar fejlesztésű, AI-alapú coach segítheti az Overwatch játékosokat a fejlődésben
- Statikus weboldalakat tesz pár klikkel szerkeszthetővé a magyar startup
- Automatizálás útján bebiztosítható az áfalevonási jog és az ellenőrzés sikeres lezárása
- Elérhető a ZENworks végpontfelügyeleti csomagjának legújabb kiadása
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.