A Fujitsu RunMyProcess segít a maximumot kihozni a nagyvállalati IoT-adatokból
A Fujitsu RunMyProcess és az IoT.nxt partnerkapcsolatának köszönhetően a nagyvállalatok minden eddiginél többet hozhatnak ki az IoT-eszközök által rögzített adatokból.
A nagy produktivitású Fujitsu RunMyProcess szolgáltatásként nyújtott platform (Platform-as-a-Service, PaaS) sokféle nagyvállalati alkalmazásba képes integrálni az IoT.nxt felhő által rögzített és szűrt IoT-adatokat. Az analóg vagy nem szabványos protokollokkal működő eszközökről gyűjtött értékes adatokból a felhasználók világszerte hasznos felismerésekhez juthatnak, és az új folyamatokat észszerűsítve és automatizálva, fenntartható módon fokozhatják a működés hatékonyságát.
Ha egy vállalat – a CCTV-kameráktól a gépek érzékelőiig – sokféle eszközről gyűjti az adatokat, komoly kihívást jelenthet a nagy adattömeg megszűrése a fontos elemek azonosításához. Erre a problémára reagálnak az IoT.nxt Raptor szoftveralapú hálózatperemi és átjárómegoldásai, amelyek sokféle hálózatperemi és IoT-eszköz nyers adatait tudják gyűjteni, normalizálni és összesíteni, majd a felhőbe küldeni a vizualizációhoz, valamint a teljes szervezet, technológiái, eszközei és folyamatai digitális áttekintő képének kialakításához. A vállalatok ezután az adatokba lefúrva (pl. részleg vagy folyamat szerint keresve) értékes felismerésekhez juthatnak, és úgy automatizálhatják a folyamatokat, hogy azok azonnal reagáljanak a gépek vagy a működés előre meghatározott változásaira.
Az érdeklődők az április 1. és 5. között megrendezett Hannoveri Ipari Vásáron (BITKOM digitális gyár terület, 6-os csarnok, 30-as stand) ismerkedhetnek meg közelebbről a RunMyProcess és az IoT.nxt integrációjával. Megnézhetik, hogyan rögzíti az IoT.nxt Raptor a gyártásban használt érzékelőktől származó hatalmas adattömeget, küldi tovább az adatokat felhőbe, ahol – vizuális képpé és műszerfalakká alakítás után – a RunMyProcessen keresztül hatékonyan megosztják őket egy megelőző karbantartást támogató alkalmazással. Ha bármilyen jel arra utal, hogy a gép nem működik optimálisan, automatikusan szolgáltatáskérés indul a ServiceNow alkalmazásban és készletellenőrzési kérés az SAP-rendszerben.
A Fujitsu RunMyProcess natív felhőplatformon a szervezetek gyorsan és biztonságosan megépíthetik, tesztelhetik, bevezethetik és skálázhatják a digitális folyamatokat a felhőben, helyben és a mobilkörnyezetben is összekapcsoló, eszközfüggetlen alkalmazásokat. A RunMyProcess segítségével a legkomplexebb üzleti folyamatokat is modellezhetik és észszerűsíthetik, miközben meglévő rendszereiket és szolgáltatásaikat (pl. az Office 365 és más felhőszolgáltatásokat, vagy a helyben telepített SAP-megoldást) integrálhatják okostelefonokkal, táblagépekkel, PC-kkel, hordható technológiával vagy más mobileszközökkel. Így a felhasználóknak bárhol és bármikor kifogástalan használati élményben lehet részük. A platform előre megépített csatlakozóival az ügyfelek gyorsabban kifejleszthetnek internetes alkalmazásokat, és hónapok helyett napokon belül bevezethetik, illetve rövid időn belül több ezer felhasználóra skálázhatják őket.
„A Fujitsu RunMyProcess segítségével gyorsan és biztonságosan megépíthetők azok az internetes alkalmazások, amelyek minden ember, valamint a digitális világ felhői és eszközei számára elérhetővé teszik a nagyvállalati rendszereket. Az IoT.nxttel kialakított partnerkapcsolatnak köszönhetően a vállalatoknál működő IoT-eszközök egész arzenálját vethetjük be és kapcsolhatjuk be gördülékenyen bármilyen nagyvállalati munkafolyamatba. Ez a technológiai partnerkapcsolat óriási értéket hordoz azzal, hogy felszabadítja a vállalatok IoT-adataiban rejlő potenciált” – mutatott rá Hiroshi Yazawa, a Fujitsu RunMyProcess vezérigazgatója.
„Az IoT.nxt hálózatperemi, központi és felhőszolgáltatásai a legtöbb nagyvállalat által vegyesen használt hagyományos régebbi IoT-eszközök és az új intelligens érzékelők adatai alapján, a működés zavarása nélkül adnak világos áttekintést arról, mi történik a szervezet egyes részein. A Fujitsu RunMyProcesszel kiépített partnerkapcsolatnak köszönhetően a cégek most egészen új szintre emelhetik ezeket a felismeréseket – gördülékenyen összekapcsolhatják őket bármely más üzleti funkcióval, és bárki számára elérhetővé tehetik őket a szervezetben. A vállalatokat intelligens szervezetekké alakítva így lehet valóban új üzleti értéket teremteni” – tette hozzá Nico Steyn, az IoT.next vezérigazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A Fujitsu új megoldásokkal jelentkezik a 2019-es Hannoveri Vásáron
- Robotzsaruk védhetnek meg a hackerektől?
- Négy stratégiai lépés az ügyfélélmény növeléséhez
- Perem, ahol a babér terem, avagy edge computing költséghatékonyan
- Az AT&T és a Vodafone Business új partnerséget jelentett be
- A Fujitsu Digital Annealer kvantumképességekkel forradalmasítja a problémamegoldást
- A Fujitsu rugalmas licenclehetőségeket vezet be az ETERNUS CS200c integrált mentési célgéphez
- Vodafone: Megkerülhetetlen az IoT a vállalatok szerint
- A Fujitsu szerint erősödik az igény a rugalmas többfelhős működés iránt
- A Fujitsu bemutatja, hogyan növeli a nyereséget a hálózatba kapcsolt kiskereskedelem
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.