Hiperrealisztikus 3D-nyomtatott szobrok a marketing szolgálatában
Mintegy 995,2 millió forintos beruházással bővítette szolgáltatásainak kínálatát a BIGPRINT HUNGARY Kft. A 497,6 millió forintos vissza nem térítendő európai uniós támogatásban részesült projekt eredménye, hogy a cég már 3D nyomtatással kombinált, térformázott, POS nyomdai termékek, display-ek előállítására is képes.
A most beszerzett, térformázott (3D) eladáshelyi vizuálkommunikációs display és POS nyomdaipari termékeket gyártó rendszer alapvetően új, minden korábbinál látványosabb marketinglehetőséget ad a BIGPRINT megrendelőinek kezébe, akik ezáltal jelentős versenyelőnyre tesznek szert. A POS (Point Of Sale) rövidítés kifejezetten eladáshelyi marketingeszközöket jelent, mindez 3D nyomtatással előállítva pedig hiperrealisztikus szobrokat és akár többméteres tárgyakat. Képzeljük el a mozi előterében a filmben látható, életnagyságú szörnyet, vagy a bolt előtt egy hatalmas üdítős, vagy akár samponos flakont, játékboltban egy 2 méteres játékfigurát, és így tovább. Az így készült eszközöket pehelykönnyű, mégis erős, üreges szerkezet és az adalékanyagos eljárás miatt minimális hulladéktermelés jellemzi. A beruházással a pályázó versenyképessége jelentősen nőtt, mivel a Kelet-Közép-Európai régióban nincs egyetlen más szereplő sem, ahol ilyen látványú és technikai színvonalú szolgáltatás elérhető lenne.
Kapcsolódó cikkek
- 11 iskola életét változtatja meg a 3D nyomtatás
- 3D nyomtató központ nyílt a kisvárdai Szent László Katolikus Középiskolában
- Magyar fejlesztésű 3D nyomtatóval készítették a Trónok harca figuráit a budapesti premierre
- Bővített A3 és A4 portfolióval rukkol elő a HP
- Költséghatékony és problémamentes kezelést biztosító Epson nyomtatók
- Az Altalink termékcsalád ingyenesen letölthető szoftveres frissítést kapott
- A Ricoh új, intelligens eszközöket kínál a digitális munkahelyeknek
- Autista gyermekek fejlesztését támogatta az Epson karácsonykor
- Az Epson a fenntarthatósági munkájáért az EcoVadis arany fokozatát kapta
- Az új Xerox ConnectKey nyomtatókkal növelhető a kreativitás és a termelékenység
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.