15 év után kapott új arculatot a Profession.hu
A kezdeti fehérgalléros célközönséget megszólító állásportál az évek alatt tömegtermékké változott, ennek megfelelően formálta át a megjelenését a Profession.hu. A több ezer felhasználó segítségével kiválasztott új arculat célja, hogy úgy sugározzon megbízhatóságot, hogy közben a fiatalabb korosztályok is frissnek és barátságosnak találják.
A Profession.hu eredeti, a prémium megjelenésre koncentráló arculata még egy olyan időszakban született, amikor az online álláskeresés kizárólag a fehérgalléros munkakörök területén kezdett terjedni. 2008-ban és 2015-ben történt pár apróbb frissítés, de az új design gyakorlatban az eredeti, 15 éves koncepciót váltja. Az elmúlt években az oldal megkerülhetetlenné vált minden álláskategóriában és korosztályban, ezért is volt szükség egy sokkal szélesebb célcsoportot megszólító arculatra.
Az új megjelenés megalkotása több mint egy évet vett igénybe, a végleges verziót egy több ezer felhasználó bevonásával készített kutatás segítségével választották ki. A megkérdezettek szerint a korábbi megjelenés megbízhatóságot és prémium minőséget sugallt, de hiányzott belőle a frissesség és távolságtartó volt. Az új arculat a megbízhatóság mellett a fiatalosságot és a barátságosságot hangsúlyozza.
„A Profession.hu támogatott márkaismertsége évek óta 90 százalék felett van. Az új arculat tervezésekor ezért is törekedtünk arra, hogy úgy mutassunk valami frisset, hogy közben nem térünk el radikálisan a megszokott összképtől. A váltás elsősorban UI, tehát megjelenésbeli és nem UX, funkcionális fókuszú, kivéve a mobilalkalmazásunk esetében. Ez egy mobil first projekt volt, teljesen újragondoltuk és átterveztük az applikációt és mindent onnan adaptáltunk a többi felhasználói és szakmai felületre” – mondta Varga Balázs, a Profession.hu marketingvezetője.
Az új arculatot a Melkweg Digital készítette.
Az új logó animációt is kapott:
Az új arculat pedig a következő két reklámfilmben debütál majd:
Kapcsolódó cikkek
- Távozik Alföldi István, a Neumann János Társaság ügyvezetője
- Okosgyárrá alakul a Bridgestone Tatabánya
- Bemutatta szellemi tulajdonról szóló jelentését a Huawei
- A BILK Nyrt. 2020 közepéig megkezdheti részvényei tőzsdei értékesítését
- Miskolc már 10 éve a Vodafone második otthona
- Budapest után az USA-ban is globális service centert nyit a Getronics
- 30 éve Magyarországon a Samsung
- Tovább nőtt a Huawei márkaértéke
- Változások a Liberty Global európai vezetőségében
- A Fujitsu nyerte a NetApp EMEA-régióbeli „Az év nemzetközi partnere” díját
Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Ötödször is Családbarát Munkahely a Bridgestone
A Bridgestone Tatabánya 2024-ben ismét elnyerte a Családbarát Munkahely címet „Vállalati értékvállalásunk a mindennapokban is jelen van” című pályázatával. A vállalatnál megvalósuló változatos programok és kezdeményezések célja, hogy hozzájáruljanak a kollégák munkahelyi, családi és magánélete közötti egészséges egyensúly megteremtéséhez.