Crunch 2019: Három napig adatnagyhatalom lesz Budapest

forrás: Prím Online, 2019. szeptember 26. 11:25

Idén ötödszörre rendezi meg a Prezi és az IBM Budapest Lab két egyedülálló régiós fesztiválját, a Crunch és az Amuse konferenciákat, ahol olyan nagy, nemzetközi adatvezérelt cégek szakemberei árulnak el kulisszatitkokat, mint a Facebook, a LinkedIn, vagy a Riot Games. Az UX és data kettős konferencia nem csak a szakembereknek szól, hiszen minden sikeres cég - a startupoktól a nagyvállalatokig - adattal dolgozik.

Netflix, Facebook, Linkedin, Shopify - csak néhány azok közül a technológiai világcégek közül, akiknek vezető mérnökei, szakértői bepillantást engednek abba, hogy mi a titka egy sikeres, adatvezérelt vállalkozásnak. Minderre a Prezi és az IBM Budapest Lab által megrendezett Crunch (data) és Amuse (UX) konferenciákon kerül sor október 16-18. között a Vasúttörténeti Parkban, ahová idén is mintegy 1400 látogatót várnak a régióból. 

 

A Crunch konferencia elsősorban azoknak a cégvezetőknek, adatmérnököknek, termékmenedzsereknek szól, akik vállalkozásukat a legfejlettebb, adatvezérelt módszerekre és technológiákra szeretnék felépíteni, de érdekes azoknak is, akik a legnagyobb Big Data szakértőktől szeretnének tanulni, fortélyokat ellesni, vagy inspirálódni.

 

Mi alapján priorizál a Facebook hírfolyama?  - többek között erről beszél majd Láda Ákos, a Facebook adatelemző menedzsere, aki a közösségi oldal hírfolyamának algoritmusán dolgozik. Az üzenőfali bejegyzések rangsorolásánál négy tényezőt vesznek figyelembe, többek között azt is, hogy várhatóan mennyire fogja a felhasználó kommentelni azt. Az előadásból kiderül majd, hogy a négy elem hogyan illeszkedik egymáshoz. 

 

A díjnyertes fejlesztő, big data tanácsadó, Michelle Ufford, a Netflix szakembereként enged bepillantást a világ egyik legsikeresebb adatvezérelt vállalatának színfalai mögé. Esettanulmányként a Jupyter Notebookról is beszél majd. A konferencia 23 előadásában többek között szó lesz még a Linkedin által kezelt többmilliós adathalmaz evolúciójáról, vagy a Riot Games játékfejlesztési rejtelmeiről is.

 

A User Experience-re fókuszáló Amuse a terméktervezésen és felhasználói kutatásokon túl valamennyi olyan témát érinti, amely 2019-ben releváns lehet egy designernek vagy terméktervező csapatnak. Josh Clark nyitóelőadásában a mesterséges intelligencián alapuló termékek tervezésével és az ezzel kapcsolatos kihívásokkal foglakozik majd, de a rendezvény kiemelt témája lesz az etika is, azaz hogy a technológia milyen hatást gyakorol az érzelmekre, és mi a designerek ehhez kapcsolódó felelőssége.

 

A két konferencián a közönség inspirációt, rögtön alkalmazható tudást, gyakorlatot és értékes kapcsolatokat szerezhet. Ezért az eseményt nem csak szoftvermérnököknek, adatelemzőknek és designereknek lesz hasznos, hanem termékfejlesztők, marketingesek és C-szintű döntéshozók számára is. A kettős konferencia egy workshop-nappal kezdődik, ahol különböző gyakorlati tudnivalókat osztanak meg az előadók az adatelemzési módszerekről, programnyelvekről. 

 

A Crunch részletes programja itt érhető el, jegyek pedig itt vásárolhatóak.

Az Amuse részletes programja itt érhető el, jegyek pedig itt vásárolhatóak.

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A HONOR bemutatta új, ikonikus megjelenésű HONOR 50 termékcsaládját

A Honor globális technológiai márka bejelentette legújabb HONOR 50 okostelefon termékcsaládját Kínában. A HONOR 50 széria stílusos megjelenésével és figyelemre méltó kamera képességeivel napjaink fiataljainak igényeire szabva készült. Felismerve a mindennapi, útközbeni tartalomkészítés és megosztás trendjét, a HONOR 50 család egy még több a videókészítés során hasznos fejlesztéssel hozza el az egy eszközre optimalizált vlogging élményt.

2021. június 17. 19:51

Megérkezett az új Motorola Defy

A Motorola bejelentette a Motorola Defy-t, a gyártó új, masszív kialakítású okostelefonját. A készülék a Motorola és a Bullitt Group együttműködésében készült. A Motorola Defy kompromisszumokat nélkülöző, erőteljes okostelefon, hosszú üzemidővel, így a szabadtéri kalandok során éppúgy megállja a helyét, mint mindennapos használat közben.

2021. június 17. 18:14

Elkészült az első hazai podcast médiakutatás

Az IAB Hungary Audio Munkacsoportjának megbízásából az NRC Piackutató cég elkészítette az első magyarországi podcast médiakutatást, amelyből pontosan kiderül mennyien, kik, miért és hogyan hallgatnak podcasteket.  

2021. június 17. 16:37

Világelső innovációs platformmal köt stratégiai szövetséget a Lead Ventures

A világ legnagyobb vállalati innovációs és akcelerátor platformját megteremtő, amerikai központú Plug and Play-jel lép együttműködésre a Lead Ventures. A scaleupokra szakosodott alapkezelő új stratégiai partneréhez olyan portfóliócégek tartoznak, mint a Paypal, a Dropbox vagy az N26. A kooperációból a Lead Ventures befektetési portfóliójába tartozó vállalkozások is rendkívül sokat profitálhatnak.

2021. június 17. 14:58

Az EdisonKids és a Samsung közös kihívásán a jövőformáló kezdeményezéseké volt a főszerep

A hazánkban idén első alkalommal megrendezett Megoldások a holnapért kihívás négy hónapos projektidőszaka után a Balassi Bálint Nyolcévfolyamos Gimnázium tanulói vihették haza a fődíjat. A program az ország leginnovatívabb iskoláit, tanárait, illetve a 12 és 18 év közötti diákjait kereste, végül a Trois cent Soixante Croissants csapat megoldása bizonyult a legjobbnak. A Samsung és az EdisonKids szakértői az elmúlt hónapokban a diákokkal közösen fejlesztették a projekteket, amelyek sokfélesége remekül megmutatta, milyen széleskörű a fiatalok érdeklődése és milyen kreatívan gondolkoznak a technológiai fejlődésről, a tudatosságról vagy a közösségi életről. 

2021. június 17. 13:40

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40