Fekete péntek: ezek voltak tavaly a legnépszerűbb termékek világszerte
A fekete péntek (Black Friday) az év legnagyobb vásárlási eseményének számít, amely lehetővé teszi a kedvezményes áron kínált karácsonyi ajándékok beszerzését világszerte. Megannyi online és offline bolt kínálja termékeit a lehető legjobb árakon és ilyenkor nincs is más dolgunk, mint kiválasztani a szeretteink számára legmegfelelőbbeket a lehető legjobb árakon – írja a Black.Friday.hu
A mai felgyorsult digitális világban az emberek egyre többet alkalmazzák az okoseszközöket és mindenféle modern technológiát életük korszerűsítésére és kényelmére. Így az sem meglepő például, hogy az okos otthoni eszközök vásárlásának tendenciája, különösen az Amazon Echo család termékei nagyon közkedveltek a külföldi online vásárlók körében.
Egyre nyilvánvalóbb az is, hogy a Fekete Péntek alkalmával a vásárlók törődnek azzal, hogy pénzüket okosan költsék el anélkül, hogy különösen nagy költségekbe essenek, ez nagy mértékben igaz a Magyar vásárlókra is. A Black Friday kínálta kedvezmények és akciók kiválóan alkalmasak a kis költségvetésű vásárlások számára, hiszen ilyenkor lényegesen olcsóbban juthatnak hozzá a kiszemelt termékhez.
A tavalyi termék eladások népszerűsége alapján viszonylag megjósolhatók az idei Fekete Péntek közkedvelt termékei is, így ez az információ fontos lehet azok számára, akik hasonló ajándékokban gondolkodnak az idei karácsonyi ünnepekre is. De lássuk pontosan, melyek azok a termékek, amelyek kimagasló sikert arattak a tavalyi Black Friday alkalmával.
A 2018-as Fekete Péntek legjobban eladott termékei
A játékkonzolok a tavalyi évben is óriási népszerűségnek örvendtek csakúgy, mint az okos otthoni eszközök és a háztartási cikkek. Várhatóan az idei évben is már a Fekete Péntek hetében elkezdődnek a komoly árleszállítások, ezért érdemes lesz körülnézni még a pénteki nap előtt is a piacon.
1. Legjobb konzol játékok
A Nintendo Switch csomagokat az egész világon jól értékesítették, a Mario Kart és a Spider-Man játékok rendkívül népszerűek voltak. A Mario Kart Switch játék első helyes a kategóriájában az eladási listákon.
2. A legkelendőbb TV-készülékek és filmek
A TV-készülékek legjobbjainak némelyike gyorsan elfogyott a tavalyi évben. Több tízezer készülék kerül eladásra egyetlen napon, így erre is érdemes korán gondolni, ha a legújabb TV-készülékkel szeretnénk meglepni a családot. Az LG LED síkképernyős televízió toronymagasan vezette a tavalyi évben az eladási listákat, de akinek megengedi a pénztárcája, az a legmodernebb 4K televíziók közül is kedvére válogathat. A Blu-Ray filmek is nagyon kelendőek ilyenkor. A külföldi eladási listákat a “Bosszúállók: Végtelen háború” és a “Deadpool 2” vezette. Kíváncsian várjuk melyek lesznek az idei év kedvencei!
3. Telefon akciók a Black Friday alkalmával
Az okostelefonok piaca is megugrik ebben az időszakban. Talán sokan azon gondolkodnak ilyenkor, hogy ideje lecserélni az elavult készülékeiket kedvezményes áron, de a karácsonyi ajándékozás is komoly szerepet játszik a Fekete Pénteki hatalmas telefon akciókban.
4. Háztartási/konyhai eszközök
Az elektromos instant kukták valószínűleg idén is nagy kedvenc lesz a konyhai eszközök után keresők között csakúgy, mint a tavalyi évben is. Végül is hét konyhai készüléket ötvöz egyben és gyorsan elkészíthető az étel, mindezt pedig elfogadható áron kaphatjuk meg.
Összességében elmondható, hogy a Tech eszközök a Fekete Péntek vásárlási adatait toronymagasan vezetik minden évben, ugyanakkor érdemes lehet más típusú, kedvezményes áron kapható ajándékok után is kutatni online. A Fekete Pénteken vásárlók nagyjából egynegyede keresi fel online a Tech üzleteket a legjobb ajánlatok reményében és az értékesítési adatok szerint ugyanennyien vásároltak is.
Forrás: Black.Friday.hu
Kapcsolódó cikkek
- Online és az üzletekben is elérhető kedvezményekkel indult a Black Week a Telenornál
- Egyre trendibb Kínából rendelni a magyarok szerint
- Több mint 1000 milliárd forintot költenek el Magyarországon az e-kiskereskedelemben
- GKI e-TOPLISTA: Magyarország legnagyobb forgalmú webáruházai
- Közel 5,4 millió online vásárló hazánkban
- Magyar startup sikere az e-commerce piacon
- Han Solot valljuk be, de Darth Vadert gyűjtünk
- Friss online kiskereskedelmi számok – 2018
- További fejlődésre sarkall a karácsonyi e-kiskereskedelmi szezon
- E-kereskedelmi Körkép 2018: online vásárlás külföldről
Trend ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.