A UPC-nél is külön helyet kapott a Viasat History és a Viasat Nature
A UPC-nél eddig egy programpontot megosztva használó Viasat History és Viasat Nature tévécsatornák külön-külön helyen érhetők el, így a különböző tematikára épülő ismeretterjesztő filmek immáron teljes műsorkínálattal állnak az előfizetők rendelkezésére. A történelem, illetve a természet világát széleskörűen bemutató csatornák exkluzív tartalmakkal és premierekkel várják nézőiket egész évben, és talán még hangsúlyosabban az év utolsó napjaiban.
A Viasat World médiavállalathoz tartozó Viasat History és Viasat Nature a UPC kínálatában eddig egy csatornahelyen osztozott, a 24 órát fele-fele arányban kitöltve. Mostantól azonban a szolgáltató előfizetői külön programhelyre kapcsolhatnak, ha színes történelmi információkra vágynak, és egy másikra, ha inkább a természet- és állatvilág tartozik központi érdeklődési körükbe. A Viasat History ezentúl a 221-es, míg a Viasat Nature a 222-es csatornahelyen érhető el a UPC-nél. Utóbbi HD minőségben!
– Fontosnak tartjuk, hogy az ismereteinket gyarapító műsorok több teret kapjanak a háztartásokban, hiszen az ilyesfajta sorozatoknak és dokumentumfilmeknek köszönhetően szórakoztatva tanulunk, miközben még ki is kapcsolódunk. Örülünk, hogy ezentúl a mi előfizetőink is 0-24-ben élvezhetik ezt két nagyszerű csatornát, azok teljes műsorkínálatával – mondta el Lennert Márton, a Vodafone lakossági termék marketing és tartalomért felelős igazgatója.
Kapcsolódó cikkek
- A UPC ügyfelek is nézhetik az m3D adását
- Ünnepi tévécsatorna a Vodafone-tól
- Megállapodott a UPC Direct és az RTL Magyarország
- Fenntarthatósági okokból felére csökken a Vodafone SIM kártyák mérete
- Fogyatékkal élők világnapja – mobil app-pal segíti a Vodafone Főállású Angyal programja az érintetteket
- Idén a UPC ügyfeleknek is kedveskedik a Vodafone
- Újra itt a 15 millió forint összdíjazású Vodafone Digitális Díj
- Újabb részletek Kennedy halálának napjáról
- Önvezető autós parkolás először Magyarországon!
- Harminc napig tartó Black Friday akciót hirdet a Vodafone
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Innovatív akkumulátorok a cseh vasút jövőjéért
Az ABB és a Skoda Group bejelentették első közös partneri együttműködésüket, amely mérföldkőnek számít a vasúti villamosítás területén. Az együttműködés első szakaszában az ABB innovatív Traction Battery Pro Series akkumulátorokat szállít, melyek könnyűek, kompaktak, és úgy lettek tervezve, hogy növeljék a járművek teljesítményét, miközben csökkentik a karbantartás és az állásidő szükségességét.
A magyar cégeknél háttérbe szorul a digitális átalakulás
A K&H 2024 második féléves innovációs index kutatása szerint a magyar vállalatok innovációs aktivitása nagyot zuhant az elmúlt időszakban. A megvalósult innováció alindex jelentős csökkenést mutatott, és a digitalizáció is megtorpanni látszik, ahogy kimerülni tűnik a mesterséges intelligencia-láz is. A vállalatok rendkívül óvatosak és egyre kevesebb erőforrást fordítanak új termékek, szolgáltatások és digitális megoldások fejlesztésére, ami hosszú távon versenyképességi kihívásokat jelenthet.
Úttörő adatkezelési megoldás az SAP és a Databricks partnerségében
Az SAP bejelentette legújabb, úttörő megoldását, az SAP Business Data Cloudot, amely egységesíteni képes a vállalatoknál az SAP rendszereiből és külső forrásokból származó adatokat. Ez biztosítja azt a megbízható adatalapot, amelyre a vállalatoknak szükségük van a megalapozott döntésekhez és a mesterséges intelligencia hatékony és megbízható működtetéséhez. A megoldás összehangolja a szervezet kritikus alkalmazásainak adatait adatmérnöki és üzleti analitikai képességek révén, ami magasabb szintre emeli az áttekinthetőséget és az innovációs képességek kibontakozását.
A TCL elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést
A TCL, a funkciókban gazdag okostelefonok, táblagépek és csatlakoztatott eszközök kijelzőinek úttörője elnyerte az EcoVadis 2025 arany minősítést, mellyel a vállalat kiemelkedő környezetvédelmi, társadalmi és kormányzási (ESG) teljesítményét ismerték el. Ez a rangos tanúsítvány az összes kiértékelt vállalat top 2%-ába helyezi a TCL-t, megerősítve ezzel a világ legfenntarthatóbb vállalatai között elfoglalt helyét.
Online és offline sikerek a MediaMarktnál
Annak ellenére, hogy a gazdasági helyzet továbbra is nehéz, a MediaMarkt anyavállalata, a Ceconomy az első negyedévben jelentős forgalom- és nyereségnövekedést ért el a 2024/25-ös pénzügyi évben. A cégcsoport közleménye szerint az eredmények azt mutatják, hogy a MediaMarkt stratégiája, amely egyszerre és összehangoltan van jelen az online térben és a hagyományos üzletekben, azaz az omnichannel modell, sikeresnek bizonyult.