Fél évig ingyenes az Adverticum „DataMe DMP adatok" szolgáltatása
Magyarország piacvezető médiaoldali hirdetéskiszolgáló rendszere, az Adverticum AdServer a rendkívüli helyzetre való tekintettel ingyenesen biztosítja ügyfelei számára innovatív célzási megoldását. A „DataMe DMP adatok” néven bevezetett szolgáltatás segítségével az AdServer felhasználóinak lehetősége nyílik demográfia, ISP (internetszolgáltató) és érdeklődési körök szerint szegmentált adatokat a pontosabb célzás érdekében felhasználni.
A koronavírus átalakította életünket és munkakörülményeinket egyaránt. Az otthoni munkavégzéssel párhuzamosan az online tartalomfogyasztás is drasztikusan növekedett, ezáltal a hirdetési szegmensben a célzás még jobban felértékelődött.
Ezekben a nehéz időkben az Adverticum is igyekszik a megváltozott viszonyokhoz alkalmazkodni, és úgy döntött, ingyenesen biztosítja ügyfelei számára a „DataMe DMP adatok” névre keresztelt adatbázis alapú célzási megoldását, mely lehetőséget biztosít a célcsoportok még kifinomultabb módszerekkel történő megszólítására.
„A járvány hatása nem kerüli el a digitális szakmát sem. Egyaránt érinti a tartalomszolgáltatókat az ügynökségeket és a hirdetőket is, nem beszélve azokról a technológiai szolgáltató cégekről, amilyenek mi magunk is vagyunk. Azt gondoljuk, hogy ilyen helyzetben minden hirdetésre költött forintnak meg kell térülnie.
Ha valamikor, akkor most igazán fontos a célcsoport pontos elérése, a hirdetések meddőszórásának csökkentése.Ezért döntöttünk úgy, hogy 6 hónapon keresztül díjmentesen biztosítjuk azt a szolgáltatást, ami ezt lehetővé teszi.”– mondta el a szolgáltatásról Szutor Ferenc, az Adverticum Zrt. vezérigazgató-helyettese és a DataMe Kft. ügyvezetője.
A DataMe DMP rendszer által biztosított adatok folyamatosan frissülnek, így nyílik lehetősége a felhasználónak a pontos célcsoportok megszólítására, vagy akár annak az eddigieknél sokkal precízebb meghatározására. Az Adverticum ezzel a megoldással szeretné támogatni ügyfeleit az adat alapú marketing megoldások által nyújtott lehetőségek kihasználásában, ebben a bizonytalan időszakban is.
Az adat alapú célzási lehetőséget az Adverticum ügyfelei fél éven át – május 1-től november 1-ig – díjmentesen vehetik igénybe.
Kapcsolódó cikkek
- Nyugdíjastérképpel segíti az önkormányzatokat egy hazai vállalat
- Koronavírus: nemzetközi nagyvállalatok használják a magyar big data cég új pandémia adatbázisát
- Új típusú tárolásért kiált az IoT
- Az Oracle TOP 10 felhőtechnológiai előrejelzése 2025-re
- A Fujitsu és a Qumulo közös nagyvállalati fájltároló megoldásokkal lép piacra
- 2020: az adatok évtizedének kezdete
- Megéri rendet tenni az adatok között
- Dohos pincékből a felhőbe kerülhetnének a kórházi iratok
- Új célzási lehetőséggel bővült az Adverticum AdServere
- Larry Ellison bejelentette az Oracle legújabb autonóm szolgáltatását
Hirek.com - Kiemelt hír ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Schneider Electric a világ legfenntarthatóbb vállalata a TIME szerint
Az első helyen végzett a Schneider Electric a TIME magazin és a Statista által összeállított, a világ legfenntarthatóbban működő vállalatait bemutató rangsorban. A társaság többek között saját fenntarthatósági programjával, illetve az ügyfelei és beszállítói energiahatékonysági és klímavédelmi törekvéseit támogató megoldásaival és kezdeményezéseivel érdemelte ki az elismerést.
A legmodernebb digitális oktatási rendszert valósította meg a Delta Systems a Corvinus Egyetemen
Míg néhány éve elég volt kiváló oktatókkal és lelkes diákokkal megtölteni az oktatási tereket ahhoz, hogy nagyszerű legyen egy egyetem, addig ma már a digitalizáció is elengedhetetlen a kiválósághoz, a felsőoktatási intézmények közül való kitűnéshez. A Corvinus Egyetem Gellért Campusán a Delta Systems Kft. a legmodernebb oktatástechnikai rendszert valósította meg térmikrofonokkal, robotkamerákkal és hatalmas, egyedi ledfalakkal.
Befektetőre talált a Megoldások a holnapért korábbi díjazottja
Játékos módon tanít programozást gyerekeknek a 18 éves vállalkozó robotika csomagja, a Megoldások a holnapért kihívás tavalyi díjazottja a népszerű televíziós műsorban is bizonyított. A Samsung és az EdisonKids közös programja a technológia iránt érdeklődő diákoknak kínál lehetőséget arra, hogy elismert szakemberekkel együttműködve gondolkodó közösséget, alkotóműhelyt hozzanak létre, ahol közösen dolgozhatnak ki jövőformáló megoldásokat.
A kvantumtechnológia alapjaiban változtatja meg jövőnket
A kvantumtechnológia áttörést hozhat a járműiparban és az orvostudományban is. A kvantumos jelenségek elsősorban az anyag legkisebb építőköveinek viselkedésében jelentkeznek. Ezek a parányi részecskék teljesen máshogy viselkednek, mint ahogy azt a hétköznapi életben megszoktuk. A kvantumos jelenségekre épülő kvantumtechnológia forradalmi változásokat hozhat a környezetünk érzékelésében és az információfeldolgozásban. A Bosch jelenleg a kvantumtechnológián alapuló első termékeinek fejlesztésén dolgozik, melyek az orvosi és a mobilitási területeken lesznek alkalmazhatók.
A kiberbűnözők piszkos játéka: 9+1 kibertámadás a sport világából
Ikonikus sporteseményekből – mint például az olimpia vagy a foci bajnokságok – idén nyáron sem lesz hiány. A szurkolók alig várják ezeket az eseményeket – nincsenek ezzel másként a kiberbűnözők sem, bár őket a versenyszellem vagy a közösség érzése a legkevésbé sem érdekli. A Foci EB és a 2024-es párizsi olimpiai játékok közeledtével az ESET biztonsági szakértői mutatnak 9+1 olyan esetet, amelyekben a kibertámadások áldozatai sportegyesületek, -események vagy a szurkolók voltak.