Ingyenes segélyvonal egészségügyi dolgozóknak
Ingyenesen hívható zöld számon várják a szakemberek azon Szegeden dolgozó egészségügyi dolgozók megkeresését, akik úgy érzik, lelki támogatásra van szükségük. A ’Segítők’ nevű önkéntes csoport szakemberei a 06-80-620-008-as számon fogadják a hívásokat, amelynek hátterét technikai és műszaki hozzájárulásként a Telenor biztosítja.
Számos egészségügyi dolgozó hónapok óta, szünet nélkül dolgozik a frontvonalon, napi szinten kitéve magukat nem csupán a vírus okozta veszélynek, de az azzal járó komoly lelki megterhelésnek is. Sürgősségi osztályokon, fertőző osztályon dolgozó orvosok, ápolók, nővérek, beteghordók, és a Szegeden és környékén dolgozó háziorvosok. Egészségügyi dolgozók, akik másoknak segítenek. De őket ki támogatja?
A ’Segítők’ önkéntes csoportjának szakemberei közül néhányan a Szegedi Tudományegyetemről, mások Budapestről és Szolnokról kapcsolódtak be. Az általuk alkotott lelkes közösség annak érdekében fogott össze, hogy kapaszkodót nyújtsanak azon egészségügyi dolgozóknak, akik úgy érzik, lelki támogatásra van szükségük a jelenlegi helyzetben. Az összefogást kezdeményező szakemberek ugyanis nagyon sok megkeresést kaptak az elmúlt időszakban, és szerettek volna a maguk módján segíteni. Abban tudnak támogatást nyújtani, hogy meghallgatják azokat, akik hozzájuk fordulnak, mert úgy gondolják, hogy van olyan élethelyzet, amikor egy támogató beszélgetés segíthet tovább lépni. A kezdeményezés mögé a Szegeden munkáltatóként is jelenlévő Telenor állt, díjmentesen biztosítva a zöld szám műszaki és technikai hátterét.
A szakemberek ingyenesen hívható segélyvonalat indítottak, amely hétköznapokon 14-22 óráig érhető el.
A 06-80-620-008-as zöld számon fogadja a 11 szakember a szegedi frontvonalbeli egészségügyi dolgozók hívásait.
Kapcsolódó cikkek
- Sport és egészség Androiddal
- A turizmus újraindulására vírusmentes tisztasági protokollal állnak készen a különjárati buszok
- Bárki küldhet kávét a kórházakban robotoló hőseinknek
- Telefonunkban tárolhatjuk hiteles koronavírustesztünket egy magyar fejlesztésnek köszönhetően
- A biztosítók előtt álló három legnagyobb kihívás
- Digitális átállásból jól vizsgáztak a diákok
- A koronavírus nyertese?! – lendületben az e-kereskedelem
- Mit csinálunk a karantén alatt
- Ezek a stabil és fejlődő iparágak a járványhelyzetben
- Újfajta koronavírus-tesztelés egy magyar diagnosztikai vállalkozástól
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.