A HP bejelentette új, globális partnerprogramját
A HP bejelentette legújabb globális* programját szolgáltató és értékesítő partnerei számára, amely segíti a piaci növekedést és biztosítja a fogyasztók elégedettségét. Az egyedi, integrált struktúrára épülő HP Amplify olyan tudást, szervezeti készségeket és az együttműködést segítő eszközöket kínál a partnereknek, amelyek a folyamatosan változó vásárlói szokások és a digitális transzformáció mellett is biztosítják a dinamikus növekedést. Az új program 2020 november 1-én indul a nagyvállalati ügyfeleket kiszolgáló viszonteladói hálózatban, a retail partnerek számára pedig 2021-ben várható az átállás.
A HP az Amplify programban egyszerre alkalmazza a legjobb partneri gyakorlatokat, stratégiai eszközöket és szakmai képzéseket, ezekből az elemekből pedig a partnerek könnyedén kiválaszthatják a számukra leginkább releváns megoldást, amelynek segítségével elmélyíthetik kapcsolatukat a vásárlókkal. A program két egyedi ágra, a Synergy és Power részekre osztható, és az egyszerűsített kompenzációs szintekkel lehetővé teszi, hogy a partnerek rugalmasan fektethessenek a hozzáadott értéket növelő fejlesztésekbe. A rendszerben a befektetésekkel arányosan növekvő bónuszok érhetők el.
„A vásárlók manapság a könnyen használható, automatizált és személyre szabottan működő rendszereket használják a legszívesebben. Ebben a folyamatosan változó környezetben csak úgy maradhatunk sikeresek, ha a vásárlók egyedi igényeihez és nem piacokhoz igazítjuk a működésünket – mondta el Takáts Kristóf, a HP Inc. Magyarország ügyvezetője. – A HP Amplify nem csak a partnerek és a vállalat üzleti kapcsolatát egyszerűsíti, de utat mutat számukra, amely mentén felkészíthetik az üzletüket a jövőbeli gazdasági kihívásokra. Így, a digitalizációs trendekre reagálva, központi szerepet játszhatnak a vásárlói döntések meghozatalában.”
A digitális élmények kora
A vásárlók viselkedése jelentősen átalakult az utóbbi időben, a megfelelő termék megtalálásától a márkákkal való mindennapos interakciókig. Egyre több terméket és szolgáltatást értékesítenek digitális csatornákon keresztül, dinamikusan növekszik az e-kereskedelem, a különböző webshopok és online piacterek szerepe. Mindeközben a technológia és a digitális átalakulás lenyűgöző tempóban formálják át az üzleti modelleket is, az egyedi eladásokra épülő klasszikus felfogás helyett a hosszú távú szerződéseken alapuló szolgáltatások gyakorlata lesz általános.
Az IT iparágban és a HP értékesítési csatornái esetében ez azt jelenti, hogy az eddig megszokott folyamatok már nem lehetnek sikeresek. A HP Amplify programot azért hozta létre a vállalat, hogy elébe menjen a változásoknak és a partnerek felkészítésével, valamint egy fogyasztóközpontú megközelítés kialakításával előnyre tehessen szert.
„A HP és partnerei előtt egy hatalmas lehetőség áll arra, hogy újraformálják az üzleti gyakorlatot és a termékek piacra kerülésének útját – tette hozzá Takáts Kristóf. – Ahhoz azonban, hogy kihasználjuk ezt a lehetőséget, ki kell javítanunk a rendszer elégtelenségeit, a hibás gyakorlatokat és új üzleti modelleket kell felépítenünk. Ezt az izgalmas változást együtt szeretnénk menedzselni, ezért olyan újításokba fektetünk energiát, amelyek az egész HP-ökoszisztéma és a közösség javát szolgálják.”
Teljesítmény, Képességek és Együttműködés**
A progresszív piacrakerülési stratégiákat támogató rendszer a tranzakció- és a szerződésalapú modellekhez is ideális lehet. A HP Amplify program egyes elemei három pillérre épülnek, a teljesítményre, a szervezeti képességekre és az együttműködésre.
Teljesítmény
A hagyományos sales-modellek megváltozásával a viszonteladói kompenzáció szerepének is változnia kell. Az új program továbbra is támogatja a kitűzött célok és az értékesítési volumen alapján a partnereket, de ezen felül egy innovatív mérőszámokra épülő bónusz-rendszert is bevezet. Az eladási folyamat támogatásához a rendszer figyelembe veszi a partnerek stratégiai szemléletű aktivitásait, valamint az olyan adatokat, mint a regisztrált volumen, az eladások átlagos értéke vagy az ügyfélmegtartás.
Képességek
A HP Amplify a bónuszok meghatározásához az árbevételen felül figyelembe veszi a szervezet által elsajátított új képességeket is. Ilyen lehet a digitális készségek fejlesztése, a szolgáltatásminőség növelése, az e-kereskedelem, a többcsatornás értékesítés elindítása vagy a biztonságos adatkezelési gyakorlatok használata.
Az új szervezeti képességek a partnerek igényei és a szektorban megfigyelt vásárlói szokások szerint egyedileg alakíthatók, így személyre szabott megoldásokat biztosíthatnak, ezzel pedig magasabb hozzáadott értéket is garantálnak. A HP Amplify rendszerében bónuszokhoz juthatnak azok a partnerek, akik befektetésekkel olyan képességekre tesznek szert, amelyekkel a digitális kereskedelem által dominált világban is versenyképesek maradhatnak. Minél több fejlesztés történik a biztonságos adatfeldolgozás, a termékek piacra juttatása és az egyedi szolgáltatások terén, annál több tudásanyaghoz és bónuszhoz férhet hozzá az adott partner.
Együttműködés
A közös sikerek elérésének érdekében elengedhetetlen a folyamatos együttműködés a HP és partnerei között. A HP Amplify programot úgy tervezték, hogy a piaci adatok elemzésével nyert értékes információk alapján új stratégiák és innovatív megoldások születhessenek. A HP a digitális készségek fejlesztése érdekében olyan területeken működik szorosan együtt a partnereivel, mint például az automatizált megrendelések kezelése. A vállalat emellett megosztja a partnerekkel piackutatási adatait a legfontosabb fogyasztói visszajelzésekről, hogy ezzel is biztosítsák a vásárlók magas szintű kiszolgálását a különböző csatornákon.
Az egyedi fogyasztói adatoknak*** és kimutatásoknak köszönhetően a partnerek versenyképessége tovább nőhet, hiszen pontosabban tervezhetnek, és ezzel javulhat az egyes vásárlások minősége is. A vásárlók kiszolgálása egyszerűbbé válhat az automatizált készletkezelésnek, termékvisszavételnek és a holisztikus adatfeldolgozásnak köszönhetően. Ezek az új generációs szolgáltatások tovább építik a vásárlók, a partnerek és a HP között régóta fennálló jó kapcsolatot.
HP Amplify Impact
A HP elkötelezett a fenntartható technológiai fejlesztés mellett, amely minden érintett életére pozitív hatással van, ez a mentalitás pedig az üzleti stratégia mellett a mindennapi működést is átjárja. A HP és partnerei hosszú távon is jelentős hatást szeretnének elérni az innováció és a fenntartható növekedés támogatásával. Az új globális program kiterjesztéseként ezért a HP elindítja a HP Amplify Impact-et is, amelynek keretében a partnerek csatlakozhatnak a vállalathoz különböző fenntarthatósági célok elérésében.
- A bolygóért: Egy körforgásos, alacsony karbon-lábnyomú gazdaság létrehozása
- Az emberekért: Az emberi jogok tiszteletben tartása, a jólét támogatása az értéklánc minden szintjén és egy sokszínű és befogadó szervezeti kultúra létrehozása
- A közösségért: Edukációs és gazdasági lehetőségek biztosítása a helyi közösségek tagjainak, az alapvető szükségletek ellátása mellett
Azok a partnerek, akik csatlakoznak az önkéntes alapú célkitűzésekhez, külön képzéseken vehetnek részt és támogatást kapnak a HP-tól a megfelelő egyéni célok kitűzéséhez és eléréséhez. A HP Amplify program 2020. november 1-én indul, további részletek a dátumhoz közelebbi időpontban lesznek elérhetők.
_________________
* Globális program, Kína és a hozzá tartozó területek kivételével.
** Azok a partnerek, akik nem döntenek a befektetés mellett, nem kerülnek kizárásra, továbbra is használhatják a disztribúciós hálózatot.
*** A fogyasztói adatok gyűjtése önkéntes alapú és teljes mértékben megfelel a HP szigorú adatvédelmi és biztonsági irányelveinek.
Kapcsolódó cikkek
- Új multifunkciós nyomtatók a HP-tól
- A HP közzétette éves Fenntarthatósági Jelentését
- A HP különleges polipropilén alapanyaggal bővíti a 3D nyomtatási iparág lehetőségeit
- A HP megalkotta a következő generáció csúcsgépeit
- A HP legújabb Create ökoszisztémájával bárki, bárhol alkotóvá válhat
- A HP mentőcsomaggal segíti partnereit
- A HP egyedülálló innovációkkal emeli új szintre a kiberbiztonságot
- Viszonteladói Apple-partner programot indít az Apcom
- A HP 3D nyomtatással küzd a koronavírus ellen
- Oktatáshoz és tanuláshoz is kiváló a HP új laptopja
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.