Alkalmazottból exkluzív lakástextil-tervező, majd az Év Marketingese
Ambrus Barbara enteriőrtervező, lakástextil-specialista lett az Év Marketingese, amit exkluzív ügyfélkiszolgálási megoldásaival érdemelt ki. Többek között a nevéhez fűződik a Gresham palota berendezési és textilmunkája.
„Leírhatatlanul boldog vagyok! Az első ilyen konferencián még alkalmazottként vettem részt. Csodálattal néztem mindenkit, aki megfordult a színpadon. Lenyűgözött és magával ragadott a légkör. Aztán eljött a nap, amikor elhittem, hogy én is képes vagyok létrehozni és irányítani egy vállalkozást, elhittem, hogy fel tudom építeni az ügyfeleimben a bizalmat” – mondta Ambrus Barbara.
Ambrus Barbara átveszi a díjat Wolf Gábortól a díj alapítójától
A budapesti szakember a lehető legexkluzívabb ügyfélkörnek dolgozik, olyan megrendelőket tudhat magáénak, mint például a Four Seasons Hotel Gresham Palace, melynek berendezési és textilmunkáiért felelt. Ő az, aki megálmodja a házak, villák, szállodák ruháját, majd drapériákba, függönyökbe, párnákba, kárpitokba, szőnyegekbe, tapétába öltöztetve életre kelti a tereket, utánozhatatlan miliőt teremtve.
Ambrus Barbara és Wolf Gábor a Gresham palota elnöki lakosztályában
Egy ilyen klientúra kiépítése rendkívül nehéz, óriási elhivatottságot igénylő feladat. Ennél a vevőkörnél a megszokott marketingeszközök nem működnek, nem lógnak a Facebookon, nem iratkoznak fel hírlevelekre, nem használnak kuponokat, és egyáltalán nem reagálnak a hirdetésekre.
Ambrus Barbara kompromisszummentes szolgáltatással és exkluzív ügyfélkiszolgálással építette ki exkluzív ügyfélkörét. Elmondta, hogy a teljes körű diszkréció magától értetődő alapfeltétel, ahogyan az is, hogy bármikor elérhetőnek kell lennie. A bármikor valóban azt jelenti, hogy bármikor és bármeddig, azonban ezzel soha nem élt vissza senki.
Ambrus Barbara munka közben
Kívülről úgy tűnhet, hogy ezek a vevők szórják a pénzt, ám ez a feltételezés nem is állhat messzebb a valóságtól.
Ambrus Barbara szerint nagyon is tudatos, megfontolt, értékteremtő befektetésekben gondolkodnak egy-egy beruházáskor. Fontos számukra az időtállóság, az egyediség, ezért Barbara kizárólagosságot biztosít az általa tervezett dizájnra, termékekre. Ugyanilyen fontos a tételes, precíz ajánlat és a fillérre pontos elszámolás. Ha kávézóban találkoznak, még a kapucsínót is ő fizeti magának és az ügyfeleinek is, ez elvi kérdés.
Ambrus Barbaráról
Bölcsész és közgazdász szakon szerzett diplomái mellett tanult lakberendezőnek a KREA Design Iskolában. Néhány év multis ügyfélszolgálati tapasztalat után egy hazai vezető belsőépítészeti cég külföldi értékesítési feladataiért felelt. 2004-től öt éven át az ÉS Galéria – függöny- és lakástextilszalon szakmai és marketingvezetője volt. Vállalkozását, a Design Commando Kft.-t 2009-ben alapította.
Kapcsolódó cikkek
- Átfogó digitális képzéseket indít a Magyar Marketing Szövetség
- A marketing kiemelt feladata ma az, hogy motorizálja a gazdaságot
- Átfogó és transzparens digitális hatékonyságmérés
- Előre törnek az adatvezérelt kommunikációs csatornák
- Újra fesztiváloznak a marketingesek
- Lehet-e trend a trendnélküliség?
- Rekordszámú nevezés a Marketing Diamond Awards-on
- Kiderül, kik készítették az év legjobb marketing megoldásait
- Érkezik az ősz legnagyobb üzleti design konferenciája!
- Kulcspiacnak tekinti Magyarországot a Retargeting.biz
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális forradalom a transzformátor-alállomásokban
Nagy nyomás nehezedik az energiaszektorra. A németországi elosztóhálózat-üzemeltetőknek gyorsan fel kell készíteniük infrastruktúrájukat az energetikai átállásra.
Karácsonyi ajándéktrendek: a technológiai eszközök az öt legnépszerűbb kategória között
A technológiai termékek az idei karácsonyi ajándékvásárlási szezonban az öt legnépszerűbb kategória között szerepelnek – derül ki egy friss, novemberben megjelent kutatásból.* A felmérés szerint a fiatalok és a férfiak különösen hajlanak a technológiai ajándékokra, míg az idősebb korosztály és a nők esetében jóval hátrébb sorolódnak az ilyen típusú meglepetések. Összességében a vásárlók 27 százaléka választ technológiai eszközöket ajándékként, amelyek a ruházati cikkek, ajándékutalványok, játékok, valamint könyvek után következnek. A vásárlók döntően barátok, családtagok vagy online közösségek ajánlásaira alapozzák döntéseiket, és elsősorban az online vásárlást preferálják.
A HONOR Magic V3 és V2 a tökéletes randipartnerek
Akár a hideg hónapokra keresünk társat, akár készülünk a tavaszi randilendületre, a HONOR Magic V3 és a most akciós HONOR Magic V2 egyaránt hű társak lesznek akár a románc előre lendítésében is. Egy jól összerakott Tinder vagy egyéb profil kulcsfontosságú, és ebben remek partner a két készülék.
Országos CNC-programozói versenyen lett bronzérmes a Széchenyi-egyetem csapata
Először indult az országos Bánki-HAAS CNC-programozói versenyen a győri Széchenyi István Egyetem csapata, amelynek tagjai végül nagy versenyben bronzérmet szereztek. A gépészmérnök-hallgatókból álló SZECAM elnevezésű gárda a jövőben akár nemzetközi megmérettetéseken is képviselné az intézményt.
A kecskeméti Mercedes-Benz Gyár a legvonzóbb munkahely 2024-ben
Mind az autóipari gyártó, mind az összesített kategóriában a kecskeméti Mercedes-Benz Gyár nyerte el a PwC 2024 Legvonzóbb Munkahelye Díjat.