Itt a MagentaKraft legújabb kihívása!

forrás: Prím Online, 2020. november 12. 14:34

Újabb kihívás elé állítja a Telekom a tettre kész fiatalokat. A MagentaKraft felhívásának középpontjában az évszázad mérkőzése, a legendás 6:3 áll. Cél a meccshez köthető családi sztorik digitális eszközökkel való megőrzése. 

Idén kezdte el működését a Magyar Telekom fiatalok számára kialakított országos platformja, a MagentaKraft, amely egy tettre kész, folyamatosan bővülő közösség virtuális és offline helyszíne. A MagentaKraft lehetőséget és inspirációt biztosít arra, hogy a Z generáció tagjai megmutassák, mire képesek egy szakmai, támogató közösségen belül. A nyári időszak óta 11 projektcsapat dolgozik folyamatosan az ötleteik megvalósításán.  

 

Most pedig a KraftQuest keretein belül nem projektötleteteket várnak, hanem folyamatosan megoldásra váró felhívásokat írnak ki. Az első feladatok a Telekom nemrég bejelentett digitális tüneményéhez, a legendás 6:3-as meccs felújításához kapcsolódnak. Az angol-magyar mérkőzést november 25-én mutatják be a Super TV2-n. A projekt célja nemcsak egy nemzeti örökség átadása sosem látott formában, de a Telekom szeretné a különböző generációkat is közelebb vinni egymáshoz. 

 

A MagentaKraft két 6:3-hoz kapcsolódó kihívást is közzé tett.  

 

Az elsőben a cél a mérkőzéshez kapcsolódó családi emlékek tovább örökítése. A jelentkezőknek sztorikat, élményeket kell felkutatniuk, majd valamilyen digitális eszközzel feldolgozniuk és beküldeniük.  A második kihívást pedig a Neopaint által alkotott, budapesti Rumbach Sebestyén utcában található tűzfalfestmény inspirálta, amelyen több, 6:3-hoz kapcsolódó momentum is feltűnik. A feladat itt az, hogy a krafterek kifejtsék, mit is jelent ez a mérkőzés számukra. Az eszközöket tekintve mindkét feladványnál szabad kezet kapnak az alkotók: lehetséges videó, digitális kollázs és podcast formában is feldolgozni az ötletüket, a fő szempont, hogy digitális megoldás legyen. A legjobbnak ítélt alkotások beküldői egy Xiaomi Mi Electric Scooter 1S elektromos rollerrel lesznek gazdagabbak. 

Kulcsszavak: Telekom MagentaKraft

E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Enyhe visszaesés után dinamikus növekedés várható a magyar faktoring piacon

Bár a pandémia következtében az elmúlt évekhez képest egy visszafogottabb növekedési ütemet figyelhetünk meg a magyar faktoring piacon, azonban a gazdaság újraindulása minden bizonnyal erre a szegmensre is pozitív hatást fog gyakorolni.

2021. június 15. 17:43

Chatbottal szurkol a magyar válogatottnak a Burger King

Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King a labdarúgás kedvelőinek. A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es EB szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King az EB iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni. 

2021. június 15. 15:10

Több mint 142 ezer mosásra elegendő energiát takarítottak meg az EnergiaKözösségek

Lezárult az E.ON EnergiaKözösségek verseny 7. (összességében 9.) évada a GreenDependent Intézet szervezésében. A fél éven át tartó verseny június 5-én megtartott díjkiosztó rendezvényén a legtöbb energiát megtakarító és a legkreatívabb közösségeket, valamint az önkéntes koordinátoraikat jutalmazták. A program sikerét mutatja, hogy a járványhelyzet ellenére is jelentős energiamegtakarítást értek el a csapatok.

2021. június 15. 13:56

Megérkezett a munkaerő-piac Tindere

Négy rövid videó, pár alapinformáció megadása és már mehet is a jelentkezés a kiszemelt állásra – ennyire egyszerű és gyors lehet az álláskeresés az itthon egyedülállónak számító Pozi mobilalkalmazással. A megoldás a vállalkozások számára is nagy előnyöket tartogat, hiszen akár egy hét alatt lebonyolítható a toborzási folyamat az applikáció segítségével. 

2021. június 15. 12:28

Exportkényszerben a hazai e-kereskedelem

Szédítő növekedésen ment át a hazai e-kereskedelem a pandémia alatt. Az online kiskereskedelem 45%-os rekordbővülést követően 909 milliárd forintos forgalmat ért el tavaly.*  Igen ám, de ennek 41%-a a tizenöt legnagyobb e-kereskedőnél realizálódott, melyek közül mindössze öt magyar. Az öt legnagyobb forgalmú online FMCG, azaz napi fogyasztási cikkeket értékesítő e-kereskedő közül pedig egy sem.**  A külföldi e-kereskedők térnyerése egyre nagyobb; külpiacra lépést sürgetnek a szakértők.

2021. június 15. 11:10

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40