Folyamatos technológiai fejlesztésekkel segítik az automatizációt a PS-nél

forrás: Prím Online, 2021. március 10. 13:26

A nagyvállalati könyvelés és bérszámfejtés meglehetősen kapacitásigényes feladat. A dokumentumok pontos adminisztrációja, digitalizálása és feldolgozása olyan terület, amely jelentős emberi erőforrást igényel, ráadásul monoton feladat. A PS évek óta dolgozik azon, hogy pontos és megbízható digitális megoldással könnyítse meg kollégái munkáját, akik az így felszabaduló erőforrásokat szakmai gondolkodást igénylő feladatokra fordíthatják.

Sólyom Attila, a PS Folyamatoptimalizációs szakértője elmondta, hogy a vállalat napi munkafolyamatainak megkönnyítésére szakmájának élvonalába tartozó megoldásként éles üzemben is bevezette a PS OCR-t. Az új eszköz egyrészt támogatja az automatikus karakterfelismerést (OCR), képes a dokumentumok automatikus felismerésére és osztályozására, valamint fel is képes dolgozni őket. „A PS OCR jelentősen megkönnyíti a munkánkat, mivel szabadon paraméterezhető, tanítható és integrálható más rendszerekkel és adatbázisokkal. A PS OCR-t kezelő kollégának mindössze annyi a dolga, hogy mintadokumentumok segítségével betanítja a szoftvert bizonyos típusú szövegformák és kulcsszavak felismerésére és kezelésére. Ezt követően már minden automatikusan történik. Úgy vélem, hogy a jövőben az ilyen rendszerek jelentős hatékonyságnövekedést hoznak majd a vezető piaci szereplők életében” – mondta el Sólyom Attila.

 

 

Az új megoldás előnyei közé tartozik a kényelem és a hatékonyság mellett a hibás rögzítések előfordulásának csökkenése. „Természetesen a rendszer jelenleg még folyamatos emberi felügyelet mellett működik, de a 2 éves fejlesztési-, tanítási- és integrációs fázis már véget ért, használata már élesben zajlik több nagy tranzakciószámú ügyfél esetében, és nagyon jók az eddigi tapasztalataink.”

 

A rendszert egy szakértői csapat felügyeli, ahol központosítva történik az adatok kinyerése és begyűjtése. „A PS OCR önmagában nem nyújtana jelentős segítséget egy tapasztalt adatrögzítőhöz képest, azonban mivel sikerrel integráltuk a különböző rendszereinkhez és adatbázisainkhoz, jelentős hatékonyságnövekedést várunk tőle a következő években” – tette hozzá a szakember.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Apák napja: négy extra hét az újdonsült apukáknak, ingyen beszélgetés és adat az ügyfeleknek

A törvényileg biztosított öt napon felül, további négy hét fizetett szabadságot biztosít a Telenor július 1-től azoknak a munkavállalóknak, akiknek partnere gyermekvállalás miatt szülési szabadságra megy. A bejelentés a vállalat azon családbarát intézkedéseinek következő állomása, amelyek a dolgozók jól-létét, a munka és a magánélet egyensúlyának megtartását célozzák. A Telenor az ügyfeleknek apák napja alkalmából ingyen beszélgetést, a magyar-francia EB-meccs idejére pedig korlátlan adatforgalmat kínál. – Videó üzenet a Telenor vezérigazgatójától.

2021. június 14. 15:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40