T-DOC: A modern doktor – online rendel
Elindult a T-DOC, Magyarország legújabb és leginnovatívabb digitális egészségplatformja, mely optimális és minőségi megoldásokat nyújt napjaink egészségügyi kihívásaira. A cég a klasszikus telemedicina elemeket tovább gondolva, újabb funkciókkal és előfizetési logikával lépett a digitális egészségügyi piacra.
A T-DOC lehetőséget biztosít azon egészségügyi problémák megoldására, melyek nem igényelnek személyes vizitet, ezzel is csökkentve a járványhelyzetben jellemző magyar egészségügyre nehezedő nyomást. A páciens a T-DOC segítségével gyorsan és egyszerűen léphet kapcsolatba szakorvosokkal egy olyan platformon, mely számára a legoptimálisabb és legkényelmesebb.
Az év 365 napján, 12 órában elérhető telefonos orvosi ügyelet, valamint egészségügyi hotline várja mindazok hívását, akik gyorsan szeretnének orvossal konzultálni, vagy szeretnének iránymutatást kapni abban, hogy merre induljanak el egészségügyi problémájukkal. Szolgáltatásaik között szerepel még az üzenetküldő platformon alapuló orvosi chat és másodvélemény/távkonzultáció, valamint a mára már jól ismert orvosi videókonzultáció is. Hazánkban egyedülálló módon, egy platformon kínálja ezt a három a szolgáltatást egyszerre.
„A legtöbb betegség súlyossága, kimenetele és szövődményei attól is függnek, hogy a páciens milyen gyorsan és milyen ellátásban részesül. Éppen ezért fontosnak tartjuk, hogy az egészségügyi problémával, nehézségekkel küzdő páciensek a lehető leggyorsabban eljussanak ahhoz a szakemberhez, aki tényleges és komplex megoldást képes nyújtani számukra. Célunk továbbá az is, hogy a beteg a lehető legrövidebb úton jusson el a gyógyulásig, ezzel elkerülve a felesleges várakozást, valamint az időigényes egészségügyi rendszerben történő ide-oda küldözgetést” – mondja Dr. Rezessy Bálint, a T-DOC Service Kft. ügyvezetője és orvosszakmai igazgatója.
A T-DOC szolgáltatásai külön-külön, és egy kedvező havi előfizetési konstrukcióban is igénybe vehetők. Az előfizetések egyes szolgáltatásokat díjmentesen tartalmaznak, vagy jelentős kedvezményt biztosítanak a szakorvosokkal történő konzultációra.
Tobákos Ferenc, az operatív ügyekért felelős ügyvezető a következőképp vélekedik az előfizetésekről és a T-DOC-ról: „Tulajdonképpen úgy segítjük ügyfeleinket, hogy digitálisan megfogjuk a kezüket, és egészségügyi problémájuk felmerülésétől kezdve végig vezetjük Őket a megoldásig. Előfizetéseink erre kiváló és minőségi megoldást biztosítanak. A legtöbb család megtalálja közöttük azt a megfizethető konstrukciót, mely védőhálót jelenthet számukra a mindennapokban.”
Kapcsolódó cikkek
- Ingyenes segélyvonal egészségügyi dolgozóknak
- Hatékony egészségügyi megoldásokat jelentett be a Zebra
- Digitális megoldások az oltási folyamat felgyorsítására
- Robot segíti a térdprotézis beépítését
- HoloLens fogja a sebész kezét műtét közben
- A Neumann Labs PCR vizsgálatával kimutathatóak a koronavírus különböző variánsai
- Applikációval segítik az egészségügyi dolgozókat
- Az EIT Health Wild Card programja idén is várja a startupok jelentkezését
- Algoritmus mondja meg, hol van jó helyen az orvos
- Öt egészségügyi fejlesztés, amelyre érdemes figyelni 2021-ben
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Tenstorrenttel közösen fejleszti mesterségesintelligencia-megoldásait az LG
Az LG Electronics (LG) és a Tenstorrent bejelentette, hogy kibővítették együttműködésüket, amelynek célja a globális piacra szánt SoC-k, (System-on-Chips, azaz egylapkás rendszerek) fejlesztése. A partnerség révén az LG célja, hogy tovább bővítse a termékeihez és szolgáltatásaihoz használt AI-chipek tervezésében és fejlesztésében rejlő lehetőségeket. A vállalat elkötelezett az AI-alapú innovációk előmozdítása mellett, különösen a háztartási készülékek, az okosotthon-megoldások, valamint a jövőbeli mobilitási és kereskedelmi fejlesztésének területén.
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.