Felhőbe költözteti a felügyeletet a Xylem

forrás: Prím Online, 2021. április 1. 13:32

Már a magyar piacon is elérhető a Xylem új digitális szolgáltatása, az Avensor, ami lehetővé teszi a vízellátási infrastruktúra berendezéseinek folyamatos felügyeletét és távoli elérését.

Egyszerű telepítés, pontos, valós idejű adatok, távoli hozzáférés az infrastruktúra elemeihez – többek között ezt kínálja a felhasználók számára a Xylem új, felhőalapú digitális megoldása, az Avensor. A rendszernek köszönhetően a vízellátásban dolgozó szakemberek szó szerint a kezükbe vehetik az irányítást akár nagy távolságról is, ugyanis a Xylem alkalmazása akár weben, vagy mobilalkalmazáson keresztül is lehetővé teszi az egyszerű hozzáférést az adatokhoz. 

 

Az Avensor kapcsolatot és távoli adatelérést biztosít a vízellátáshoz kapcsolódó eszközök számára. Ez lehetővé teszi, hogy riasztásokat, működési adatokat és további információkat gyűjtsenek a szolgáltatók például a szivattyúállomások működéséről és állapotáról. Ezzel lehetővé válik az állásidőt növelő kockázatok csökkentése és az erőforrások jobb felhasználása.

 

 

Az Avensor rendelkezik „plug and play” funkcióval, így egyszerűen csatlakoztathatók a támogatott eszközök a Modbus (RS485, RS232 vagy TCP) vagy más eszközök segítségével analóg és digitális bemeneteken keresztül egyaránt. Xylem rendszere pontos, valós idejű adatokat és korai figyelmeztetéseket ad a csatlakoztatott eszközökről az adatközpontú szolgáltatási műveletek elvégzéséhez. Az eszközökről érkező riasztások szöveges üzenetek, e-mailek vagy alkalmazás értesítések segítségével könnyedén továbbíthatók.

 

Az API kezelőfelületen keresztül adatokat és szolgáltatásokat adhatnak hozzá a felhasználók a rendszerükhöz vagy alkalmazásaikhoz az Avensor online kezelőfelülete vagy a mobilalkalmazás használata nélkül. A Xylem megoldása fejlett elemzési képességekkel rendelkezik, amelyek lehetővé teszik az összegyűjtött adatok vizualizálását, ezzel támogatják a felhasználókat a döntéshozásban. A vízkezelési berendezéseket és technológiákat gyártó és forgalmazó társaság igény szerint 24/7-es rendszerfelügyeletet és támogatást is nyújt az Avensor mellé a rendszer üzembiztos működése érdekében. 

 

 

A digitális megoldások alkalmazása szinte minden iparágban jelentős hatékonyságjavulást eredményez, és elérkezett az idő, hogy a digitális forradalom a vízgazdálkodásban és vízkezelésben is felpörögjön. Az Avensort a Xylem több mint 1500 ügyfelénél évek alatt gyűjtött tapasztalatok alapján fejlesztették ki és megbízható, egyszerű, bárhonnan elérhető megoldást jelent az olyan kritikus infrastruktúra-elemek, mint például a szivattyúállomások folyamatos monitorozásához. 

 

„Az Avensor pár perc alatt telepíthető és minimális beruházással biztosít hozzáférést az értékes és fontos berendezésekhez, ezáltal pénzt, időt lehet megtakarítani az alkalmazásával, illetve csökkenthetők a károkból adódó költségek. A Xylem Water Solutions Magyarország Kft. valós adatokra, riasztásokra, üzemállapotokra alapuló segítségnyújtást, támogatást tud biztosítani a megoldást használó ügyfelei számára. Bár mindössze pár hónapja vált elérhetővé a piacon az Avensor, ennyi idő alatt is bizonyította hasznosságát és a tapasztalatok alapján elmondható, hogy egyértelműen ez a rendszer és a hasonlók jelentik a jövőt a vízgazdálkodásban. Most lehetőséget biztosítunk egy 3 hónapos tesztidőszakra is, melynek keretében kötelezettségek vállalása és beruházás nélkül lehet kipróbálni az új rendszerünket” - mondta el Mohácsi Péter, a Xylem Water Solutions Kft. digitális szolgáltatásainak üzletfejlesztési vezetője. 

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01