Felhőbe költözteti a felügyeletet a Xylem
Már a magyar piacon is elérhető a Xylem új digitális szolgáltatása, az Avensor, ami lehetővé teszi a vízellátási infrastruktúra berendezéseinek folyamatos felügyeletét és távoli elérését.
Egyszerű telepítés, pontos, valós idejű adatok, távoli hozzáférés az infrastruktúra elemeihez – többek között ezt kínálja a felhasználók számára a Xylem új, felhőalapú digitális megoldása, az Avensor. A rendszernek köszönhetően a vízellátásban dolgozó szakemberek szó szerint a kezükbe vehetik az irányítást akár nagy távolságról is, ugyanis a Xylem alkalmazása akár weben, vagy mobilalkalmazáson keresztül is lehetővé teszi az egyszerű hozzáférést az adatokhoz.
Az Avensor kapcsolatot és távoli adatelérést biztosít a vízellátáshoz kapcsolódó eszközök számára. Ez lehetővé teszi, hogy riasztásokat, működési adatokat és további információkat gyűjtsenek a szolgáltatók például a szivattyúállomások működéséről és állapotáról. Ezzel lehetővé válik az állásidőt növelő kockázatok csökkentése és az erőforrások jobb felhasználása.
Az Avensor rendelkezik „plug and play” funkcióval, így egyszerűen csatlakoztathatók a támogatott eszközök a Modbus (RS485, RS232 vagy TCP) vagy más eszközök segítségével analóg és digitális bemeneteken keresztül egyaránt. Xylem rendszere pontos, valós idejű adatokat és korai figyelmeztetéseket ad a csatlakoztatott eszközökről az adatközpontú szolgáltatási műveletek elvégzéséhez. Az eszközökről érkező riasztások szöveges üzenetek, e-mailek vagy alkalmazás értesítések segítségével könnyedén továbbíthatók.
Az API kezelőfelületen keresztül adatokat és szolgáltatásokat adhatnak hozzá a felhasználók a rendszerükhöz vagy alkalmazásaikhoz az Avensor online kezelőfelülete vagy a mobilalkalmazás használata nélkül. A Xylem megoldása fejlett elemzési képességekkel rendelkezik, amelyek lehetővé teszik az összegyűjtött adatok vizualizálását, ezzel támogatják a felhasználókat a döntéshozásban. A vízkezelési berendezéseket és technológiákat gyártó és forgalmazó társaság igény szerint 24/7-es rendszerfelügyeletet és támogatást is nyújt az Avensor mellé a rendszer üzembiztos működése érdekében.
A digitális megoldások alkalmazása szinte minden iparágban jelentős hatékonyságjavulást eredményez, és elérkezett az idő, hogy a digitális forradalom a vízgazdálkodásban és vízkezelésben is felpörögjön. Az Avensort a Xylem több mint 1500 ügyfelénél évek alatt gyűjtött tapasztalatok alapján fejlesztették ki és megbízható, egyszerű, bárhonnan elérhető megoldást jelent az olyan kritikus infrastruktúra-elemek, mint például a szivattyúállomások folyamatos monitorozásához.
„Az Avensor pár perc alatt telepíthető és minimális beruházással biztosít hozzáférést az értékes és fontos berendezésekhez, ezáltal pénzt, időt lehet megtakarítani az alkalmazásával, illetve csökkenthetők a károkból adódó költségek. A Xylem Water Solutions Magyarország Kft. valós adatokra, riasztásokra, üzemállapotokra alapuló segítségnyújtást, támogatást tud biztosítani a megoldást használó ügyfelei számára. Bár mindössze pár hónapja vált elérhetővé a piacon az Avensor, ennyi idő alatt is bizonyította hasznosságát és a tapasztalatok alapján elmondható, hogy egyértelműen ez a rendszer és a hasonlók jelentik a jövőt a vízgazdálkodásban. Most lehetőséget biztosítunk egy 3 hónapos tesztidőszakra is, melynek keretében kötelezettségek vállalása és beruházás nélkül lehet kipróbálni az új rendszerünket” - mondta el Mohácsi Péter, a Xylem Water Solutions Kft. digitális szolgáltatásainak üzletfejlesztési vezetője.
Kapcsolódó cikkek
- A Red Bull Racing Honda és az Oracle közösen emelné új szintre az adatelemzést a Formula-1-ben
- Az SAP SuccessFactorst választotta a Takarékbank
- Elérhetővé vált az Oracle autonóm adattárházának új generációja
- A Dell Hybrid Client még nagyobb rugalmasságot nyújt a munkában
- Felhőalapú biztonsági csomagokkal bővült az ESET megújult üzleti portfoliója
- Saját felhője lesz az egyes iparágaknak
- Így virágozhatnak ki a magyar kkv-k
- Hibrid felhő előrejelzés 2021-re
- Megérkezett az új Fujitsu PRIMEFLEX Microsoft Azure Stack HCI
- Elérhető az integrált elemző motorral ellátott Oracle MySQL adatbázis-szolgáltatás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.