IFUA Horváth: új arculat is támogatja a növekedést

forrás: Prím Online, 2021. április 30. 12:21

Az IFUA Horváth & Partners vezetési tanácsadó cég megújította márkanevét és arculatát, összhangban a stuttgarti központú Horváth & Partners nemzetközi csoporttal. A változtatást a növekedési pálya erősítése és a transzformációs tanácsadási terület bővítése tette indokolttá a csoportnál, amely az idén alapításának 40. évfordulóját ünnepli.

A márkanév lerövidült; a cég ezentúl nemzetközileg egyszerűen a Horváth, míg Magyarországon az IFUA Horváth márkanevet használja. Az új logó, az egymásba kapcsolódó dupla rombusz a márka vizuális megjelenítésének minden változatába bekerült. Mindez a márkanév, mint digitális márka erősítését szolgálja a nemzetközi piacon.

 

A német üzleti életben már eddig is csak röviden „A Horváthok“, vagyis „Die Horváths“ néven emlegették a nemzetközi céget alapítója, a magyarországi születésű Horváth Péter professzor után. Magyarországon azonban a Horváth név nem olyan ritka, mint Németországban, ezért a hazai piacon indokolt megtartani az IFUA betűszót is a márkanévben – nálunk így szokás hivatkozni a vállalatra. 

 

A logóban a dupla rombusz az együttműködést szimbolizálja két értelemben is. Egyrészt az ügyfelekkel való közös munkát, másrészt a cégen belül, a munkatársak közötti kooperációt jelképezi. Egyúttal utal a transzformációra, az állapotok közötti átmenetre is.

 

„A mostani, gyorsuló időben a szervezeteknek folyamatos átalakulásban kell lenniük, és a változást esélyként kell felhasználniuk ahhoz, hogy versenyképesek maradjanak. Ezt a követelményt támasztjuk saját magunkkal szemben is“ – mondta Michael Kieninger, a Horváth csoport igazgatóságának elnöke. „Folyamatosan fejlődünk, és a márka megújítása ennek a fejlődésnek a része.“

Céginfó ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Közzétette 2020-as fenntarthatósági jelentését a Raben Group

„Drive to Sustainability” címmel jelentette meg legújabb jelentését a Raben. Ez az eddigi legátfogóbb és legrészletesebb, a teljes cégcsoportot reprezentáló összefoglaló, amely számos mérőszám mellett több mint ezer érdekelt fél véleményét is tükrözi. A 2020-as jelentés a vállalatirányítási, környezeti, társadalmi és gazdasági hatásokra összpontosítva azt is bemutatja, hogy a cég miként járul hozzá az ENSZ globális céljaihoz.

2021. június 14. 16:55

Apák napja: négy extra hét az újdonsült apukáknak, ingyen beszélgetés és adat az ügyfeleknek

A törvényileg biztosított öt napon felül, további négy hét fizetett szabadságot biztosít a Telenor július 1-től azoknak a munkavállalóknak, akiknek partnere gyermekvállalás miatt szülési szabadságra megy. A bejelentés a vállalat azon családbarát intézkedéseinek következő állomása, amelyek a dolgozók jól-létét, a munka és a magánélet egyensúlyának megtartását célozzák. A Telenor az ügyfeleknek apák napja alkalmából ingyen beszélgetést, a magyar-francia EB-meccs idejére pedig korlátlan adatforgalmat kínál. – Videó üzenet a Telenor vezérigazgatójától.

2021. június 14. 15:20

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

NMHH-kutatás: miért nem internetezik mindenki?

2021. június 14. 09:53

Rekord összeget költenek a cégek IT-ra

2021. június 7. 17:38

Kihirdették az Év Gyára verseny nyerteseit

2021. május 31. 09:54

Hétszeres Business Superbrands díjas az ABB

2021. május 17. 16:40