Billie Eilishel indult el a Telekom fiatalokat támogató Futureproof projektje
A Project Futureproof kampány célja, hogy kiálljon a Z generáció mellett és a digitális optimizmus segítségével támogassa a fiatalok jövőjét. A nemzetközi kampányban a hétszeres GRAMMY díjas Billie Eilish is részt vesz.
- A Project Futureproof egy olyan platform, amely támogatja és egyben inspirálja is a Z generáció tagjait jövőbeli karrierjük megtalálásában.
- A Deutsche Telekom által készített kutatás szerint a Z generációs fiatalok több mint 54%-a aggódik a jövőbeli lehetőségeik miatt.
- A Project Futureproof-ot a Telekom fiatalokkal és foglalkoztatási szakértőkkel közösen hívta életre. A hozzá tartozó applikáció személyiség-modellezés alapján segít a felhasználóknak megtalálni a számukra megfelelő karrierutat.
- A Futureproof alkalmazás magyar nyelven is elérhető. A magyar fiatalok sikerét a MagentaKraft és a HelloBiznisz kezdeményezések keretében segíti elő a Magyar Telekom.
„A jövő bizonytalannak tűnik”, kezdi gondolatát a 19 éves Billie Eilish, „de mindig inspirál, hogy mi mindenre képes a mi generációnk a sokféle kihívás ellenére is.”
Több, mint minden második európai Z generációs fiatal aggódik a jövőjével kapcsolatban. A pandémia utáni világban kulturális, társadalmi és gazdasági nehézségekkel is szembe kell néznie a fiatal generációnak. A Deutsche Telekom kutatása szerint az európai fiatalok 61%-a aggódik a jövőbeli munka- és karrier-lehetőségei miatt. 54% bizonytalan azzal kapcsolatban, hogy a jövőben milyen pozíciók lesznek egyáltalán, 43%-uk pedig nem biztos abban, hogy birtokában van azoknak a készségeknek, amik a sikerhez szükségesek.
A Project Futureproof egy olyan támogató platform, amelynek célja a Z generációban rejlő hatalmas potenciál demonstrálása úgy, hogy közben segít nekik a megfelelő karrierút megtalálásában és saját készségeik felismerésében. A projekt létrehozásában a Z generáció képviselői és foglalkoztatási szakértők is részt vettek.
„A Z generáció a munka világának egy olyan verziójába lép majd be, amit a COVID-19-es világjárvány és a digitális transzformáció teljesen átalakított” - meséli Ulrich Klenke, a Deutsche Telekom vezető brand menedzsere. „Mi hiszünk a közös felelősségünkben, hogy segítenünk kell utat találni számukra az előttünk álló lehetőségek és nehézségek tengerében. Szeretnénk nekik megmutatni, hogy ha van szenvedélyük, akkor van jövőjük is.“
A nemzetközi kampány középpontjában egy ingyenesen hozzáférhető digitális platform, a Futureproof web applikáció áll. Ez az eszköz segít a fiataloknak felismerni a képességeiket és rámutat arra, hogy érdeklődésük, tehetségük milyen hatással van a jövőbeli karrier-lehetőségeikre. Az applikáció a RIASEC (foglalkozási személyiség-tipológia) modellt használja, ami a felhasználó érdeklődési köre és személyisége alapján segít megtalálni a számára megfelelő pályát. A már létező megoldásoktól eltérően ez az applikáció, egyedülálló módon a Z generáció szemszögéből vizsgálja a munka világának legfontosabb trendjeit, ráadásul személyre szabott, gamification módszeren keresztül nyújt betekintést ebbe.
A nemzetközi kampány részét képezi továbbá egy rövidfilm, ami arra bátorítja a fiatalokat, hogy disztópia helyett inkább utópiaként tekintsenek a jövőre. A film középpontjában a digitális optimizmus áll és olyan jövőbeli karrier-lehetőségeket mutat be, amiket különböző szenvedély inspirált. A történet 2021-ben indul, majd 10 évet ugrik az időben, ahol sci-fi hangulatú környezetben nézhetjük meg, hogy a szereplők szenvedélye hogyan befolyásolta az életüket és a körülöttük lévő világot. A filmben felcsendül Billie Eilish ’My Future’ című dala és ő maga is feltűnik az egyik jövőbeli jelenetben.
A Futureproof applikációt magyar nyelven is elérik a felhasználók, emellett a lokális kampány a Magyar Telekom fiataloknak szóló platformjához, a MagentaKrafthoz is csatlakozik. A MagentaKraft azért jött létre, hogy teret adjon a fiataloknak, hogy megmutathassák mi van bennük, támogassa őket ötleteik megvalósításában. A folyamatosan zajló programok és kihívások mellett a Project Futureproof kapcsán a fiatal Krafterek most lehetőséget kaptak egy globális kampány kommunikációjában való szereplésre is. A kapcsolódás nem véletlen, hiszen Ők azok, akik igazán jól demonstrálják azt, hogyan lehet szenvedélyből hivatást építeni.
A Futureproof rövidfilm magyar felirattal:
A MagentaKrafton kívül, a Hello Biznisz a vállalkozások iránt érdeklődő fiataloknak segíthet. A Hello Bizniszen tanácsokat, történeteket és iránymutatást találnak.
“Nagy lelkesedéssel csatlakoztunk mi is ehhez a nemzetközi kezdeményezéshez, hiszen régóta arra törekszünk, hogy megmutassuk és felhívjuk a figyelmet a fiatal generációban rejlő potenciálra.” - mondta Szabó Béla, a Magyar Telekom márka és kereskedelmi kommunikációs igazgatója. “A MagentaKraftot is ezért hoztuk létre és örömmel tölt el minket, hogy a fiatalokat támogató megoldásaink, most a Futureproof applikációval is bővültek.”
A magyar nyelvű applikáció elérése: https://futurefeed.telekom.com/hu-HU
Az említett kutatás forrása
A kutatást 2021 áprilisában a Kantar Munich végezte a Deutsche Telekom megbízásából. A felmérésben 4000, 16 és 26 év közötti fiatalt kérdeztek Németországból, az Egyesült Államokból, Lengyelországból és Magyarországról. A teljes riportot mellékeltük.
Kapcsolódó cikkek
- Minden eddiginél több optikai elérést épített tavaly a Telekom
- Sikeresen licitált frekvenciasávokra a Telekom
- A hosszú decemberi estékre ajándékfilmekkel lepi meg ügyfeleit a Telekom
- Agilisra vált a Telekom hálózatos területe
- Kedvezményes Telekom-előfizetés várja a Codecool diákjait
- Egy évig havidíjmentes szolgáltatásokkal támogatja a Telekom a nonprofit szervezeteket
- Kiállítás nyílt a Telekom Művészeti Gyűjteményéből a Ludwig Múzeumban
- Változás a Magyar Telekom Csoport felsővezetésében
- Már 23 településen kínál gigabites 5G-t a Telekom
- Digitális összefogással élhetőbbnek látjuk a jövőt
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.