Chatbottal szurkol a magyar válogatottnak a Burger King
Chatbot alapú EB tippjátékot hozott létre a Burger King a labdarúgás kedvelőinek. A jól ismert gyorsétteremlánc a magyar válogatott 2021-es EB szereplésére időzítve indította útjára az online szurkolás új eszközét. A hazai piacon még innovációnak számító chatbot játékkal a Burger King az EB iránt elkötelezettek számára kívánt gesztust gyakorolni.
A magyar labdarúgó válogatott 2021-es első EB szereplésére, a portugálok elleni mérkőzés napjára időzítve indította el chatbot alapú játékát a Burger King. A gyorsétteremlánc a magyar közönség számára még újdonságértékkel bíró chatbot játékkal buzdítja közönségét a mérkőzések követésére. A játék során napi és heti nyereményeket szerezhetnek meg a legjobban tippelők.
„Nagy öröm számunkra, hogy újra együtt lehet szurkolni és követni sokak kedvenc sportágának európai legjobbjait. A Messenger platformon elérhető chatbot játékkal azoknak szerettünk volna kedveskedni, akik a mérkőzésektől való fizikai távolság ellenére is szeretnének részesei lenni az EB izgalmainak. Ugyanis a nemzetközi gyökereink ellenére is magyar cég vagyunk, aki teljes szívvel szurkol a magyar válogatottnak. A velünk együtt szurkolók pedig kedvezményesen juthatnak hozzá kedvenc ételeikhez, valamint a főnyereményen túl, jelentős számú heti nyereményre is szert tehetnek.” – mondta Csordás Zoltán, a Burger King Marketing és értékesítési igazgatója.
A Burger King számára a chatbotot az első hazai chatbot ügynökség, a Talk-A-Bot építette. A hazai vállalatnak nem ez az első sportesemény chatbotja, 2019-ben a krikett világbajnokság, 2021-ben pedig az indiai Premier League chatbotját készítették el. „Nálunk a cég minden tagja sportol, vagy játszik, emiatt dupla öröm volt, hogy a Burger King minket kért fel nagy kedvencünk, a foci EB tippjátékára.” – mondta Deliága Ákos, a Talk-A-Bot ügyvezető igazgatója.
A Burger King EB tippjátékának fődíja 1 Playstation 5 ajándékcsomag, emellett heti öt szerencsés fél éves ingyenes Burger King fogyasztást is nyerhet, de headsetek, pólók és babzsákok is várják fortuna kegyeltjeit.
Kapcsolódó cikkek
- A tudatos nethasználat oktatása egy messenger-fejlesztéssel
- Vanda már chatelni is tud
- Az SAP chatbotja segíti a Fővárosi Vízművek ügyfélszolgálatát
- Húsvéti tanácsokkal is segít az ÉletMentő applikáció chatbot funkciója
- A Messengerbe és Instagramra is érkeznek a megsemmisülő üzenetek
- Az online shopping a magyarok új hobbija
- Telenor online teszt a Biztonságos Internet Napján
- Fél perc alatt is elvégezhető egy kárbejelentés
- A chatbot segít az ajándékválasztásban
- Foglalja le jegyét üzenetben egy chatbotnál, a KLM Messengeren keresztül!
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A Sony bejelenti második generációs zászlóshajóját, az Alpha 1 II fényképezőgépet
A Sony bemutatja a második generációs Alpha 1 II zászlóshajóját, egy új full frame, tükör nélküli, cserélhető objektíves fényképezőgépet, amelyet a Sony legmodernebb AI feldolgozóegységével működik. A fényképezőgép körülbelül 50.1 megapixel (MP) effektív felbontású érzékelővel rendelkezik, akár 30 fps sebességgel, AF/AE-követéssel képes elsötétedésmentes sorozatfelvételt készíteni, torzításmentes zárral van ellátva, és továbbfejlesztette a képtisztaságot a közép- és magastónusok érzékenységénél.
Az új Sony objektív nagy felbontást, gyönyörű bokeh-t és fejlett autofókuszt kínál
A Sony bejelentésével új utat tör: az FE 28-70mm F2 GM prémium E-bajonettes objektív a teljes zoomtartományban nagy, F2-es rekesznyílással büszkélkedhet, így gyönyörű bokeh-t, nagy felbontást és egyedülálló autofókuszt biztosít állóképekhez és videófelvételekhez, nem beszélve a prímobjektívek minőségével vetekedő élességről és kontrasztról.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.