A felhőből ellenőrizhetik az abroncsnyomást a fuvarozók
A megfelelő abroncsnyomás kulcsszerepet játszik a tehergépkocsik és pótkocsik üzemeltetésében, üzemanyag-hatékonyságában, a futásteljesítmény maximalizálásában és az abroncsok hosszabb élettartamának biztosításában. A Goodyear ezért fejlesztette ki a DrivePoint nevű rendszert, amely felhasználóbarát módon teszi lehetővé az abroncsnyomás ellenőrzését. Ezzel a vállalat immár három megoldást kínál a flottakezelőknek, hogy növeljék a járművek rendelkezésre állását és proaktívan tudják tervezni és az abroncskarbantartást.
A DrivePoint mellett a TPMS és a Drive-Over-Reader intelligens abroncsfigyelő megoldásokkal együtt képezi a Goodyear Total Mobility csomagot. A Total Mobility az abroncsokat és az egész Európára kiterjedő szervizhálózatot is magában foglalja.
„A DrivePoint használatával az abroncsnyomás néhány másodperc alatt ellenőrizhető – mondta el Alberto Villarreal, a Goodyear Europe haszongépjármű-abroncs részlegének proaktív megoldásokért és flottákért felelős ügyvezető igazgatója. – Rendszeres ellenőrzéssel növelhetjük a járművek üzemidejét , maximalizálhatjuk az üzemanyag-hatékonyságot és csökkenthetjük a flotta karbonlábnyomát. További fejlett és prediktív megoldásaink mellett ez az egyszerűen telepíthető rendszer azoknak a flottaüzemeltetőknek készült, akik növelni szeretnék járműveik kihasználtságát és csökkenteni az üzemeltetési költségeket.”
Egyszerű telepítés, egyszerű adathozzáférés
A Goodyear DrivePoint rendszere szelepre szerelt abroncsnyomás-érzékelőkből, valamint a telephelyen felszerelt, akkumulátoros vevőkészülékekből áll, melyek azonnal, a jármű áthaladásakor leolvassák az összes abroncs nyomásértékét.
Az összegyűjtött adatok a Goodyear felhőbe kerülnek. Az adatokhoz Goodyear Fleet Manager iOS- és Android mobilalkalmazásaival, illetve a weben is egyszerűen hozzá lehet férni, illetve jelentéseket is generálhatunk. Ha a nyomás az ajánlott szint alá esik, a flottakezelő azonnali figyelmeztetést kap, így elkerülhetők az abroncsokkal kapcsolatos, a jármű leállását okozó, költséges problémák.
Az új megoldás alkalmazásához nincs szükség az abroncsok leszerelésére: az érzékelők gyorsan felhelyezhetők a szelepekre, egyszerűbbé téve a telepítést és csökkentve a szükséges állásidőt. A rendszert főként olyan fuvarozó- és logisztikai vállalatok számára fejlesztették ki, amelyeknek egyszerűen használható, mégis hatékony abroncsnyomás-figyelő megoldásra van szükségük.
„A DrivePoint költséghatékony telephelyi megoldást kínál. Gondoskodunk a teljes körű telepítésről, a rendszer a későbbiekben csak minimális karbantartást igényel. A megoldás átfogó képet ad a flotta valamennyi járművének abroncsnyomásszintjéről, lehetővé téve a karbantartás hatékonyabb tervezését. Az abroncsok gyakori ellenőrzésével csökkenthető a járműleállások miatt nem teljesített szállítások száma. Az ellenőrzés hozzájárul a maximális biztonsághoz, hatékonysághoz és fenntarthatósághoz is. Olyan megoldásokat kínálunk, melyekkel a flottaüzemeltetők jobb eredményeket érhetnek el és több értéket adnak ügyfeleiknek” – tette hozzá Villarreal.
Kapcsolódó cikkek
- Oracle - Minden egyes felhőben elköltött dollár után akár 33 cent visszatérítés
- A Dell Technologies fejlesztése a hálózatok modernizálásáért
- A biztonság legyen egyszerű, intelligens és mindenhol elérhető
- „Az Év Partnere – Globális Technológia” kategóriában kapott díjat a Fujitsu
- Új, szolgáltatásként igénybe vehető portfólió a Delltől
- A Premier League az Oracle felhőinfrastruktúráját választotta
- Új korszak előtt a bankszektor: eljött a felhő alapú platformok ideje
- Drónra telepítette gázszivárgást felderítő rendszerét az ABB
- A Hiventures csúcsbefektetésével válthat üzleti modellt a SMARTFRONT
- Új innovációkat mutatott be a Cisco
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.