2 millió eurós befektetési kört zárt a magyar Okoskassza

forrás: Prím Online, 2021. július 21. 10:11

Android alapú, all-in-one online pénztárgépével, az Okoskasszával vált nemzetközi szinten is ismertté a PSC CEE. Az MFB Csoporthoz tartozó Hiventures, illetve a Bonitás Befektetési Alapkezelő most egy közös, 700 millió forintos befektetéssel járul hozzá a cég további terjeszkedéséhez.

A tavalyi év végén lépett életbe Magyarországon az a szabályozás, miszerint az online kasszával rendelkező kereskedőknek kötelező elektronikus fizetési lehetőséget biztosítaniuk ügyfeleik számára. Mindez nagyban hozzájárult az Okoskassza (SmartKassa) térnyeréséhez, amelybe beleépítették az adóügyi egységet és a nyomtatót, valamint integrálták az elektronikus fizetési módozatokat. A kompakt megoldás mellett további funkciókat és szolgáltatásokat is élvezhetnek az Okoskasszával rendelkezők. Ilyen a raktárkészlet-nyilvántartó, a tranzakciós riportok és üzleti elemzési lehetőségek és webshop. Mindezt felhő alapon és biztonságosan.

 

A négy éve alapított PSC CEE Kft-t két körben is finanszírozta már a Hiventures, hogy közvetlenül a cég exponenciális növekedését, indirekt módon pedig a cég célcsoportjának számító kkv szegmens digitalizációját segítse. Előbb 230, majd 140 millió forintot fektetett be az alapkezelő, most pedig újabb 350 millió forinttal száll be, miközben a Bonitás is bizalmat szavazott a fejlődő startupnak: ők szintén 350 milliót invesztálnak a PSC CEE-be.

 

 

„Ez a 60. befektetési körünk, amelyet egy társbefektetővel, inkubátorral vagy üzleti angyallal közösen valósítunk meg. Ezzel az ügylettel pedig partnereink befektetéseinek összértéke eléri a 6 milliárd forintot, ami komoly validációt jelent számunkra is. Egy befektető munkáját az exit mellett az igazolja leginkább, amikor egy másik befektető is fantáziát lát az általa már finanszírozott vállalkozásban.” – jelentette ki Katona Bence, a Hiventures vezérigazgatója.

 

A PSC CEE menedzsmentje átfogó szakértelemmel vágott bele a cégalapításba: a három szenior cégalapító több évtizednyi tapasztalattal rendelkezik a FinTech iparágban. „A legfontosabb jövőbeni célunk a hazai és a lengyel piaci terjeszkedés és a nyílt bankolás, így a két alapkezelő közös befektetését elsősorban ennek elősegítésére, valamint hardver- és eszközparkunk fejlesztésére használjuk fel.” – mondta Molnár Tamás, a PSC vezérigazgatója.

 

„Csilingelő pénztárgép, fizikai kassza? Ne tévesszen meg senkit! A PSC egy igazi, hamarosan PISP licensszel rendelkező FinTech cég, amely a KKV kereskedő szektorban egyedi, de biztos belépési pontot talált a kötelező, fiskalizált kassza és a kapcsolódó szolgáltatáscsomagok értékesítésén keresztül. A lényeg az az ökoszisztéma, amit az Okoskassza köré felépített a PSC, mint az integrált fizetési rendszer és webshop, értékesítést támogató háttérrendszerek. Ez biztosítja a hosszú-távú ügyfélkapcsolatot, további szolgáltatások értékesítését, idővel egy hatalmas adatvagyont és nem utolsó sorban a folyamatos bevételt.” – nyilatkozta Borbély András a Bonitás befektetési igazgatója.    

 

 „A világjárvány még inkább felgyorsította a kereskedelem egyébként is rohamtempójú digitalizációját, ami a kelet-közép európai régióban egy gazdaságfehérítési szándékkal is párosul. A PSC innovatív, egyablakos termékmegoldásai épp ezekre a kihívásokra kínálnak megoldást.” - indokolja Katona Bence a mostani befektetési kört. Ráadásul a felmérések alapján mind Magyarországon, mind Lengyelországban dinamikusan növekszik a kártyás és online fizetések aránya, ezért az integrált kártyaelfogadási szolgáltatások iránti igény is egyre nő.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Informatikai pályaorientációs napon segítik női szakértők az iskolás lányok elhelyezkedését

Lányoknak szóló informatikai pályaorientációs napot szervez a Neumann János Számítógép-tudományi Társaság Informatika Történeti Kiállítása és a Women4Cyber Hungary a szegedi Szent-Györgyi Albert Agorában. A Girls in ICT Day rendezvényen gondolatébresztő interjúk és inspiráló előadások segítenek a jövő reménybeli női informatikusainak a tájékozódásban és elhelyezkedésben. Az érdeklődőknek az eseményre nemcsak személyesen, hanem online is lehetőségük van csatlakozni.

2024. április 18. 16:54

Kerti bolt: az eMAG új, online üzlet az üzletben koncepciója több mint 100 ezer termékkel

Kerti bolt néven az eMAG új, bolt a boltban online koncepcióját indította útjára a webáruházában, amely mintegy 100 ezer-féle kertészeti terméket kínál, és kényelmesebb böngészési élményt nyújt e kategória termékei között. Értékesítési statisztikái szerint egy átlagos magyar vásárló átlagosan mintegy 24.000 forintot költ online vásárolt kertészeti termékekre – a legtöbb ilyen terméket május hónapban értékesíti a cég.

2024. április 18. 09:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Itt a világ első, Swarovski kristályba ágyazott autós kijelzője

2024. április 10. 14:55

A csevegőprogramokat vizsgálta az NMHH

2024. április 2. 13:14

Megvannak az IAB 2023-as Legjobb szakdolgozat pályázatának nyertesei

2024. március 25. 15:50

A 2024-es év fordulópont lehet az IT munkaerőpiacon?

2024. március 20. 10:09