Jótállási jegy minta készült a webáruház üzemeltetőknek
A magyar e-kereskedők és online platformszolgáltatók érdekképviseleti szervezete, az Ecommerce Hungary is részt vett az illetékes minisztérium felkérésére a most elérhetővé vált ingyenes jótállási jegy minta kidolgozásában. A jótállási jegy minta letölthető az Ecommerce Hungary weboldaláról.
Az Innovációs és Technológiai Minisztérium fogyasztóvédelemért felelős helyettes államtitkársága kezdményezésére az Ecommerce Hungary is segítette azt a munkát, amelynek az eredményképpen elkészült egy, a webáruház üzemeltetők munkáját segítő jótállási jegy minta.
Az Ecommerce Hungary felhívja a figyelmet arra, hogy
- a jótállási jegy minta révén a webáruház üzemeltetők tájékoztatást kaphatnak az előírt tartalmi elemekről,
- a minta használata nem kötelező,
- 2021-től elektronikus jótállási jegy is kiadható.
Az Ecommerce Hungary Egyesület a magyar e-kereskedők és online platformszolgáltatók érdekképviseleti szervezete, tevékenysége kiterjed a magyarországi e-kereskedelmi piac fejlődésének, jogszerű működésének előmozdítására. Tevékenységük a szakmai ismeretterjesztéstől, tudásmegosztástól, az e területet érintő, készülő jogszabályok véleményezésén át az etikai normák kialakításáig és elfogadtatásáig tart. Az egyesület tagjai között az elektronikus kereskedelmi piac meghatározó vállalkozásai – beleértve nemcsak a kereskedőket, de más, a terület sikerességében érdekelt cégeket is a bankoktól a futárcégeken át a médiavállalatokig –, valamint a témával foglalkozó szakemberek egyaránt megtalálhatók.
Kapcsolódó cikkek
- Egy magyar fejlesztés akár 10-12% bevételnövekedést is hozhat a webáruházaknak
- Továbbra is lendületben az online piac
- Glami.hu: személyre szabott tartalom nélkül labdába sem rúghatnak az e-kereskedelemi vállalkozások
- Az új e-kereskedelmi szabályok kedveznek az exportnak
- Szakmai szövetség tagja lett a Vivre
- A távol-keleti vásárlások megadóztatása új távlatokat nyithat a magyar e-kereskedelem számára
- Megállapodott a Gazdasági Versenyhivatallal az eMAG
- Webinárium az e-kereskedelem jogi keretrendszerének jövőjéről
- 2020-ban három évet ugrott előre az e-kereskedelem
- Szlovák példa mutatja, fel fog robbanni a magyar e-kereskedelem
E-világ ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Digitális böjt: Hogyan találhatunk csendet a képernyők világában?
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és az önvizsgálat időszaka. Az étkezési korlátozások mellett egyre többen érzik úgy, hogy a mentális tisztulásra is szükségük van – például digitális értelemben is.
21 év hűség, 1300 autó, egy közös jövő – Az UFleet sztorija
A rendszerváltás után alapított hazai cégek most élik aranykorukat – sok vállalkozás életében aktuálissá vált a generációváltás kérdése. Az alapítók lassan átadják a stafétabotot, és keresik azokat az utódokat, akik képesek továbbvinni azt az értékrendet és tudást, amit évtizedek alatt felépítettek. Ez a váltás azonban jóval többről szól, mint egyszerű vezetőcsere: tudatos, hosszú távú folyamat, amelyben kulcsszerepet játszik a bizalom, a mentorálás és a türelem.
EY-Parthenon: Új márka, egykapus ügyfélélmény
Az EY globálisan egységesíti tranzakciós tanácsadási üzletágát és a vállalati stratégiával foglalkozó EY-Parthenon csapatát, közös márkanév alatt működtetve tovább ezeket a területeket. Ez a lépés az ügyféligényekre reagálva erősíti meg a két terület közötti szinergiákat, és biztosít egységes, integrált tanácsadási élményt. Az új működési modell lehetővé teszi, hogy a vállalatok még komplexebb és összehangoltabb támogatást kapjanak növekedési, fejlesztési vagy stratégiai döntéseikhez. A márka mögött 25 000 szakember dolgozik, 150 országban.
Országos mozivetítéssel zárult a Hunyadi sorozat
Húsvét hétvégéjén érkezik a Hunyadi sorozat grandiózus fináléja a TV2 műsorára. A legelhivatottabb rajongók azonban már korábban, április 16-án, szerdán, 19 Cinema City moziban, exkluzív vetítésen élhették át a sorozat záróepizódját, amely látványos csatajeleneteivel kápráztatta el a közönséget.