A Revolut és a Waze nyomdokaiba lépett a digitális ingatlaniroda
A világ legnagyobb technológiai rendezvényén vesz részt novemberben a Livlia, a magyar ingatlanközvetítő portál. A Web Summit nevű konferenciára egy szigorú, többlépcsős kiválasztási folyamat után lehet bejutni, ahol a három kategória közül magyar cég először került be a legnagyobb potenciállal rendelkező vállalkozások közé.
Európát, Dél-Kelet-Ázsiát és egész Észak-Amerikát is lefedi a Lisszabonban évente megrendezésre kerülő Web Summit, amit a világ legnagyobb technológiai rendezvényeként tartanak számon. Számos, ma már milliárd dolláros forgalmú cég nőtt globális sikersztorivá, miután abba a kategóriába lettek sorolva, ahová most a Livlia bekerült. Ilyen a Waze, az Uber, és a Revolut is.
Elon Musk és Mark Zuckerberg is előadott már a Web Summiton
Ercsey-Orbán Péter, a Livlia ügyvezető-igazgatója arról beszélt, ez már önmagában hatalmas eredmény, mert ezen a szinten a kiválasztási folyamat hatványozottan szigorú, hiszen bevételi eredményekhez és a nemzetközi terjeszkedés potenciáljához kötött a részvétel.
„Információink szerint ebben a kategóriában magyar startup korábban soha nem szerepelt. Számunkra azért is kiemelten fontos ez a konferencia, mert hamarosan indul a cég nemzetközi terjeszkedése, így sokat számít, ha külföldön is megismerik a nevünket ezekben a körökben.” – meséli Péter, aki az elmúlt 7 évben állandó résztvevője volt a Web Summitnak.
A rendezvényen olyan iparági szereplők tartottak már szakmai előadásokat, mint Mark Zuckerberg vagy Elon Musk, idén pedig előad többek között az Amazon technológiai igazgatója és a Microsoft alelnöke is. A konferencia fő fókuszában a technológiai fejlődés és a mindennapi problémákra megoldást kínáló vállalkozások állnak.
A Livliáról
A Livlia.com Magyarországon elsőként digitalizálja az ingatlanközvetítést. Az általuk fejlesztett rendszerben minden adminisztratív és hirdetési folyamatot algoritmusok végeznek, így a tanácsadóiknak több ideje marad az ügyfelekkel foglalkozni. Minden, ami a folyamatban automatizálható és digitálisan lebonyolítható, azt a Livlia lefejlesztette, és egy igényes köntösbe csomagolva nyújtja át a felhasználók számára.
Az ügyfelek online követhetik nyomon, hogy milyen árstratégiát javasol számukra a Livlia rendszere, és azt is, hogy kik érdeklődnek az ingatlanuk iránt. Az automatizált működésnek köszönhetően a nagy ingatlanközvetítő hálózatok sikerdíjának kevesebb, mint a feléért végeznek ingatlanközvetítést.
Nem véletlen, hogy már külföldön is meglátták a lehetőséget a Livliában, mára ugyanis mindenki számára egyértelmű, hogy az ingatlanközvetítés is – ahogy sok más iparág – átültethető egy kényelmesebb (és lényegesen olcsóbb) online környezetbe.
Kapcsolódó cikkek
- HR digitalizáció a pandémia után: globális toborzás és virtuális irodák
- Szemléletváltás szükséges a digitális társadalom kialakításához
- A digitalizációt is a klímavédelem szolgálatába állítaná Bécs
- Digiméter: látszólag megakadt a hazai kkv-k digitalizációja
- Világpremier: A DB és a Siemens bemutatják az első önvezető vonatot
- Összefogás a hazai KKV-k digitális felzárkóztatásáért
- A legjobb munkatársait veszítheti el az a cég, aki nem biztosít home office-t
- Magyar cég a Web Summit-on
- Digital Health Summit: Elkerülhetetlen a digitalizáció a jövő gyógyszeripara számára
- Nem kell tolmács az építkezésen a vendégmunkás mellé, van jobb megoldás
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.