Okoseszközzel erősít a DACHSER

forrás: Prím Online, 2021. december 2. 13:46

Egész Európában, így Magyarországon is új eszközök kísérik mostantól a DACHSER szállítmányait, az új  kézi szkennerek – SAM (Short distance Assistance Mobile) - segítségével jelentős mértékben csökkent a logisztikai cég papírfelhasználása, egyszerűbb és gyorsabb lett a szállítások mindennapi adminisztrációja, követése. A jövőben az eszközök online összeköttetésben lesznek a tervezőprogramokkal, amelyek valós forgalmi adatok alapján és nyitva tartási idők figyelembe vételével egy algoritmus segítségével tervezik majd meg az útvonalakat.   

Idén összesen 114 európai állomáson 8 800 SAM típusú kézi szkenner állt munkába, beleértve a magyar DACHSER telephelyeket is. A nagyértékű fejlesztés a Liegl&Dachser Short Distance 2.0 elnevezésű projekt keretein belül történt, amely a belföldi disztribúció fejlesztését tűzte ki célul. A sofőrök új SAM típusú kézi szkennerre történő cseréje több szempontból is megreformálja a szállítási folyamatokat: felgyorsult a küldemények kezelése, valamint a támogatási funkciók is javultak, a szkennelés mellett telefonhívásokat is bonyolíthatnak készülékkel, sőt, a jövőben a gépjárművezetők a diszponensekkel és egy biztonyos idő után egymással is beszélni tudnak majd a chatfunkció segítségével. A technológia sokkal korszerűbb, mint a korábbi, és a szállítmány információ is részletesebb. Az új eszköz kezelése rendkívül felhasználóbarát, ezáltal nagy népszerűségnek örvend a gépjárművezetők körében. A visszajelzések alapján a szkennerrel élmény a munka, gyorsabb a rakodás és az ügyfelek oldaláról is nagyobb az elégedettség. 

 

 

„Olyan korábban nem elérhetõ funkciók jelentek meg, mint például a fotók készítése, amely jelentősen megkönnyíti a mindennapi ügymenetet, sőt, lehetőség van a készülék adatait az irodából is frissíteni, amely leegyszerűsíti a kommunikációt a gépjárművezetőkkel. Az eszköz adminisztrálása és konfigurálása is könnyebb, ezért az ehhez kapcsolódó IT támogatás is fejlődött” - tette hozzá Brandhuber Ákos, Operations manager, Liegl&Dachser Kft. Pilisvörösvár. 

 

A jelenlegi szoftver magában hordozza a további fejlesztések lehetőségét, így újabb funkciókkal bővülhet a rendszer a közeljövőben. A tervek szerint az eszközök online összeköttetésben lesznek a tervezőprogramokkal, amelyek valós forgalmi adatok alapján GPS-koordinálták és nyitva tartási idők figyelembe vételével egy algoritmus segítségével tervezi majd meg az útvonalat.

Kulcsszavak: DACHSER kézi szkenner

Kapcsolódó cikkek

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01