Innováció az építőipari beruházások tervezésében
A Paulinyi & Partners Digital Solutions Kft. egyedi projektjével a tervezés teljes időtartamában képes segíteni a tervezők és a beruházó munkáját. A beruházás előkészítés és tervezéssegítő szolgáltatás fő célja a hatékonyságnövelés és a projektdöntések támogatása.
A Paulinyi & Partners Digital Solutions projektjének keretében egy beruházás előkészítés és tervezéssegítő szolgáltatás fejlesztése a kitűzött cél, amely a tervezés teljes időtartamában segíti mind a tervezők, mind a beruházó munkáját. A big data adatfelhasználáson alapuló beruházáselőkészítés támogatása IoT rendszermegoldásokkal különböző szoftvereket, parametrikus és BIM tervezési módszereket köt össze. A projektelőkészítést a kinyert adathalmazból felépített szimulációk támogatják, amelyek modellalapúvá formálják a kommunikációt és a döntéselőkészítést, de a szolgáltatás már az építési igény megjelenésekor támogatja a beruházói döntéseket.
A „Piacvezérelt kutatás-fejlesztési és innovációs projektek támogatása” című pályázati felhívásra a Paulinyi & Partners a „Digitális beruházás támogatás - integrált építőipari szolgáltatás az üzleti tervezéstől a megvalósulásig – szolgáltatás kifejlesztése” című projektének összköltségét nagyban fedezi a Hivatal által nyújtott támogatás. A vissza nem térítendő támogatás összege 214.500.000, - Ft. A Paulinyi & Partners további célja egy olyan átfogó szolgáltatáscsomag kifejlesztése a későbbiekben, amely által a tervezés és a beruházás előkészítés hatékonysága szignifikánsan növekedhet.
Kapcsolódó cikkek
- Rekordösszeget adtak össze a befektetők az építőipart forradalmasító sikercégnek
- Új betegútmenedzsment applikációt adományoz hazánknak a Roche Magyarország
- A teljes papírmentesség nem reális cél a következő 10-20 évben
- Áttörés az építőiparban: A kivitelező már nem mondhatja azt, hogy nem így értettem
- Nem kell tolmács az építkezésen a vendégmunkás mellé, van jobb megoldás
- Kilőtt az építőipar, most kell észnél lenni
- Rossz számlával bukhatjuk az otthonfelújítási támogatást
- Kiemelt szerepet játszik Őrmező és Kelenföld fejlődésében a Budapest ONE irodapark
- Még nagyon kevesen vetik be az építőipar "csodafegyverét"
- A világ legnagyobb üzleti hálózatát hozza létre az SAP
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.