A világbajnok F1-es csapat bemutatja új autóját és új nevét
Az Oracle és a Red Bull Racing szorosabbra fűzte partneri kapcsolatait és bemutatja az új csapatnevet, az Oracle Red Bull Racinget, valamint a csapat új autóját, az RB18-at. A tavalyi F1-es versenyzői bajnokság sikerére építve a csapat a 2022-es szezonban kiterjeszti az Oracle Cloud használatát a legfontosabb működési területeken, beleértve az analitikai alapú versenystratégiát, az optimalizált motorfejlesztést, az AI és gépi tanulás által támogatott pilótaképzést és a személyre szabott rajongói élményt.
„Az Oracle Cloud lehetővé tette számunkra, hogy a versenynapokon olyan döntéseket hozzunk, amelyek segítettek Max Verstappennek megnyerni a 2021-es versenyzői bajnokságot” – mondta Christian Horner, az Oracle Red Bull Racing csapatfőnöke és vezérigazgatója. „A lehetőségek gyors felismerése és az azokra való gyors reagálás kulcsfontosságú a pályán és a pályán kívül elért sikereinkhez, és az Oracle kulcsfontosságú szerepet játszik ezen törekvéseinkben. Teljesítményünk minden elemét az adatelemzés vezérli. Az, hogy az Oracle a címadó partnerünk, azt mutatja, hogy mennyire bízunk a szakértelmükben és abban, hogy valódi versenyelőnyt tudnak nyújtani.”
Az Oracle felhőinfrastruktúráját (Oracle Cloud Infrastructure, OCI) használva a csapat a tavalyi bajnoki szezonban 1000-szeresére növelte a szimulációk számát, hogy javítsa előrejelzései pontosságát és megerősítse a döntéshozatali képességét. Emellett 10-szeresére gyorsították a szimulációk sebességét, ami több időt adott a versenystratégáknak a megfelelő döntések meghozatalára. Ugyanilyen fontos, hogy az OCI jelentősen csökkentette a több milliárd szimuláció költségét, így a csapat költséghatékonyan javíthatta a pályán nyújtott teljesítményét, ami az F1 szigorú költségvetési szabályai mellett kritikus fontosságú a sikerhez.
Az idei szezonban az OCI lehetővé teszi az Oracle Red Bull Racing Team számára, hogy bővítse az elemzett adatok mennyiségét és változatosságát, valamint növelje a szimulációk sebességét annak érdekében, sikeresebben jósolja meg a dobogós helyezéshez vezető taktikákat.
Az Oracle Red Bull Racing továbbra is kivételes élményt nyújt majd globális rajongótáborának. A tavalyi szezonban az Oracle és a Red Bull Racing elindította a Red Bull Racing Paddock-ot: az OCI-on futó, a maga nemében egyedülálló szurkolói hűségplatformot. A hűségprogram indulása óta több mint 9-szeresére nőtt a regisztrált rajongók száma. A rajongók és a csapat közötti új, közvetlen kommunikációs csatorna kiemelkedő elkötelezettséget eredményezett: a rajongók több ezer kérdést tettek fel a csapatnak, és 35 000 digitális jutalmat váltottak be. 2022-ben az Oracle Red Bull Racing új funkciókat és képességeket fog beépíteni, beleértve a felhasználói tartalmak létrehozásának lehetőségét, hogy a személyre szabás még magasabb szintjét nyújtsa a rajongóknak.
„Az Oracle, a világ egyik legnagyobb felhőtechnológiai vállalatának névadó partnerként való jelenléte nem csak azt jelzi, hogy óriási bizalmat élvez a Red Bull Racing azon képessége iránt, hogy a pályán is vezetni tudja a technológiai versenyt, hanem azt is lehetővé teszi számunkra, hogy a szurkolói elkötelezettséggel kapcsolatos törekvéseinket, marketingstratégiánk egyik fő alapelvét is előmozdítsuk” – mondta Oliver Hughes, az Oracle Red Bull Racing marketingvezetője. „Szeretnénk magunkkal vinni a rajongókat az F1-es utazásunkra, a versenyzés középpontjába helyezve őket, és az Oracle világszínvonalú innovációja és technológiája segíteni fog nekünk ennek a célnak az elérésében.”
„A Red Bull Racing minden más F1-es csapatnál elkötelezett a technológia használata mellett az előnyszerzés érdekében, és ez kifizetődő” – mondta Ariel Kelman, az Oracle ügyvezető alelnöke és marketingvezetője. „A partnerség melletti elkötelezettségünk tükrözi azt a meggyőződésünket, hogy az OCI stratégiai fegyver a versenynapon, segít a sport legizgalmasabb szurkolói élményének megteremtésében, és meghatározó lehet az F1 jövőjében. Az Oracle Red Bull Racing a világ legelőremutatóbb és leginnovatívabb F1-es csapata, és ezután is az lesz."
Az OCI a motorfejlesztés, a járművezető-képzés és az Esport-csapat hajtóereje
Az Oracle a Red Bull Powertrains-szal együttműködve fejleszti a várhatóan 2026-ban debütáló F1-motorok következő generációját, mivel a Red Bull Racing egyike lesz annak a négy jelenlegi gyártónak, amely motorokat szállít az F1-be. A Red Bull Powertrains az OCI segítségével optimalizálja az új motorok égésterének modellezését a költségek csökkentése és az eredmények javítása érdekében.
A Red Bull Advanced Technologies és az Oracle a világklasszis versenyzők következő generációjának kinevelésében is együttműködik. Mesterséges intelligenciát és a gépi tanulást alkalmazó projektek keretében a Red Bull junior pilótái jobban megértik majd, hogy az adatok hogyan finomhangolják vezetési stílusukat, hogy csökkentsék köridejüket.
Az Oracle Red Bull Racing Esports új szintre emeli a partnerséget a világ egyik leggyorsabban fejlődő sportágában, az esportban. A csapat a valós világbeli megfelelőjéről mintázva az OCI által működtetett analitikát fogja használni az autó beállításának optimalizálására, a versenystratégia javítására, és olyan tréninget biztosít a versenyzőinek, amely segíthet nekik abban, hogy folyamatosan ideális köridőket érjenek el bármilyen virtuális pályán, bármilyen szimulált időjárás mellett.
A Forma-1 2022-es szezonja március 18-20-án kezdődik a Gulf Air Bahreini Nagydíjjal.
Kapcsolódó cikkek
- Sikeres közép-európai cipőkereskedő használja az Oracle Cloudot
- A Zyxel kibővített Nebula portfóliója már az 5G kapcsolatot is támogatja
- Vertikális felhő: új evolúciós lépés a felhőtechnológiában
- Az Oracle megelőzi a Google-t a Gartner 2021-es Solution Scorecard-jában
- Nagy lépés a kis karbonlábnyom felé
- A munkavállalók magányosak, elszigeteltek és úgy érzik, elvesztették az irányítást
- Európa hogyan őrizheti meg versenyképességét a felhő terén?
- A karbonlábnyom csökkentésében segíthet az Emissions Impact Dashboard
- Fejlettebb kiberbiztonsági védelmet biztosít a Nebula Felhő Hálózati Megoldáshoz a Zyxel
- Elérhető az iparág leggyorsabb, Oracle adatbázis futtatására szolgáló rendszerének új verziója
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.
OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat
Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében. Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.
Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup
Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.
Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket
A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.
A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell
Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.