A Fujitsu egymillió dolláros co-creation metaverzumot indít
A Fujitsu bemutatja új virtuális co-creation metaverzumát, amely ösztönzi a korai kreatív párbeszédet az ügyfelek és a partnerek között. A felhasználói tesztelés során már több mint 700 foglalkozást lebonyolító Fujitsu CX Lab egyedülálló virtuális élményt nyújt a jövőbeni digitális átalakulásról szóló „metabeszélgetésekkel”.
A Fujitsu 1 millió dolláros beruházással létrehozott CX Lab metaverzuma gyors, sokszínű és diszruptív üzleti értéket teremt és ösztönzi a digitális átalakulást az ökoszisztémában. Az CX Lab koncepció rövid, könnyen fogyasztható és kézzelfogható ügyfélélménnyel (CX) egészíti ki a Fujitsu globális co-creation programját négy technológiai területen: hibrid felhő, a jövő munkahelye, SAP-optimalizálás, adatvezérelt átalakulás.
A koncepciónak két dimenziója van. Egyrészt hasznosítja a virtuális együttműködés digitális változást ösztönző kultúráját, és lehetővé teszi, hogy az ökoszisztémák kölcsönösen megtermékenyítsék egymást az új ötletek egyszerű és gyors megosztásával. Másrészt pedig elismeri, hogy az emberek kreatívabban reagálnak az új, stimuláló környezetekben. Az CX Labs egy aprólékosan megtervezett metaverzum, amely egyedi, magával ragadó és izgalmas co-creation térben ötvözi egymással a két dimenziót.
Dr. Michael Lettenberger, az EHF IP ügyvezető igazgatója elmondta: „A Fujitsu CX Lab bemutatója lenyűgöző élmény volt számunkra. A Fujitsu egyértelműen megelőzi a piacot az ökoszisztéma-alapú együttműködési modellek alkalmazásában. Az embereknek elegük van a virtuális megbeszélésekből, valami másra vágynak. Az eddig látottak alapján biztosak vagyunk benne, hogy a CX Lab több szempontból is pozitívan tudja befolyásolni a kreativitást és a kölcsönösen előnyös ötletgenerálást."
Leigh Schvartz, a Fujitsu konzultatív értékesítésért felelős vezetője hozzátette: „Rendkívül kedvező visszajelzéseket kaptunk az ügyfelek bétatesztjéből. A virtuális co-creation jól működik, de a folyamatos otthoni munkavégzés stagnáláshoz vezet. Az embereknek hiányoznak az új környezet ingerei. Erre reagálva született meg a Fujitsu CX Lab, amely most már minden ügyfelünk és partnerünk számára elérhető a metabeszélgetésekhez.”
Kapcsolódó cikkek
- Önkiszolgáló pénztárgépek az Egyesült Királyság ruházati üzleteiben
- Az IBM felpörgeti a beruházásokat Közép-Kelet-Európában
- Vékony és könnyű munkaállomás tartalomkészítőknek
- A Fujitsu a „bajnokok” kategóriájában végzett a Canalys 2021-es értékelésében
- A Fujitsu maximumra növeli a munkahely rugalmasságát és a mobilitást
- Hogyan hangolódnak ügyfeleikre a sikeres vállalatok?
- A Fujitsu kisebb, nagyobb teljesítményű FUTRO vékony kliensekkel jelentkezik
- Az MSK Group a SELECT innovációs díj nyertese
- A Fujitsu élen jár a munkavégzés átalakításában
- A megújult Fujitsu PRIMERGY szerverekkel a KKV-k felgyorsíthatják digitális átalakulásukat
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.