Már Romániába is 24 órán belül szállít a Dachser
Ismét új útvonalat nyit a Liegl&Dachser, amelynek köszönhetően a logisztikai cég Magyarország teljes területéről már egynapos kiszállítást biztosít Románia határmenti régiójába. A Pilisvörösvárról naponta induló gyűjtőjárat Aradra érkezik, a régió megnövekedett forgalmát és ügyféligényeket szolgálja ki.
A Pilisvörösvár-Arad direkt járat idén március 22-én indult el, napi forgalomban. Az új útvonal amellett, hogy a meglévő fix kapacitások mellett versenyképesebb szolgáltatást biztosít a partnerek számára, csökkenti az árusérülés esélyét, hiszen kevesebb átrakással érkeznek meg a csomagok.
„Eddig kecskeméti telephelyünkön keresztül szállítottunk Romániába, mostantól azonban saját, direkt járatunk van Aradra. A járat minden este a pilisvörösvári telephelyünkről indul és másnap hajnalban érkezik a romániai egységünkhöz” – mondta el Brandhuber Ákos, Operations manager, Liegl&Dachser Szállítmányozási és Logisztikai Kft. Pilisvörösvár.
2021-ben hat új járattal bővítette szolgáltatásait a Liegl&Dachser. Februárban a lengyelországi Sosnowiecbe, áprilisban pedig a németországi Gersthofenbe indult járat Magyarországról, és tavaly nyár közepétől a Szlovénia irányába indított küldemények is már 1 munkanapos futamidővel érnek célba Magyarország területéről a közvetlen kapcsolatnak köszönhetően. 2021szeptemberétől a hazánkban feladott küldemények már másnap Horvátországba érnek a Dachser új útvonalán, Kassára pedig Tiszaújvárosból mennek naponta a gyűjtőjáratok szintén 1 munkanapos szállítás biztosítva Magyarország területéről az érintett régióba.
Az új aradi útvonalon is igénybe vehető az entargo termékcsalád (a targospeed, a targoflex, valamint a targofix), amely egész Európára egységes és magas színvonalú szolgáltatásokat jelent mind a B2B, mind a B2C ügyfelek számára. Ezen kívül elérhető az elektronikus úton történő nyomon követés és a szállítás folyamatos online monitorozása is.
Kapcsolódó cikkek
- Azonos vágányon a Bexity és a Raben Group
- Tovább bővült a Raben Group 2021-ben
- A jövő gyárát építette ki Pátyon a Huawei
- A Dachser felkészülten várja partnerei megnövekedett volumeneit
- Egyre több női érdeklődő a logisztikai képzések iránt
- Szabó Péter a DACHSER magyarországi új vezetője
- Van megbízható és pontos tengerentúli szállítási lehetőség?
- Az SAP felhőalapú rendszerét választotta a Boxy Logisztikai Zrt.
- Valósággá vált az Ipar 4.0 a Boschnál Hatvanban
- Kínai újév, Covid és téli olimpia – mire számíthatnak az ellátási láncok az év elején?
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat
Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.
A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán
A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.
Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz
Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére.
A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai
Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.
A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák
A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.