Podcast indult a tőzsdére lépés és a tőzsdei lét kérdéseiről

forrás: Prím Online, 2022. március 29. 20:12

Az új műsort két tőkepiaci szakértő, az AegisLegal ügyvédjei készítik elsősorban tőzsdére készülő, a tőzsdére lépést fontolgató cégek számára. 

A podcast célja, hogy a tőzsdére lépést, mint tőkebevonási eszközt bemutassa a cégek számára, valódi példákon és tapasztalatokon keresztül. Számos tévhit és félelem él a vállalkozásokban a tőzsdével kapcsolatban, melyet elsősorban az információ hiánya okoz. Bár az utóbbi években fellendülés tapasztalható a magyar tőzsdén, részben az Xtend piac szerepének köszönhetően, mégis komoly, kiaknázatlan potenciált rejt még a hazai cégek és a tőzsde kapcsolata. 

 

 

Az első adásban a Gloster Infokommunikációs Nyrt. alapítója, Szekeres Viktor beszélt a cége tőzsdére lépéséről, főbb motivációiról, a tőzsdei lét előnyeiről és nehézségeiről. A második rész vendége Nagy Péter Gábor, a Budapesti Értéktőzsde akvizíciós igazgatója volt, akivel a házigazdák arról beszélgettek, hogy a BÉT mely cégeket tekint tőzsdeérettnek, és milyen eszközökkel támogatja a tőzsdére tartó vállalatokat.

 

„Sok cég tévesen nem tartja magát tőzsdeképesnek. Azért is választottuk a Tőzsdeérett címet a podcastunknak, hogy eloszlassunk bizonyos, a tőzsdét övező mítoszokat, és segítsünk a KKV cégeknek abban, hogy precízebben felmérhessék a saját erejüket, lehetőségeiket és jövőjüket a tőzsdén” – mondta el dr. Perger Gábor, a podcast egyik házigazdája, az AegisLegal alapítója. „Adásról adásra szeretnénk a tőzsdére lépés és a tőzsdei élet minden aspektusát körbejárni, ezért a vendégeink között megtalálhatóak lesznek bankok, tanácsadó cégek szakértői, sikeres tőzsdei cégek vezetői, gazdasági újságírók vagy éppen a BÉT képviselői” – egészítette ki dr. Simon Stella, az AegisLegal másik alapítója. 

 

Az adások elérhetőek a www.tozsdeerett.hu oldalon, illetve az összes jelentős podcast platformon, mint az Apple Podcast és a Spotify.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

OMV: 2025 végéig országszerte elérhető lesz az ultragyors töltőhálózat

Országszerte 15 helyszínen már igénybe vehetőek az OMV új gyorstöltői. A társaság még idén megduplázza ultragyors töltéssel üzemelő töltőállomásai számát, 2025 végéig pedig közel 50 helyszínen összesen 80 villámtöltő pont működik majd az országban. A töltők legalább 100 kW teljesítmény leadására képesek, ami később több helyszínen akár a 200 kW-ot is elérheti, a hálózati kapacitás függvényében.  Az OMV saját applikációt is fejlesztett a töltőkhöz, amiben most különleges akciókkal várja az autósokat.

2024. november 21. 16:35

Nemzetközi szintre lép a karbonlábnyom-csökkentő magyar startup

Balogh Petya és az általa fémjelzett STRT Holding Nyrt., valamint két másik befektető látott fantáziát a digitális marketing tevékenységek, így a weboldalak és e-mail kampányok karbonlábnyomának csökkentésére specializálódott Carbon.Crane-ben. A világszinten naponta küldött 350 milliárd e-mail* és a 200 millió aktívan üzemelő weboldal** – a háttérben dolgozó szerverparkok miatt – egyre nagyobb, ráadásul egyre növekvő részét teszi ki a globális karbonkibocsátásnak, erre dolgozott ki egyedi megoldásokat a 100%-ban magyar tulajdonú és hazai alapítású startup. Az egyedi és innovatív szolgáltatásokat nemzetközi szinten is értékeli a szakma, amit legutóbb a MediaSpace Global Changemakers' Awards 2024 díjával ismert el.

2024. november 21. 14:56

Újabb kutatás cáfolja az AI-félelmeket

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia (AI) munkahelyi hatását. A Magyarországon több mint 700 szakembert foglalkoztató vállalat négy országban elvégzett felmérése azt mutatja, hogy az AI alkalmazása növelheti a dolgozói elégedettséget, és segítheti a gyorsabb karrierépítést, míg a vállalatvezetők szerint versenyképességüket veszélyezteti, ha nem építik be a technológiát a működésükbe.

2024. november 21. 11:39

A Mikulás sem egyedül dolgozik, a cégednek sem kell

Egyre több vásárló igyekszik elkerülni a december végi vásárlási dömpinget, így az online megrendelések száma a karácsonyt megelőző hónapokban akár az éves átlag többszörösére is ugorhat. Az áruházak számára ilyenkor kiemelten fontos a forgalom maximalizálása, de a megugró ügyfélszolgálati igények kielégítése és a zökkenőmentes kiszolgálás biztosítása komoly kihívásokat jelent.

2024. november 21. 10:12

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36

A virtuális valóság az egészségügyet is forradalmasíthatja

2024. november 12. 18:01