K&H: az okostelefon zsebrevágta a bankokat?
Nem kell már bankba menni a számlanyitáshoz és ezt egyre többen ki is használják – idén az első negyedévben a bankszámlanyitások 44 százaléka már digitálisan, a mobilapplikáción keresztül történt – közölte Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője egy szerdai eseményen. Gyorsan, biztonságosan és kényelmesen akarnak az emberek a pénzügyeikkel is foglalkozni, és leginkább a mobiltelefonjukat használják erre a célra is. A belgiumi székhelyű KBC Csoport és leányvállalata a magyarországi K&H Csoport is elkötelezett amellett, hogy a végletekig egyszerűsítse a mindennapi bankolást, ami elsősorban a digitális csatornák fejlesztését jelenti. A K&H több mint 600 ezer ügyfele aktív digitálisan, a mobilbankot pedig már közel 500 ezren használják.
Ma egy pénzintézet sokkal többre hivatott, mint csupán érteni a pénzhez és a pénz kezeléséhez: a K&H fontos célja, hogy innovációival és digitális fejlesztéseivel a végtelenségig egyszerűsítse ügyfelei hétköznapi életét olyan lehetőségekkel, mellyel időt, energiát takaríthat meg a felhasználó, miközben biztonságot is teremt.
A bankszámlanyitások jelentős része az online térbe költözött. A K&H-nál 2022 első negyedévében a bankszámlanyitás 44 százaléka digitálisan, a mobilapplikáción keresztül történt. Az online számlanyitásokra vonatkozó adatok meghaladják a várakozásokat: az indulás óta több mint 30 ezer számla rajtolt el az online csatornán keresztül. A K&H mobilbankján keresztül a számlanyitás mellett többek között személyi kölcsönt is lehet igényelni, de a kötelező gépjármű felelősségbiztosítás megkötésére is használható az alkalmazás.
Személyre szabva – hiperperszonalizáció
„Az élet túl rövid ahhoz, hogy azzal foglalkozzunk éppen milyen számlacsomag a legmegfelelőbb számunkra. Az innovatív megoldásokra úgy gondolom, hogy azért is van szükség, hogy megkönnyítse az életünket. Ha van egy mesterséges intelligencián alapuló megoldás, ami biztonságosan, az adatainkat kiemelten védve felajánlja nekünk a legjobb számlacsomagot, mint opciót, akkor miért ne élnénk vele?” – mondta el Németh Balázs, a K&H innovációs vezetője.
A digitális ügyfélélmény azt is jelenti, hogy online számlanyitás esetén a K&H 3 hónapig például ingyenes bankszámlavezetési szolgáltatást ajánl az ügyfeleinek. Ezt követően a napi bankolási szokásoknak megfelelően – például az utalások, a vásárlások, vagy a készpénzfelvételi szokások alapján – a piacon egyedülállóan egy programozott algoritmus a meglévő csomagok közül javaslatot tesz arra vonatkozóan, hogy melyik felelhet meg leginkább az igényeinknek.
„A K&H-s innovációk fő célja, hogy kényelmesebb bankolást biztosítsunk, ezáltal fokozzuk az ügyfélélményt, például hangalapú megoldásokkal. Mindezeket a maximális biztonság garantálása mellett kell bevezetni, működtetni. Egyszerűen, gyorsan és biztonságosan. Ez a digitális ügyfélélmény lényege nálunk.” – tette hozzá Németh Balázs.
Kapcsolódó cikkek
- Vállalkozási ötletek kerestetnek
- K&H: újabb okosfizetés jön – itt a Xiaomi Pay
- K&H: bárkit megtalálhatnak, de lehet védekezni ellenük
- 3 milliós összdíjazással indul a K&H Egyetemi E-sport Kupa
- Nyugdíjba készül a papír, az üzemanyagból is jóval kevesebb elég
- Utalásokkal kapcsolatos kedvezményeket ad a K&H
- Rekordszámú diák és csapat jelentkezett a K&H pénzügyi vetélkedőjére
- K&H: a mamutok is beszálltak a készpénzellenes háborúba
- K&H: túl drágák az elektromos autók? Rövid a hatótáv?
- Online nyithatunk lakossági folyószámlát az UniCredit Banknál
Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI
Bemutatják, mit kell tudni a skizofrén marketing korszakáról
A Marketing Summit témái idén az európai nemzeti marketingszövetségeket tömörítő European Marketing Confederation által jegyzett European Marketing Agenda pilléreire épülnek. A szakma elismert hazai és nemzetközi szakértői a legújabb marketing, kommunikációs és üzleti trendek, illetve kihívások sikeres megválaszolásán túl a technológiai és AI megoldások eredményes implementációjára is kitérnek majd az eseményen. A Summit Díjátadó Est keretében pedig öt szakmai díj elismeréseit adják át majd a reggeltől késő estig tartó rendezvényen, amelyet szeptember 19-én, a MÜPA-ban tartanak.
A felújított ABB-robotok ragyogó kilátásokat kínálnak a német motorkerékpár-gyártónak
Csillogó tankok, fényes rugóstagok, polírozott króm és porszórásos felületek – a motorkerékpárok esetében elengedhetetlen a vonzó megjelenés. Az egyik német motorkerékpár-gyártónál az ABB robotjai dolgoznak keményen azért, hogy elérjék a járműveknél a kívánt fényezést. Helyüket azonban 8 évnyi fáradhatatlan munka után felújított robotok veszik át.
Indul az Európai Napenergia Akadémia, ahol két év alatt 65 ezer szakembert képeznek ki
2030-ra az Európai Unió célja, hogy 600 gigawatt fotovoltaikus napelem kapacitást építsen ki a kontinensen, amely az EU nettó zéró technológiák iránti keresletének 40%-át fedezné. A jelentős mértékű bővítéshez rengeteg új, ezen a téren szakképzett munkavállalóra van szükség.