Accenture-SAP együttműködés

forrás: Prím Online, 2022. május 12. 11:18

Az Accenture és az SAP bejelentette új szolgáltatáscsomagját, amelyben a „RISE with SAP” megoldást a SOAR with Accenture szolgáltatásokkal ötvözik, illetve bővítik vállalati felhőtranszformációt támogató szolgáltatásokkal. Az Accenture a legnagyobb olyan SAP-partner, amely kifejezetten a RISE with SAP megoldás egyszerű megtervezéséhez, bevezetéséhez és felhőben történő üzemeltetéséhez szükséges szolgáltatásokat kínál nagyvállalatok számára.

„A következő évtizedben a legsikeresebb vállalatok teljesen új alapokra helyezik működésüket, amelynek minden részlete átalakul a technológia, az adatok, az AI, az új munkastílus, az ügyfelek bevonása és új üzleti modellek révén” – mutatott rá Julie Sweet, az Accenture elnök-vezérigazgatója. „A nagyvállalatok az SAP és az Accenture segítségével most nagy mértékben felgyorsíthatják átalakulásukat, amellyel a növekedés új lehetőségei nyílnak meg.”

 

A nagyvállalatok gyakran kiterjedt és összetett IT-környezettel – azon belül elszigetelten működő nagyobb rendszerekkel – rendelkeznek, amelyek akadályozzák az agilitást, lassítják a növekedést és az innovációt. A konkrét igényekre szabható alkalmazásokat kínáló közös Accenture-SAP megoldás révén a nagyvállalatok az SAP S/4HANA Cloud platformon alakíthatják ki infrastruktúrájuk alapjait, amelyet később kiterjeszthetnek más felhőnatív üzleti megoldások felé az SAP Business Technology Platformon keresztül. Ez a modern megközelítés nagyban támogatja a fenntartható fejlődést biztosító és az innovációt gyorsító üzleti folyamatok bevezetését. 

 

„A SOAR with Accenture szolgáltatások nagyszerűen kiegészítik az üzleti innovációt ösztönző felhőalapú szolgáltatáscsomagunkat, a RISE with SAP-t” – mondta Pintér Szabolcs, az SAP Hungary ügyvezető igazgatója. „Segítségével a kiterjedt és komplex IT-környezettel rendelkező szervezetek nem csupán felgyorsíthatják, hanem egyszerűsíthetik is az átalakulást a RISE with SAP szolgáltatáscsomag előnyei mellett. Az Accenture és az SAP átfogó megoldást kínál az intelligens és fenntartható nagyvállalati modell megteremtéséhez.” 

 

A „RISE with SAP” és a „SOAR with Accenture” egyetlen integrált szállítási modell részeként minden szükséges megoldást (pl. felhőinfrastruktúra-felügyelet, alkalmazásfelügyelet és az üzemeltetési szolgáltatás) biztosít a nagyvállalatok felhőalapú átalakításához. A komponensek az átalakulási folyamat minden szakaszában támogatják a nagyvállalatok egyedi igényeit, az üzleti terv kidolgozásától és megvalósításától kezdve az üzemeltetésen át. Így a nagyvállalatok magas szinten optimalizált működési modellt építhetnek ki az SAP és más fejlesztők alkalmazásaihoz, amely rugalmassá teszi számukra az üzemeltetési költséget és csökkenti az induló beruházás mértékét.

 

„A RISE with SAP és a SOAR with Accenture megoldások révén gondoskodni tudunk arról, hogy ügyfeleinknél az SAP-alkalmazások legfrissebb, piacvezető technológiákkal kiegészített verziói fussanak” – hangsúlyozta Boros József, az Accenture technológiai fejlesztési igazgatója. „A kiszámíthatóság és a hatékonyság javulása révén az IT-részlegek az üzleti alkalmazások modernizálására és a szervezeten belül az értékteremtést és az innovációt ösztönző egyéb tevékenységekre összpontosíthatnak.” 

 

A közös szolgáltatáscsomag az Accenture tapasztalataira épül, miután a cég az elsők között helyezte át központi pénzügyi folyamatait egyetlen globális SAP S/4HANA platformra. Az Accenture maga is tervezi a RISE with SAP megoldás bevezetését, saját felhőszolgáltatásaival kiegészítve és globális IT-szervezete igényeire szabva, hogy ezáltal is javítsa agilitását, valamint fejlessze az innovatív és értékteremtő képességét. Mindez az Accenture és az SAP több mint 40 éves szakmai szövetségére épül, amely jól érzékelteti, milyen értéket képvisel az Accenture Cloud First főbb hyperscaler-felhőszolgáltatók körében kivívott vezető pozíciója, és a vállalat több mint 75 ezer SAP szoftvermérnökből álló globális csapatának tapasztalata.

Megoldás ROVAT TOVÁBBI HÍREI

Franciaországban már a mesterséges intelligencia deríti fel a villanyóraleolvasási hibákat

Az ENEDIS, Franciaország villamosenergia-hálózati elosztója az SAP Signavio Process Mining és az SAP Business AI megoldásait választotta annak érdekében, hogy automatizálja a mérőleolvasások során észlelt anomáliák megoldását, és megbízható számlázást garantáljon mintegy 600 000 üzleti ügyfelének.

2024. november 22. 14:58

A Vezetők között a Schneider Electric az e-autók töltését menedzselő megoldások piacán

A Vezető megoldásszállítók közé sorolta az IDC kutatócég „MarketScape: Worldwide Electric Vehicle Charging Management Solutions 2024 Vendor Assessment” elemzése a Schneider Electricet az elektromos járművek töltését menedzselő rendszerek piacán. A vállalat megoldásai átfogó töltőinfrastruktúra-kezelést biztosítanak a skálázhatóságra, a megbízhatóságra, a biztonságra és a felhasználói élményre összpontosítva.

2024. november 22. 13:17

Rébuszok helyett kézzelfogható megoldások a NIS2 fejtörőhöz

Nagy érdeklődés övezte a Gábor Dénes Egyetem NIS2 konferenciáját. Ennek egyik oka a téma aktualitása, hiszen a kiberbiztonság szavatolása kötelező törvényi előírás az érintett vállalatok részére. A másik ok, hogy kevés az egész folyamatot átfogó és bemutató esemény, amely nemcsak a NIS2 irányelvben meghatározott jogszabályi előírásokat mutatja be és értelmezi, hanem kézzelfogható, gyakorlati megoldásokat is kínál a vállalatok részére. 

2024. november 22. 11:39

A vihart, a hőséget és a jegesedést is jelzik az E.ON új meteorológiai állomásai

Az áramhálózatok fokozottan kitettek a viharos erejű szél, a tartós hőség és a jegesedés negatív hatásainak. Az E.ON Hungária Csoport célja, hogy időjárástól függetlenül biztosítson zavartalan áramellátást ügyfelei számára, ehhez pedig szükség van részletes időjárási adatokra, hogy a cég a veszélyhelyzetekre időben fel tudjon készülni.

2024. november 22. 10:15

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

2024. november 21. 17:59

Kövess minket a Facebookon!

Cikkgyűjtő

További fontos híreink

Idén is keresi a digitális szakma női példaképeit az IVSZ és a WiTH

2024. november 22. 16:40

Huszadik alkalommal adták át a Hégető Honorka-díjakat

2024. november 21. 16:58

Hosszabbít ’Az Év Honlapja’ pályázat!

2024. november 19. 09:54

Törj be a digitális élvonalba: Nevezz ’Az Év Honlapja’ pályázatra!

2024. november 14. 16:36